Wat gaat het hard hier met de berichten. Gaat me niet lukken om alles bij te lezen. Sorry ☺️. Mooie testen! Hier niet meer getest na de MvM test maandag. Ook geen testen meer in huis. Nu maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Tijd gaat best langzaam ondanks dat ik me absoluut niet verveel. Heb wel genoeg afleiding aan onze dametjes overdag.
Mooie testen lady's! Ik heb als laatst getest op 17DPO en dat was hartstikke positief. Ik heb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer testen.
Ik heb zomervakantie.. Normaal vind ik t heerlijk om te 'niksen' maar t zorgt dat ik wel veel bezig ben met t wachten tot de echo.. Aan de andere kant wil ik dat de tijd niet te snel gaat, anders is m'n vakantie ook zo weer voorbij. Mijn actiontest knalde al op 14 dpo. Ik wil niet meer testen want daar maak ik mezelf alleen maar gek mee (na twee miskramen). Het loopt nu zoals t loopt en ik ga proberen me er niet te druk over te maken. Ik heb opgezette darmen en daardoor lijkt mijn (normaal platte) buik al aardig rond. Verder ook flink moe, maar wellicht dat de utro daar ook aan meewerkt. Baarmoeder voelt vaker gespannen en voel ook krampjes. Maar dat voelt beiden als iets positiefs, alsof er iets gaande is in mijn baarmoeder. Wat een leuke actieve groep is dit trouwens!
Jullie kletsen echt veel!! Kan het ook niet bijhouden. Nou ik heb MvM nog maar gebeld, kan 5 werkdagen duren voordat ze contact opnemen. Dan ben ik al bijna 6 weken en dan wil ik ook gelijk beginnen. Heb na vandaag lekker drie weken vrij Nog 18 dagen en dan de eerste echo, spannend.
Ik heb me net via internet ingeschreven bij mvm. Vorige keer niet mee gedaan, maar nu ik in 1x zwanger ben geraakt en ik hier zoveel lees van vrouwen waar het naar jaren nog niet is gelukt vind ik het niet meer dan logisch dat ik mee doe.
Net een afspraak gemaakt bij de VK. 24 augustus staat de intake en de termijnecho gepland. Tenzij we een prenatale screening willen, dan moet het eerder, omdat ik op 24-8 al 10.4 weken ben. Ik weet alleen niet zo goed of ik een prenatale screening wil. Wat doen jullie? Wel of niet? En waarom?
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Santom88, 28 jaar, 2e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje 21. R1985, 2e kindje Palomi, 28 jaar, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje Suzy85, 31 jaar, 1e kindje 25. Esther311, 31 jaar, 3e kindje 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje Help85, 30 jaar, 1e kindje 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje 30. Maani, 34 jaar, 2e kindje 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Griselda, 24 jaar, 1e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 27 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD Afspraken : 26/7 Fortunae 1e echo bij vk 26/7 Mar10e 1e echo bij vk 27/7 Suzy85 1e echo bij gyn 01/8 Fortunae intake vk 01/8 Elmyra 1e echo en intake bij vk 03/8 Santom88 intake bij vk 04/8 Help85 1e echo in zkh (ICSI gedaan) 05/8 Stay123 1e echo 05/8 Campus 1e echo bij vk 05/8 R1985 intake bij vk 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 09/8 Zwangels Intake en 1e echo vk 09/8 Saby intake bij vk 09/8 Esther311 intake bij vk 10/8 Susan86 Intake bij vk 10/8 Linn81 1e echo. 11/8 Susan86 1e echo 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 24/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 30/8 Palomi termijn echo + intake vk MvM : Kimmy133 19-7 gestart. Palomi 11-7 opgegeven, 19-7 kennismakingsgesprek Elmyra 20-7 gestart, Stay123 18-7 opgegeven, 25 juli intake BloemJK 25-7 intake, Mar10e, Zwangels
Spannend hoor Wij doen een combinatietest. Het is een kansberekening maar we hebben het bij mij zoon ook laten berekenen en dat gaf ons een goed gevoel.
Ik had echt de meest rare droom vannacht.... Ik droomde dat ik in een complex woonde waar elk appartement de vriezer in de kelder had staan, die stonden daar op een rijtje. Ik was beneden een ijsje aan het pakken en ontdekte dat er in een van de andere vriezers veel lekkerdere ijsjes lagen, ik at er een paar op en zag 1 ijsje wat niet bij de rest hoorde, echt zo'n kinder ijsje. Ik wist dat het van een klein kind was, maar at het toch op. En het was niet eens zo lekker en ik voelde me mega schuldig! En dat kleine kind maar janken omdat d'r ijsje weg was.... En toen werd ik wakker en had ik zin in....ijs....
Heb trouwens steken/pijn bij schaambeen.. hopelijk geen bekkenklachten😑 Aaaah zielig bloemjk😅
Wauw, zie mooie testen voorbij komen!!! Mijn laatste test was vorige week vrijdag MvM! Kga maar geen testen meer doen! Lekker zeg dat er al zo veel vakantie hebben!! Ik moet nog werken tot begin sept! Ben al wel aan vakantie toe!! Whahaha BloemJK! Mooie droom!! En al ijsje op? Wel zielig voor dat kindje! 😉
Hoop het ook niet voor je saby!! Bekkenklachten zijn niet fijn! @Help, Oefeningen voor bekken: onderste buikspieren en bekkenbodem aanspannen en dan na 10 tellen weer los laten, ik deed veel te veel met m'n lange buikspieren daardoor waren andere spieren onderontwikkeld en kreeg ik last van m'n bekkenbodem!
Haha. Wat gemeen zeg . Ik lig nu s nachts ook elke keer flink te dromen. Ben ik normaal al goed in, maar deze week topt alles. Weet vlak erna nog wel wat voor bizarre droom het dan is geweest, maar wat later ben ik alles weer kwijt.
Wij doen de combinatietest ook! Bij de vorige zwangerschappen ook gedaan. Is inderdaad een kansberekening, maar als je verhoogde kans hebt dan krijg je de NIPT test en die geeft uitsluitsel over de drie trisomie aandoeningen waarop ze testen. Buiten die aandoening kan er natuurlijk nog heel veel meer mis zijn, dus het is geen zekerheid op een gezond kindje. Toch willen wij wel de test doen, mede omdat ik de 30 gepasseerd ben en zo zijn er nog wat redenen. Op internet is er veel over te vinden en anders kan de vk je ook goed voorlichten dus daar zou je een extra afspraak kunnen vragen om wat meer te horen over de combinatietest!
Helaas moet ik me hier afmelden. Vandaag een echo gehad ivm 2x te laag hcg (en niet genoeg gestegen) en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ik wens jullie allemaal een goede, gezonde en voorspoedige zwangerschap toe!!