Yes, ik had het vanmorgen 6 uur opgevangen in een bekertje en moest het in de koelkast bewaren, najaa het zal wel goed zijn want het resultaat is positief hHaha Mar10e hoelaat moet je? En ben je zenuwachtig?!?
S morgens opvangen? Hoe lang kan je dat bewaren en waar? Ze komen pas om 19u s avonds. Ze zei aan de telefoon alleen 'van te voren' haha
Ik moet 14:50 voor de echo! Nee ben niet echt zenuwachtig meer heel erg benieuwd!! Oh ik hoefde het niet in de koelkast te bewaren maar bij mij stond ze ook al S ochtends op de stoep!
Als je 3 uur van tevoren niet plast en drinkt is het meestal ook geconcentreerd genoeg hoor Help! 😁👍
Haha bij mij was ze vandaag ongeveer 10 voor 7 aan de deur, dus heeft bijna 12 uur in de koelkast gestaan en dat was goed gaf ze zelf al aan, wamt vond het ook erg lang 😄 Maar kan dus gewoon. Heeel spannend hoor! Ik moet met dezelfde periode als jou een echo, dus ben wel heel benieuwd wat je gaat kunnen zien! Laat je wel even weten hoe het ging?
Hier komt MvM woensdagochtend langs, ze zei ook tegen mij dat ik wat urine moet opvangen van te voren.
Palomi, jeetje wat spannend! Succes morgen Er was nog iemand die morgen voor de echo moest, maar ben het effe kwijt. In elk geval ook Jij succes! Ben benieuwd wanneer mvm gaat bellen voor een afspraak! Vermoeidheid heb ik ook last van. En smorgens misselijk 😓 Enne nogal vergeetachtig, vergat vandaag me spullen in de auto te zetten. Wilde zo weg rijden terwijl de spullen nog naast de auto stond 🙈
Mar10e veel plezier bij de echo morgen!! Hier; Kwaaltjes erg misselijk de hele dag! En gevoelige tepels/borsten En dus de dingen waar ik voor naar de vk ga morgen.. Maak me nu druk om de stomste dingen; zou de echo goed zijn? Zal ik een hartje zien kloppen? Ben ik wel echt 6w1d morgen want t kan ook korter zijn omdat ik cyclus niet weet.. Wat als ik geen hartje zie? Enz. Enz.
Hier ook morgen de echo. De eerste van ons 3 lees ik. Half 9 ben ik aan de beurt! Toch best spannend! Mar10e en Palomi, jullie hopelijk ook mooie beelden morgen!
Dat ik nog niet hoef over te geven baart mij dan weer zorgen omdat ik hoor dat heel veel mensen misselijk zijn. Maar ik denk dat ik juist blij mag zijn dat ik nog niet echt misselijk ben. Voor de rest vandaag iets meer krampjes dan normaal. Maar niet pijnlijk of vervelend dus ga er vanuit dat 't gewoon normaal is.
Hier amper tot geen kwaaltjes duxi. Vorige zwangerschap ook niet en we zijn nog pril he kan ook komen bij 7 a 8 weken.
Ik ben ook nog totaal niet misselijk, vandaag zelfs geheel kwaaltjes loos wat idd weer onzeker maakt. Maar zolang we geen rare dingen zien of voelen vertrouw ik erop dat het goed gaat. Dames met echo morgen, succes op de mooie berichten morgen!!
Ja precies, 't komt allemaal vast nog wel met die misselijkheid. Vermoeid is 't enige wat ik nu echt vervelend vind, maar dat gaat vast ook ooit wel weer over, haha. Ben heel erg benieuwd naar de dames die morgen de echo hebben hoe ze het hebben beleefd en hoe de echo eruit zag.
Fortunae veel plezier morgen!! Misselijkheid; gister riep ik nog hard dat ik me er niet druk om maak dat ik zo misselijk ben.. Maar man man bij alles wat ik ruik of aan voedsel denk draait mn maag om..
Welkom Sumer! Succes meiden die morgen een echo hebben! Geslachtsbepaling laten we weer doen met 16 weken, ben heel benieuwd. We hopen stiekem op een jongentje maar aan de andere kant is nog een kleine meid ook weer heel leuk! Bij me dochter ook een geslachtsbepaling gedaan en toen wist ik al van tevoren zeker dat het een meisje zou worden. Neig nu meer naar een jongen Kwaaltjes vallen nog mee, op sommige dagen flinke steken bij me lies of krampjes, gevoelige borsten en vandaag was ik ineens heel moe. Ben tijdens het middagslaapje van me dochter even een uurtje gaan liggen maar dat maakte helaas weinig verschil. Slaap ook onrustiger en moet s'nachts veel plassen, dat is wel irritant, elke keer je bed uit.
Ik ben ook niet misselijk hoor.. gelukkig maar, want heb een enorme hekel aan overgeven. Gelukkig kan ik het meestal goed wegzuchten. Dames die morgen een echo hebben, succes! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ja urine 12 uur buiten de koelkast lijkt me ook niet echt lekker ruiken. 😷😷 Lekker vroeg fortunae!! Enjoy!!!! Hier veel misselijk, maar gelukkig niet overgegeven! Geslachtsbepaling... Wij willen wel weten wat het wordt maar gewoon met 20 wekenecho!
Meiden met een echo ... Succes ☺️!!! Is het al bijna weer maandag? 😅 ... Ik hoop ook zo dat het goed zit.