EEN 3LING?! Wauw wat een goed nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken, maar wat een geweldig nieuws.
3 😳😳😳😳😳😳😳!!!! Wow. Gefeliciteerd ☺️! Heel bijzonder! Hoop dat het bij mij gewoon 1 is 😁.
Jeeeej wat een verhaal!hahh gefeliciteerd!! Ik zie gelijk die reclame voor me met dat meisje die : 3, 3 3 roept hhaha. Nu even genieten van het nieuws
Wat een bijzondere echo's lees ik!! Suzy mijn echoscopiste zei dat ze nu ook al groeispeurtjes krijgen dus als het toch iets later is ingenesteld kan t best zijn dat je volgende echo toch meer laat zien En dan (weet j naam niet meer) een 3ling holy moly!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat bijzonder en dan ook nog eens 2 in 1 vruchtzakje.. betekent dat dan dat die 1 eiig zijn?
Ik weet niet wat ik zou doen als ik hoor dat ik een 3-ling krijg. Ik denk dat ik eerst echt in shock zou zijn.
Gefeliciteerd Minimels, ongelooflijk!!! Wat een bizar gevoel moet dat je gegeven hebben. Wel heel spannend lijkt me. Genoet van die driedubbele mooie echo
Wow super gefeliciteerd een 3ling . Hoop echt dat alles goed gaat lijkt me wel zwaar maar wel heel bijzonder!
Wauw Minimels een 3-ling! Heel bijzonder maar zal ook wel even schrikken zijn. Mijn man grapt de hele tijd dat ik er 3 in me buik heb zitten
O wauw! Een drieling. Wat ontzettend bijzonder. Dat wordt een spannende zwangerschap. Succes en geniet ervan.
Wauw en dit zou ook je 4e kindje worden. Straks heb je er misschien dus wel 6! Niet te geloven dat zoiets kan eigenlijk he. Echt prachtig.
Mijn hemel! Een 3ling! Jeetje zeg! Heb je nu ook meer kwaaltjes? Daar ben ik altijd benieuwd naar ghihi Ik zit zelf manlief wel eens wat te stangen, hij is doodsbang als het een meerling zou kunnen zijn. We houden van een groot gezin, maar er zijn grenzen 😉 Ik ben al behoorlijk misselijk de laatste dagen, wordt echt even uitzingen tot over 10 weken....
Woh! Een 3ling. Wat een drukte en na de tropenjaren een groot feest. Lijkt me even heel pittig, maar ook heerlijk! Gevoel zal nu misschien nog dubbel zijn, al klink je zo blij! Hier totaal gesloopt. Ben een dagje weg voor het werk, maar viel bijna in slaap achter het stuur... hopelijk blijft ik op de terugweg goed wakker. Want even rusten is geen optie.