Nog een uurtje!!! En alles ligt nog op bed! Dat wordt jagen zometeen! Ik ga proberen de kids slapend de auto in te gooien en naar mijn moeder te brengen. Ik verwacht namelijk inwendig, gezien het nog zo vroeg in de zwangerschap is.
Spannend! De eerste echo's! Heel veel succes, maar vooral ook veel plezier meiden! 😘 Palomi ook bij jou komt t vast helemaal goed meis! Knuffel
Succes met de echo's vandaag dames! Welke kant voelen jullie trouwens de meeste krampjes of steekjes? Ik heb dit aan de rechterkant.
Waaaaaa goed nieuws!! Het zit op de juiste plek!! En t hartje is net begonnen met kloppen dus ben minder ver dan we dachten zal zo rond de 5 weken 5 dagen zijn echo gebeurde uitwendig en de pijn is waarschijnlijk littekenweefsel door mn baarmoeder ontstekingen
Hier ook alles goed. 5 weken en 6 dagen volgens de meting. Dan zou ik uitkomen op 22 maart. Maar ik gok dat het nog een dagje verschuift naar eerder.
Wat fijn om te horen! Hoe voelde je je toen je het kleintje op de echo zag? En zag je ook en hartje kloppen?
Zag inderdaad een hartje kloppen, klopte nog maar net. Gaat met 5.3/5.4 kloppen. Klopte ook nog maar zachtjes qua tempo. Hier maandag de intake en dan gok ik met 10/11 weken de volgende echo.
Ja nog meer goed nieuws, yes! Wat fijn, ben zo benieuwd volgende week. Na jullie verhalen kan ik al helemaal niet meer wachten haha Hoe groot is de kans dat het nog fout kan gaan na het zien van kloppend hartje? Daalt dat dan al?
Gefeliciteerd dames, nu ik die zo hoor kan ik ook echt niet wachten! Lijkt me echt genieten 😍.