Ik werk in de horeca vaak 12-22 of 15:00 sluit werk je zo tot 1 uur! Maar vooral in vakantie periodes dat je uren moet opvangen.en werk in een heel groot goed lopend bedrijf dus altijd hard werken. Afgelopen 2 weken wel goed rooster gehad dus dat was wel prettig maar toen had ik het al zwaarder dan normaal. Heel erg moe en last van me rug.
bij de vorige zwangerschap had ik de intake rond 7 a 8 weken. een gesprek van een uur, waarbij ze alles van je wilden weten. daarna de 10 weken echo, maar dat gebeurd hier op een andere locatie. morgen ga ik wel de HA bellen om te zeggen dat ik zwanger ben, dit ivm medicatie die ik gebruik. morgen ook MvM bellen om een afspraak te maken. vk bel ik denk ik over ruim een week. Bij deze praktijk kun je altijd wel snel terecht.
Hi dames, Ik durf het steeds meer te geloven! Ik ben zwanger van de tweede! 😄 Bij onze zoon D. heeft het door een cyste bij de eileider 2 jaar geduurd voor we zwanger waren. Nu al in ronde 3... wauw! 😊 Hopelijk is het een plakkertje en mogen we maart 2017 ons tweede wonder verwelkomen. 😍 Omdat ik al 1x een vroege miskraam, 1x een mk en 1x een ma heb gehad (voor de geboorte van onze zoon) vind ik het reuze spannend. Testen geeft wat rust merk ik. Testen lopen goed op, dus zodra ze op zijn (nog 4x kv en 2x cb digitaal met indicator) stop ik ermee. 😉 Morgen maar even de vk bellen en opgeven voor mvm als ik een knaller heb. 😅 Ik ga zo even bijlezen! 😉 Voor de lijst: Uitgerekende datum volgens berekening 20 maart 2017 MRCD, 28 jaar, 2e kindje
Ik ga ook langs de huisarts van de week ivm medicatie. Mvm weet ik nog niet, vorige keer meegedaan en toen zagen de buren het (oude huis). Maar nu woon ik vlak waar cliënten ook wonen en ik wil geen roddels, dus ik moet nog even bedenken of en hoe ik dat kan fiksen.
Welkom MRCD! Gefeliciteerd! MvM doe ik dit keer niet denk ik, heb twee keer meegedaan. Maar moet nu met die kratten naar een centraal punt zeulen. De buren hebben ook ogen en wil het toch echt nog geheim houden.
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35, 3e kindje 19. 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje MRCD, 28 jaar, 2e kindje 21. R1985, 2e kindje Palomi, 28 jaar, 2e kindjes 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 7 Afspraken : 28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn MvM : Brammetje geeft zich op na 1e goede echo Kimmy133 7-7 opgegeven Palomi geeft zich op na goede echo
Kun je de bus/auto van MvM echt goed herkennen dan? Wij willen idd ook niet dat de buren het al weten. Maar dacht dat het wel discreet werd opgehaald..
Nee die bus is wel discreet geloof ik ... Maar in t dorp waar ik woon moet ik zelf de kratten in de auto laden en in een container doen die op een centraal punt staat. Dus daar sta ik dan met m'n 8 blauwe melkbussen 🙈😅!
De bus is volgens mij gewoon een wit bestelbusje. Dus als je een plek hebt waar je de bussen redelijk uit het zicht kunt zetten dan is er weinig aan de hand. Hier zou ik dus moeten kijken of ze in de achtertuin willen ophalen. Dan wil ik nog wel een rondje mee doen, de kans dat de buren het dan zien is klein. En de cliënten al helemaal niet. In de voortuin gaat um sowieso niet worden.
Wat slecht! Snap dat je dat niet wilt! Hier worden ze gewoon aan huis opgehaald en ik woon buitenaf dus niemand die wat ziet! Nou weten een aantal buren en familie allemaal al dat we weer zwanger zijn dus dat ze die flessen zien maakt dan niet meer uit.. haha.
Ja we woonden eerste zwangerschap elders en daar werd het wel aan huis opgehaald. Maar hier dus niet. Dus vorig jaar ook in t geniep met die bussen naar die centrale plek. Plus dat gesjouw met bussen vol urine ... Ze zijn best zwaar. En idd het valt gewoon heel erg op. We wonen in een jonge wijk en iedereen weet echt wel waar die blauwe bussen voor zijn. Haha nou dan kan jij met een gerust hart de melkbussen aan de straat zetten Brammetje 😉! Net de laatste dipstick nog even gedaan ... Nu is de teststreep behoorlijk donkerder. De linker is van gister. Dan ligt er nu nog een kruidvattest.
