Ik zal vanavond thuis even naar de lijst kijken. 😉 Ben nu op werk. Mijn testje van vanmorgen was helaas geen knaller! Hij leek zelfs iets lichter. 😐 Ik hoop zo dat de beeb gewoon blijft plakken. Ik wacht dus ook nog even met opgeven voor mvm en vk bellen.
Kan per plasje schelen he, als het nu wat minder geconcentreerd was. Meer gedronken of minder gezweten vannacht kan al uitmaken. Zolang je geen helderrood bloed verlies icm krampen hebt gaat het goed. Ook bij bloed niet gelijk panieken. Hier bij de vorige zwangerschappen in de eerste paar weken steeds bloedverlies gehad. Bij dochter vooral oud bloed en beetjes steeds. Bij zoon helder bloed met stolsels (tjes). Ze zijn er echt allebij nog 😍 Hier voel ik ondertussen wel dat ik weer zwanger ben, baarmoeder doet al wat werk. Wat kramperig af en toe. Besloten dat ik wederom geen cursus ga doen, maar wil wel wat bijzondere tijd met deze baby besteden. Tis de laatste, dus een momentje alleen focussen op de zwangerschap. Zag hier al massages voor maar 45 euro voor 90 minuten! En de kraamzorg geeft dan ook nog 25% korting! Dat ga ik zeker doen! Misschien wel vaker Mijn hoofd slaat al lekker op hol, waar ik het gisteren en eergisteren nog amper kon geloven heb ik nu al zo'n zin in veel dingen!!!!
Ik had dat vrijdag MRCD, dat de test iets lichter leek dan de dag ervoor. Zaterdag bleven ze ook redelijk hetzelfde en sinds gister lopen ze weer op en vanochtend een knaller. Dus het zegt niet veel! Snap dat je nog even wacht met de volgende stappen. Mijn duimen draaien.
Massage klinkt goed Fortunae 😃! Heerlijk ... Ik durf nog niet te ver vooruit te kijken. Maar weet wel dat ik wrschlk geen cursus doe. Vorige keren ook niet gedaan. Op zich lijkt het me wel leuk maar geen idee wanneer ik dat zou moeten doen dan. Moet er iets op de avond zijn, maar die standaard pufcursussen lijken me niks. Dan zou het iets van yoga worden ofzo. Laten we hopen dat het zover komt dat ik daar echt over na kan denken 😅.
Goedemorgen dames, hier ook een knaller dan van de action 1,80 die ddoen het ook prima en iets beter te betalen! Zijn jullie ook zo moe? Ik herken mezelf bijna niet gisteren ook tot 2 uur gewerkt maar was om 10 uur al kapot, ik was aardig geïrriteerd hebben jullie daar ook erg last van? Dat is ook op het moment het enige kwaaltje moe en rugpijn ( geïrriteerd en emotioneel) ook dan
Hey hey, jij ook gefeliciteerd!! Sporten deed ik 4/3x in de week maar dat trek ik nu echt niet maar goed mijn werk is al sport loop elke dag behoorlijk veel km. Ik heb van de week 1x gesport bodypumpen en verder zegt mijn lichaam doe naar even rustig aan dus ik denk dat ik maar even goed luister. Normaal deed ik 2 groepslessen achter elkaar bijv: bodypumpen,trx,boksen,battle rope,grit,core. Dus aardig sportief! Ik wil denk ik gaan zwemmen lijkt me heerlijk en ook wel blijven sporten. Ik ga proberen 2x. Blijf jij ook bodypumpen? Ik vraag me af of het echt goed is ik moet zelf nog even goed laten informeren. En verder die 50 uur is niet elke week hoor.
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35, 3e kindje 19. 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje MRCD, 28 jaar, 2e kindje 21. R1985, 2e kindje Palomi, 28 jaar, 2e kindjes 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 7 Afspraken : 28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn 08/8 Palomi 1e echo bij vk 30/8 Palomi termijn echo + intake vk MvM : Brammetje geeft zich op na 1e goede echo Kimmy133 7-7 opgegeven Palomi 11-7 opgegeven
Net de huisarts gesproken medicatie met 1 tabletje ophogen en over 3 weken bloedprikken Ik hoef niet naar de gyn dus meteen de vk gebeld en mag met 8 weken een echo ivm mk in verleden en 30 aug termijn echo en intake.. Ben dan 11 weken dus als ik t voor die tijd kan verbergen maken we het dan ook bekend rond die periode
Ik heb zo'n last van krampen! Vannacht wakker gelegen omdat ik weer constant kramp had bij m'n anus en in m'n zij en m'n onderbuik.. pffff... niet grappig..
