DeniseSkippy, ik heb de lijst even opnieuw neergezet. T was bijna goed gegaan, alleen moet je de volgende keer even de quote op begin en einde weghalen. En dan gaat het helemaal goed . Kinderkamer, daar begin ik pas aan na t eerste trimester. Eerst dat door zien te komen Ik ben vanochtend wakker geworden met flinke keelpijn en inmiddels voel ik me helemaal hartstikke gammel. Heb dus een bankdagje ingelast. Is t normaal om meer vatbaar te zijn met de zwangerschap? Heb ik normaal vrijwel nooit namelijk...
Ik ben wel al ideeën aan het opdoen voor de nieuwe kamer voor mijn dochter, maar echt aan beginnen zal nog even duren. Mijn kwaaltjes gaan ook alle kanten op soms zo misselijk dat dat het er bijna uitkomt. Ben wel heel moe gelukkig nu vakantie dus hopelijk kan ik goed uit rusten.
DeniseSkippy ook maandag 😊! Ik ook! Hoe laat ben jij aan de beurt? Hier nog helemaal nergens mee bezig 😅. Denk dat dat komt na de guo met 20 weken. Of na de geslachtsbepaling ... Vorige zwangerschappen ook niet heel vroeg begonnen met alles. Het kan altijd mis gaan, maar in t begin is die kans wel groter dus dan wil ik nog niet daarmee bezig zijn. Wel denk ik soms na over hoe ik het allemaal ga doen straks met 3 kindjes onder de drie 😅. Maarja Minimels heeft er straks misschien 6, waarvan 3 babies, dus dan moet mij met 1 dreumes, 1 peuter en 1 baby ook lukken toch?!
Wat betreft kwaaltjes heb ik eigenlijk helemaal niet zo veel last van dingen. Ik denk wel dat het nog gaat komen. Ik heb een zwakke rug en dat is bij eerdere zwangerschappen ook al snel vervelend geworden. Mijn buik is nu al net zo groot als met 12 weken bij onze jongste. We gaan het dus dit weekend ook vertellen, ik kan het niet meer verbergen. Haha Elmyra, ik denk dat jij het ook niet makkelijk gaan krijgen hoor! 3 onder 3 lijkt me net zo pittig misschien wel pittiger als 3 van dezelfde leeftijd. Mijn oudste kinderen zitten dan allemaal al op school dus wat dat betreft heb ik geluk! Ik ga me nog niet bezighouden met de kinderkamer. Pas als het met 12 weken nog steeds allemaal goed gaat ga ik me daar mee bezig houden.
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Santom88, 28 jaar, 2e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Palomi, 28 jaar, 2e kindje ❤ 21. R1985, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje DeniseSkippy, 24 jaar, 1e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje Suzy85, 31 jaar, 1e kindje Esther311, 31 jaar, 3e kindje 25. 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje Help85, 30 jaar, 1e kindje 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje 30. Maani, 34 jaar, 2e kindje 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Griselda, 24 jaar, 1e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Summer93, 23 jaar, 1e kindje Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje Totaal aantal : 31 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee Afspraken : 27/7 Minimels 1e echo gyn 01/8 Fortunae intake vk 01/8 Elmyra 1e echo en intake bij vk 01/8 DeniseSkippy 1e echo 03/8 Santom88 intake bij vk 04/8 Help85 1e echo in zkh (ICSI gedaan) 05/8 Stay123 1e echo 05/8 Campus 1e echo bij vk 05/8 R1985 intake bij vk 05/8 Suzy85 2e echo bij gyn 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 09/8 Zwangels Intake en 1e echo vk 09/8 Saby intake bij vk 09/8 Esther311 intake en eerste echo bij vk 10/8 mar10e tweede echo 10/8 Susan86 Intake bij vk 10/8 Linn81 1e echo. 10/8 Summer93 1e echo 10/8 Annebon1985 intake vk 11/8 Susan86 1e echo 16/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 17/8 Chocochippie 1e echo vk 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 25/8 Kegi 1e echo 25/8 Danijelke 1 echo gyn 30/8 Palomi termijn echo + intake vk 01/9 Annebon1985 termijn echo 08/9 Chocochippie termijn echo vk 21/9 Chocochippie intake vk MvM : Kimmy133 19-7 gestart Palomi 25-7 gestart Elmyra 20-7 gestart Stay123 27-07 gestart BloemJK 25-7 intake Zwangels 27-07 gestart Mar10e 20-7 gestart Esther311, 27-7 intake Help85; 27-7 intake Chocochippie; 05-8 intake
Net gebeld met de verloskundige Ik mocht kiezen of ik een vroege echo wilde, uiteraard zei ik ja Mag nu 17 augustus komen Gelijk de termijnecho gepland en de intake Ze herkende me gelijk hahahaha Heb het al aangepast in de lijst Bij mijn dochter hadden we Dirkje draak als thema Nu kiezen we voor het nieuwe pooh bear thema van de babydump
Hier nog niet bezig met kinderkamer of wat dan ook. Is ook onze 1e en ik denk dat we daar pas mee bezig gaan als we het 1e trimester voorbij zijn. Natuurlijk kan het ook dan nog verkeerd gaan, maar om met 6 weken met de kinderkamer te beginnen en van alles te kopen vind ik nog een beetje vroeg.