@Elmyra Gefeliciteerd. Dat zal even schrikken geweest zijn. Is het inmiddels helemaal geland? Mooie testen joh! En ik snap dat je niet wil sjouwen met die bussen, zijn inderdaad zwaar. En hier herkende niet de jonge buren de bussen, maar een ouder stel. Zij heeft jaaaaren terug ook meegedaan. Helaas werd die zwangerschap een ma. De zwangerschap waar mijn zoon uit voortgekomen is heb ik de bussen achter op laten halen tussen de containers in. Haha. @brammetje16 Ik duim zo voor je dat dit een plakkert is. Naar dat je zoveel miskramen mee hebt moeten maken. Helaas hier ook een vroege miskraam, mk en ma meegemaakt en dat maakt het wel extra spannend heb ik het idee. Ik zie dat je testen al mooi zijn opgelopen, super! Pijnlijke steken bij schaamstreek zijn herkenbaar. Niet veel last van eigenlijk, maar voel het soms wel. Campus Super dat het zo snel raak is. Gefeliciteerd! Over het sporten. Ik sport 2-3 keer per week en ben van plan dit te blijven doen zolang mijn lichaam het trekt. Wat voor sport doe jij? Ik doe fitness/zwemmen. Bodypump, fitness circuit en banen trekken vooral. Soms nog een ander lesje. Hier is alles ook nog heel onwerkelijk. Vooral doordat er in het verlenden miskramen geweest zijn. Ik vind het allemaal heel erg spannend! Pff 50 uur werken is wel heel zwaar hoor. Kimmy133 Gefeliciteerd! Hier nog niet echt kwaaltjes, maar is ook nog heel pril. Ik ga morgen de vk bellen/mailen. Bij ons is het gebruikelijk om direct te bellen op/net na NOD. Bij ons doen ze namelijk ook vroege afspraken (zeker als er een verlenden met miskramen is). Had vorige zwangerschap de intake met 8 weken. R1985 Gefeliciteerd. Fortunae Gefeliciteerd! Super fijn dat het nu zo snel gelukt is toch. Over MvM, bij mij wordt het ook achter opgehaald ivm de buren die het anders herkennen. Was hier vorige zwangerschap geen probleem. Zooo, ik ben wel bij denk ik. Zo lekker slapen en morgen voor de knaller op de kv test. Dan ga ik me aanmelden bij MvM en de vk bellen. Ik heb trouwens nog wat ideeën om de lijst op te leuken, als jullie dat oké vinden!? Slaap lekker straks meiden!
Van mij mag je de lijst leuk maken! Ik ga ook lekker slapen! Weekend is helaas weer voorbij dus morgen weer aan de bak. Slaap lekker en ik duim voor die knal test van je!
Hier net de cb gedaan.. denk dat vandaag of morgen mn nod is.. Om 8 uur meteen ha bellen en dan kijken of ik meteen moet bloedprikken en of ik moet ophogen met mn medicijnen.. (moest net gedwongen overstappen op andere sinds n weekje) en dan gaan we er een weekje tussenuit met de kids
Goedemorgen allemaal, Mooi Palomi 😃! Fijn even een weekje er tussenuit. Hier de laatste test gedaan zojuist, en we hebben een knaller. En nu maar gewoon afwachten of het goed blijft gaan. Duim voor ons allemaal.
Ik heb ook nog kv liggen maar durf die denk ik niet te doen.. bang dat ze lichter worden.. Ik heb nu 4 posi testen waarvan de laatste kv en cb wel duidelijk dus ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit.. Bij mn zoontje ook nooit n knaller gehad
Bij mijn oudste dochter heb ik ook nooit een knaller gehad Palomi ... Dus heel veel zegt het niet idd. Je cb is duidelijk genoeg 😁. Ik stop nu ook met testen. De eerste 3 maanden zijn toch het spannendst en meer dan duimen dat het goed mag gaan kunnen we niet. Voor nu zijn we iig allemaal zwanger ☺️. Ben trouwens ook benieuwd naar de lijst MRCD!!! Be my guest, ik heb er deze week ook wel wat tijd voor omdat mijn vriend vakantie heeft. Als hij weer aan t werk is heb ik wat minder 'schermtijd' 😅.