Kunnen ze uitwendig dat nu al zien en horen? Ik dacht dat het inwendig gebeurde als je zo kort zwanger bent! Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor 😊
Omdat mn bm naar voren ligt kon het uitwendig ik ging zelf ook van inwendig uit.. Zal foto toevoegen! Boven het plus klopt het hartje mooi regelmatig zei ze
Echt leuk om te horen! Ik kan niet wachten, maar duurt nog zo lang ... En waar ik gisteren zei dat ik niet misselijk was, ben ik nu de hele ochtend al misselijk.... helemaal als ik ga liggen.
Vervelend meis, misschien regelmatig iets eten? Dat schijnt te helpen. Lust je gemberthee? Dat drink ik dat helpt ook, drink het meestal in de ochtend bij ontbijt. Ik heb vandaag juist van die heerlijke opboer momenten, bah
Ik denk dat het regelmatig eten inderdaad al een stuk gaat helpen. Soms vergeet ik om even goed middag te eten of tussen ochtend en middag een tussendoortje te nemen. Gemberthee weet ik eigenlijk niet of ik dat lus, maar 't is altijd te proberen.
Superfijn meiden!!!! Heel blij voor jullie!! 🎉 Help, tijdens mijn vorige zwangerschap las ik ergens dat na het zien van kloppend hartje er nog iets van 5% kans is dat het nog fout gaat... Helaas zat ik toen in de 5%... Hopelijk deze keer niet!!
Wat leuk om te horen dat de echo's goed gegaan zijn. Moet ook al een hele geruststelling zijn om het hartje te zien kloppen. Super!!! Hier net terug van de ha. Mag deze avond bellen voor de uitslag. Duxi Ik heb het meeste last van krampen en steken aan mijn linkerkant.
Wauw dames, wat een goed nieuws! Zo leuk de eerste echo's hier! Ik heb nooit zo vroeg een echo gehad. Vorige keer was ik al 12 weken met de eerste echo. Was toen al verder dan dat ze gedacht hadden. Dus moest toen ik meteen beslissen voor de nekplooimeting. Maar dan zie je het al bewegen enzo. Dit is ook wel heel speciaal, als het nog zo klein is! Ik ben weer een beetje bijgelezen.. Wat wordt er gezellig veel gekletst! Hier nog niet veel last. Soms beetje beginnende bandenpijn als ik hoest of te snel opsta ofzo. Soms beetje misselijk. En moe. En van de week stond ik in de supermarkt om af te rekenen, wist ik mijn pincode niet meer.. Haha. Dus maar even andere pasje gebruikt Ik ga vanavond de vk bellen. Ben benieuwd wanneer we mogen! Ik heb vanochtend nog even een cb test gedaan. Wordt ik weer bij van!
Klopt dat is de baby. Wat voor de helft ofzo uit het hartje bestaat. Dat zwarte is de vruchtbaarheid en dat grijze is het baarmoederslijmvlies.