Hier zijn krampen juist minder geworden.. opgeblazen gevoel is ook wat minder.. Wel meer misselijk en hongeriger
Ja hier ook krampen minder geworden ik heb er echt 3 dagen heel veel last van gehad en ook heel erg opgeblazen.maar nu niks, ook geen fijn gevoel vind ik .
Ik heb vandaag een erg onrustig gevoel in mijn buik. Ben elke keer bang dat ik bloed. tot nu toe gaat het nog goed.. Doe maar lekker rustig aan vandaag
Ja Brammetje, dat ken ik.. mijn buik is bij vlagen ook onrustig.. maar die krampen die ik vannacht had heb ik nog maar 2 keer gehad nu. Zaterdagmiddag en afgelopen nacht.. echt heel erg pijnlijk! Voor de rest is het bij mij ook rustiger hoor.. in het begin had ik de hele tijd door krampen..
Ai Kimmy, die anuskrampen lijken me nog het ergste. Krampen in je baarmoeder is van het groeien, die gaat gelijk al hard aan de bak Palomi, super die afspraken! Ik ga van de week ook maar bellen! Ben benieuwd! Hier ook altijd met 7-8 weken een echo en dan met 11-12 de termijn. Hongerig ben ik hier ook! Bij niet op tijd eten ben ik ook gelijk wat weeīg
Dit stelt me weer wat gerust. Heb ook niet het idee dat het mis aan het gaan is ofzo. Mijn borsten beginnen nu onwijs pijn te doen. En heb meer trek. 😉 Morgen zien we wel weer. Of vanavond stiekem.... pfff. Maakt me wel wat onzeker.
Wel fijn dat jullie allemaal een eerste echo krijgen met 7/8 weken zeg. Die praktijk waar ik heen ga/moet, doet dat niet. Daar krijg je alleen een termijnecho met 9/10 weken en moet je dus gewoon wachten. Er is wel een andere praktijk waar ik heen zou kunnen maar daar zit ook een zwangere buurvrouw en dat is nogal een roddeltante dus ben bang dat dan iedereen het weet als we elkaar tegenkomen. Ik hoor nog terug van de gyneacoloog of ik daar eerst nog een afspraak heb. Zou namelijk een spiraal laten plaatsen 😅. Bovendien moeten er antistoffen geprikt worden iom de reumatoloog maar vlgs mij is dat pas in een later stadium. Word deze week teruggebeld denk ik. Verloskundige bel ik dus sowieso op zijn vroegst pas eind volgende week.
Hey dames ik kom me ook melden 😁 Uitgerekend op 19 maart van ons 4e wonder! Al mama van 2 meiden en een kleine engel. Super spannend en onwijs leuk om weer zwanger te zijn! Morgen eerst naar de dokter toe om bloed te laten prikken en dan maken ze een afspraak in het ziekenhuis voor de echo en controles. Ben heel benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat hier. Gefeliciteerd aan alle andere zwanger dames!
#fortunae: oh jee, straks krijg ik een 10 ponder.. 😂 @elmyra: bij ons ook pas met 9 a 10 weken de eerste afspraak hoor.. duurt me echt nog lang.. maar ja..
Haha daar ben je dan KleineFee! Ook hier gefeliciteerd ☺️☺️☺️! Wie weet zijn we zelfs exact dezelfde dag uitgerekend want ik weet niet precies meer wanneer mijn vorige menstruatie begon. Was 11 of 12 juni. Jammer hè Kimmy , zo lang wachten. Vorige zwangerschappen had ik de eerste echo op fertiliteit dus wel gewoon met 8 weken. Het is toch wel heel fijn dan te weten of er een hartje klopt en niet pas met 10 weken dus ik snap dat niet zo goed, want als je een ma hebt kom je er dan nog pas later achter. Maargoed de spanning blijft hoe dan ook.