16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is schrikken Sasjuh! Het hoeft niks te betekenen maar zou toch voor de zekerheid even de vk bellen als je blijft bloeden.

2. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Onee sasjuh! Hoop dat het goed gaat! Ik duim voor je!

3. Griselda

Griselda Actief lid

19 nov 2014
    159
    67
    28
    Zo 12 pagina's terug gelezen 🙈
    Wat kletsen jullie veel! Wat gezellig 😀

Nieuwe dames; gefeliciteerd met jullie zwangerschap 😍

Ik ben nu even wat stiller, zit momenteel midden in een verhuizing.
    We zouden eigenlijk pas 30 juli over gaan maar omdat ik elke dag mij minder goed voel hebben mijn vriend en ik even door gepakt en gisteren alle spullen naar ons nieuwe huis verhuisd!
    Dus nu op ons dooie gemakje spullen uit pakken.

Was een beetje bewust. Anders zijn we bang dat het gaat opvallen dat ik zo moe ben en vaak weeïg op mijn maag.
    Hopelijk kunnen we het nu wat langer geheim houden ☺️

Ik heb vrijdag trouwens de gynaecoloog gebeld, ik heb 15 augustus de eerste echo! 😀
    Zou iemand dat willen aanpassen op de lijst?

Ik zal dit weekend mij even inlezen in mvm.

Heb mooie duidelijke testen maar weet niet hoe ik een foto kan bij voegen 😞
    Iemand tips of dat kan via telefoon?

4. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Kegi: Wat is de reden dat je er tegen opziet om je familie het te vertellen?

Help85: Hahaha, lekker he die chips!

Campus: Wat leuk dat je al een klein buikje begint te krijgen! Hier ook maar dat komt denk ik door ’t vele eten of opgezette darmen…

Sasjuh83: Van harte gefeliciteerd! Ik lees nu net dat je licht bloedverlies hebt … Hopelijk gaat alles goed!

Coco: Mag je als je zwanger bent geen cola meer door de cafeïne? Goed om te weten…

Palomi: Ik herken de krampen wel. Hier ook weer ietsje meer krampjes. Pijn in je onderrug is geloof ik een veel voorkomende kwaal.

Griselda: Succes met het verhuizen!

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @duxi: idd de cafeïne maar light drankjes zijn ook niet goed las ik ergens.

6. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Zo ik ben weer bijgelezen. :)

Hier gaat alles nog z'n gangetje. Ik kijk enorm uit naar de 22ste augustus.. Duurt nog zo lang, haha.
    Volgende week lekker een weekje op vakantie. Dan gaat de tijd hopelijk ook ietsje sneller.
    Hier nog steeds best moe, pijnlijke tepels en heel af en toe wat menstratiekrampjes.

Edit: Ik wist dat over cola niet. Gisteren wel 3 of 4 glaasjes gedronken op een bbq...

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh ik heb niet alles bijgelezen hoor! Als ik nog nieuwe zwangeren gemist heb, welkom en gefeliciteerd 😊.
    Er is ook cola zonder caffeïne! Niet dat dat heel gezond is, maar als je er dus echt zin in hebt kan je dat best drinken 😊. Caffeïnehoudende drankjes word aangeraden niet meer dan 1 per dag te drinken.

Een vakantie tussendoor is wel fijn, dan zal de tijd zeker wel wat sneller gaan. Ik vind het nu nog zo ver weg lijken. Nog een hele week wachten. De eerste maandjes gaan gewoon tergend langzaam is mijn ervaring.

Kwaaltjes heb ik niet veel. Behalve dat ik wat misselijker lijk te worden, ben erg moe en idd af en toe de welbekende krampjes.

8. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Sasjuh hopelijk valt t mee!!!

Buikjes;
    Hier zei Vriend lief net dat je t toch wel begint te zien nu.. Komt vast omdat het de 2e is en had nog n beetje n buikje na mn 1e zwangerschap overgehouden..

Zijn er meerdere die dat hebben?

9. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Wat stom trouwens mn ticker doet raar ben nu 5 weken en 6 dagen maar er staat 5 weken 4...

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @palomi in je banner staat 5w en 5 dagen :)

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hier bij beide zwangerschappen was het pas rond 20 weken goed zichtbaar. Had gehoopt dat de tweede eerder zou tonen, maar nee ... Dus nu verwacht ik er ook niks van 😏. Al zou het wel leuk zijn iets eerder! Nu hoeft nog niet 😅. Ben wel iets opgeblazen maar dat zijn mn darmen 🙈.

12. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Echt wat raar als ik zelf kijk staat er 5w en 4d... Ligt t misschien aan mn telefoon ofzo haha

13. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Maar jij bent misschien heel tenger van jezelf? Bij mn zoontje ben ik enorm aangekomen en sindsdien heel erg aan t schommeren met mn gewicht (wel normaal postuur maar ik teken snel zeg maar)

14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Blijft wonder hoe verschillend vrouwen zwanger zijn. Mijn schoonzusje is van hetzelfde postuur als ik (1.66 en 51 kilo) maar bij haar was het met 3 maanden al echt goed te zien. Dus postuur zegt ook niet altijd alles.
    Anyhow het is toch hartstikke leuk als je het een beetje vlot kunt zien vind ik ☺️.

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ja bijzonder he!
    Opzich was t leuk hoor dat je t vlot ging zien al kreeg ik er ook van iedereen wel commentaar

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier niets te zien, behalve s'avonds een iets dikkere buik door de darmen, verder zal dat nog wel een week of 10 of langer op zich laten wachten haha.

WAt betreft de cola, zolang jij het met mate drinkt en niet 3 liter op een dag is dat toch prima. Ik drink zelf geen fris maar het lijkt mij dat het niet gelijk mis is als je een x een avondje 3 cola's drinkt :) zou me er niet te druk om maken :)

17. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    @Sasjuh Hopelijk hoeft dit niets te betekenen en stopt het snel. Ik duim alvast voor je dat het niets is. Kan altijd een adertje ofzo zijn. Hopelijk weet je snel meer...

@Duxi Ik weet nu al zeker dat mijn ouders hier niet om staan te springen. Mijn moeder is al heel lang aan het zeggen dat het tijd wordt om al mijn babyspullen/kleertjes weg te doen. En als ik dan zei dat er misschien nog een 3de kwam, dan was het commentaar alom.
    Mijn vader en mijn man spreken al jaren niet meer tegen elkaar. Ze zien elkaar ook al jaren niet meer en willen niet in dezelfde ruimte zijn.
    Lees dat je op vakantie gaat... Geniet er van!

Mijn buik valt helemaal niet op. Gisteren op de bbq waren ze zelfs bezig of ik vermagerd ben, dat mijn buik zo 'plat' is...( Heb nogal veel overgewicht en probeer er op te letten.) Iedereen gans veel raad aan het geven om af te vallen en aan mijn buik te werken.:D:
    Daarna kreeg ik een groot glas sangria in mijn handen geduwd. Aangezien het fruit er nog maar pas in lag, heb ik dit er snel uitgevist en de rest na een half uur weggeschut met het excuus dat er vliegjes in lagen.
    En het dessert was banaan geflambeerd in cognac... Gelukkig was er als alternatief ook een stukje puddingtaart.
    Nu zijn er gelukkig tot september geen feestjes meer.

Cola drink ik af en toe. Tijdens mijn 2 vorige zwangerschappen, moest ik dagelijks een blikje cola. Kon er echt niet zonder en normaal drink ik helemaal niet veel cola.

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn moeder weet het en die vond het helemaal geweldig :D

Bij mij zag je bij de 1ste een klein buikje met 15 weken ongeveer.
    Na de zwangerschap heb ik een buikje overgehouden dus vraag me af hoe snel je het nu ziet.

Ik drink max 3 bakjes koffie op een dag. En anders 2koffie en 1 glas cola.

Willen jullie eigenlijk weten wat het word?
    Wij willen het niet weten :D bij mijn dochter wisten we het ook niet.
    Dus ook nu weer een verrassing!

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

O en palomi bij mij staat je banner ook op 5weken en 5dagen. Ik zit op me telefoon ;)

20. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Inmiddels weten de ouders en schoonouders het hier :) erg blij allemaal. Vroeg of laat zouden ze er toch achter komen. mijn schoonmoeder zei twee weken terug al je bent zwanger haha ik dacht dat ze gek was.

Wow chocochippie dat ke dat kun :) knap hoor. Wij willen heeel graag weten wat het wordt :) zodra alles goed is bij de termijnecho plannen we de afspraak :) kan nu al niet wachten haha

Deel Deze Pagina