Hallo dames, lekker druk hier kan het ook bijna niet bij houden! Ik krijg nu al een Klein buikje hoor me vriend zei het ook al eerst was het vooral in de avond. Echt super happy kan ook bijna niet meer me mond houden nog even 2 weekjes.
Bekijk bijlage 507952 Mag ik me hier ook heel voorzichtig melden? Mn nod was vorige week vrijdag. Maandag en dinsdag bloedverlies dus dacht ongesteld te zijn maar was maar zo kort dat ik vandaag toch nog eens getest heb met dit resultaat.... Nog wel steeds wat bruinverlies en waarschijnlijk dus late innesteling want op nod had ik echt een tuurtest.
Welkom Sasjuh! Gefeliciteerd Wij gaan het morgen aan mijn moeder vertellen. Ik eet 3x per week bij haar vanwege me werk en mijn vriend die avonddienst heeft. En ik drink ineens geen cola meer dus denk dat het wel heel erg gaat opvallen anders
Wil iemand mij op de lijst zetten? 27 maart uitgerekend, 3e kindje. Vk nog niet gebeld. Nog geen kwaaltjes hier, voelt nog erg onwerkelijk.
Herkennen mensen dit? Buik was afgelopen dagen rustig maar sinds vandaag weer wat meer krampjes/trekkerig gevoel en nu last van mn onder rug...
Welkom nieuwe dames!!! Hier eindelijk vakantie! Had vandaag een vrijgezellen feestje, erg gezellig. Ik heb het drie vriendinnen verteld en er zijn een aantal oktober mama's en andere dames van dit forum die het weten. En 1 collega weet het, maar die heeft het zelf geraden Vind het deze keer ook erg lastig om geheim te houden.
Welkom nieuwe dames en uiteraard gefeliciteerd! Palomi: ik herken het wel. Mijn onderbuik voelt als ik spierpijn heb. Als of ik mijn buikspieren erg hard heb getraind 😂
Ja ik heb vantevoren met de arts overlegd tot zei ze dat ik gelijk 0,025 (Thyrax)moest verhogen als de test positief was. En dan 2 weken later bloedprikken of het goed is. In september moet ik weer langs komen.
Oh nee Sasjuh ik hoop dat het geen kwaad kan, blijf hoop houden. Is jet helder rood bloed of oud bloed?
Sasjuh, wat naar! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Hoe gaat het nu? Ben je de nacht goed doorgekomen?
Lief al jullie reacties. Geen buikpijn maar met afvegen wel bruin/rood bloedverlies. Niet veel maar het blijft wel.