16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    16 t/m 31 maart 2017

16.
    Campus, 30 jaar, 1e kindje
    Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje

17.
    Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje

18.
    Elmyra, 35, 3e kindje

19.

20.

21.
    R1985, 2e kindje
    Palomi, 28 jaar, 2e kindjes

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 5

Afspraken :
    28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn

MvM :
    Brammetje geeft zich op na 1e goede echo
    Kimmy133 7-7 opgegeven
    Palomi geeft zich op na goede echo

2. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ah Fortunea ... Daar issie dan 😊, de digitale. Nice!

Mooi oplopende testen Palomi. Dat is fijn!

Ik ga morgen weer een kruidvatje doen ☺️. Hopelijk is het dan een knaller. Heb weinig symptomen tot nu toe ... Alleen extreem moe. Aan de ene kant fijn want ik zit niet te wachten op nog een keer HG, helemaal niet met twee kleintjes waar ik voor moet zorgen. Maar iets meer symptomen zou wel prettig zijn. Dus kom maar op pijnlijke boobies 😁😅!

3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

16 t/m 31 maart 2017

16.
    Campus, 30 jaar, 1e kindje
    Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje

17.
    Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje

18.
    Elmyra, 35, 3e kindje

19.

20.
    Fortunae, ? jaar, 3e kindje

21.
    R1985, 2e kindje
    Palomi, 28 jaar, 2e kindjes

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 6

Afspraken :
    28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn

MvM :
    Brammetje geeft zich op na 1e goede echo
    Kimmy133 7-7 opgegeven
    Palomi geeft zich op na goede echo

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Mooi palomi!

Dank je Elmyra. Ik ben 28 trouwens.
    Ik heb niks met knallers, meer met de cb ;)

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Haha ja 😅 ... Cb is mooi maar ik vind ze zo duur 😳🙈! Wellicht haal ik er ook nog een hoor maar ik probeer me te bedwingen 😂.

6. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Klopt, €20,- voor 2 toch?
    Maar das ook als je door blijft testen met de 2v5kv.

Hier had ik nog een cb liggen van zoon, dus ze zijn best lang goed ;) mocht je nog meer kindjes willen... Kan je er gewoon 1tje bewaren.

7. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Goedemorgen dames,
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had gisteren ook maar voor de zekerheid weer een test gedaan of het nog steeds zo was haha want afgelopen dagen voel ik me zo goed. Ja ik ben wel sneller moe maar mijn baan is ook intensief hele dag lopen en normaal sporte ik daar ook nog 3/4x bij nu geen kracht voor. Heb van de week 1x gesport misschien dat ik vandaag nog ga. Sporten jullie tijdens de zwangerschap? Zijn er al dames misselijk? Ik zat er eigenlijk een beetje op te wachten maar dat kan nog komen natuurlijk. Fijne zondag allemaal

8. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Oh en hebben er meer meiden last van dat het nog moet doordringen dat ze zwanger zijn? Bij mij wel en me vriend ook trouwens maar hij vind het ook erg spannend en eng hihi wel schattig.misschien als we de eerste echo hebben gehad :)

9. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Na mijn mk die ik heb gehad blijf ik toch wel een beetje onzeker ik denk dat ik pas echt gerustgesteld ben als ik mn echo heb gehad..

10. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93

Ja precies dat snap ik Idd, beetje onzekere tijd. Als je een goede echo hebt gehad vertel je het dan op je werk?

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Voor mij/ons is het ook nog onwerkelijk hoor, vooral omdat het niet gepland is. We hebben al twee wonders. Eind 2013 kreeg ik nog te horen praktisch onvruchtbaar te zijn en nu ben ik zelfs door anticonceptie heen zwanger 😳. De eerste echo zal inderdaad een beetje van de onzekerheid wegnemen. Maar dan is het toch weer spannend tot de combi test en dan weer tot de guo. Haha het is van mijlpaal naar mijlpaal leven, ik hoop dat het goed blijft gaan voor ons allemaal!!!

Sporten doe ik niet, tenzij je de zorg voor de kids meeneemt 😅. Heeft te maken met mijn gezondheid. Heb het altijd wel veel gedaan. Maar t is wel goed lekker te blijven bewegen tijdens de zwangerschap.

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier had ik sowieso al weinig tijd om te sporten, maar ik weet het niet. Wat onderhoud is nooit verkeerd ;)

Hier inderdaad nog geen besef. Probeer er over na te denken in de hoop dat ik het wel besef, maar het zinkt nog niet in.

Verder nog weinig kwaaltjes.

13. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Mooi oplopend idd!

Ik wilde vanmorgen testen, zit er maar 1 test in de kV 2v5 en die heb ik gister gedaan 🤔

14. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    Hier gaat het ook nog steeds goed! Weer een dag verder!
    Vandaag dag 31.. als ik dag 39 haal dan heb ik mijn record zwanger zijn zonder bloedverlies gehaald! Dat is mijn eerste doel! Elke dag wordt het spannende.. Vooral omdat elke keer de gedachte door mijn hoofd schiet.. Wanneer gaat het mis! Ik probeer die gedachte elke keer weg te drijven met neeee deze gaat goed!!! Geloof er in, maar is lastig.

Had trouwens gister steeds pijnlijke steken achter schaamstreek zeg maar.
    Kent iemand dit?

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik probeer het Tot 10 weken stil te houden maar bij mijn zw hiervoor die in een mk eindigde kreeg ik al vrij snel een buikje en weet niet of dat nu nog sneller zal gaan..

Bij mijn zoontje heb ik het met ik dacht 9 weken bekend gemaakt toen ik 2 goede echo's had gehad ( vroege echo bij gyn en termijn echo)

16. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Jep, hier ook veel last van krampen. Niet alleen achter de schaamstreek, maar ook aan de zijkant van de buik. En gistermiddag ineens enorme anuskramp (sorry voor het woord), daar werd ik even echt niet goed van..

17. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ja precies ik denk niet dat ik tot 12 weken ga wachten ik heb het 2 vriendinnen al wel verteld. En op me werk na de eerste echo kunnen ze ook beetje rekening houden aangezien me werk lichamelijk erg zwaar is en soms rond de 50 uur word ingeroosterd. Maar goed eerst even afwachten en zelf beseffen dat we zwanger zijn :)

18. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Hoi meiden, nog een vraagje.
    Hoe doen jullie het nu verder? Wanneer moet ik de huisarts of de verloskundige bellen? Ik heb gekeken op de site van de verloskundigenpraktijk hier in onze woonplaats en daar staat dat ze pas met een week of 10 de eerste afspraak plaatsen. En dat je niet eerder hoeft te bellen dan met een week of 6-7. Ik dacht altijd dat je rond die tijd al de eerste afspraak had. Iemand hier ervaring mee?

19. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Jeetje Campus ... 50 uur 😳! Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Ik heb in de gezondheidszorg gewerkt (OK om precies te zijn), daar kwam ik ook wel eens aan 50 of zelfs meer uur maar dat was dan door de bereikbaarheidsdiensten die we deden, gelukkig geen wekelijkse kost. Hopelijk kunnen ze dan op je werk idd een beetje rekening met je houden.

Kimmy ik ga ook nog niet bellen met de vk hoor. Vorige twee zwangerschappen met 8 weken een eerste echo gehad op fertiliteit omdat ik daar onder behandeling was en daarna naar de vk. Ik zou nu een spiraal laten plaatsen en dat moet ik ff afbellen als t goed blijft gaan. Dus wie weet wil de gyn me nog eens zien van te voren, maar voor 6/7 weken hoef je idd een verloskundige niet te bellen hoor. Ze doen niks voor je dan. Je moet gewoon wachten tot je eerste afspraak met 9/10 weken. Je kan natuurlijk wel eerder bellen, maar die eerste afspraak duurt dan toch nog lang. Denk dat ik eind juli ga bellen dan ben ik bijna 6 weken zwanger.

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier is met 7/8 weken de intake en de echo. En dan nog een met de termijnecho. Die is dan 4-5 weken later.

Ik denk dat ik komende week ga bellen. Deze cyclus was 29 mei begonnen, dus wat dat betreft zou ik nu 6 weken zijn. Maar ik ben er 4 denk ik. Dus ik weet niet wat ze doen, of ik volgende week al mag of dat ik over 3 weken kan komen.

Maar, om echt even antwoord te geven. Gewoon bellen naar de vk.

Deel Deze Pagina