Hier ook nog niet bezig met de kinderkamer maar het thema dirk draakje ben ik helemaal gek van dus dat kan gelukkig bij een jongen en een meisje. Mijn vriend en ik hadden het van het weekend over wat denk jij dat het word? Toen zeiden we allebei een jongen.haha waarschijnlijk zitten we er dan helemaal naast. Ik ben ook nog steeds niet echt misselijk ja met vlagen. Wel heel erg moe en futloos. Ik herken mezelf niet terug en dat moet ik ook gaan loslaten nu en er aan toegeven dat ik meer rust moet nemen.
Wij zijn nog niet bezig met het kamertje. Mijn zoontje van bijna 2 slaapt nog in het ledikantje en dat wil ik zo laten tot december . Daarna verhuizen we de meubels naar de babykamer en krijgt hij een nieuwe kamer . Zijn kamertje was ook helemaal van Dirkje Draak, maar zijn volgende kamer zal wel iets van Bob de Bouwer of Cars worden Mocht alles goed gaan dan ga ik even op Lief en Klein – Hippe kamers voor kids shoppen. Daar hebben ze zulke leuke kamertjes en spullen voor de inrichting. Ik merk vandaag voor het eerst dat mijn broek een beetje strak zit. Ik zie de naden in mijn huid zitten toch wel fijn aangezien ik nergens meer last van had haha
Ik ben ook nog lang niet bezig met de kamer. Eerst de 12 wkn doorkomen dan gaan we langzaam oriënteren. Ik koop ook nog geen kleine dingen eb kijk er ook nog niet naar. Het is bijna donderdag ahum
Hier zijn we nog lang niet bezig met de kinderkamer. Mijn 2 zoontjes hebben tot hun 3j altijd bij mij op de kamer geslapen, dus dit zal nu ook weer zo zijn. Dus nog tijd genoeg om de speelkamer om te toveren tot slaapkamer. Hier al bijna mijn eerste week verlof van de twee om. Ging mijn huis eens goed onderhanden nemen, maar veel is er niet van in huis gekomen. Heb totaal geen energie. Hoop er volgende week toch in te kunnen vliegen. Ik vind de tijd tot een eerste echo altijd heel erg traag gaan. Erna vliegt de tijd precies om. Hoewel ik hoop dat het deze keer traag gaat. Het is hier de laatste keer en wil er echt wel intens van genieten. Want alles wat ik nu meemaak, zal nooit meer terugkomen.
Bij mij duurt het nu al allemaal te lang vooral omdat ik echt opkijk tegen deze eerste 12 weken Wij beginnen pas laat aan kamertje vorige keer waren we al aan het zoeken met 10 weken en 2 dagen later slecht nieuws. Dus daar heb ik wel van geleerd. Zijn er meer die soms in tepels knijpen om te kijken of ze nog gevoelig zijn?😳 Of ben ik de enige die zo gestoord is haha
@sumer haha dat doe ik ook wel eens hoor. Moet zeggen dat ze soms wel gevoelig zijn en soms niet. Met name s avonds wel.
Fijn dat je vroege echo krijgt chocochippie! Hier nog niet bezig met babykamer! Moet ml binnenkort aant werk zetten op de zolder! Die moet verbouwd worden om kamer voor dochter te maken! Daarna kunnen we pas babykamer gaan doen, maar dan willen we toch eeerst weten wat het is! Niet heel gevoelige borsten, wel af en toe gemene steken in m'n borsten! Verder voel ik m'n banden en heb idd bij onverwachtse bewegingen ook steken in de zijkant van m'n onderbuik! Misselijkheid was vdaag beter te doen! Aftellen gaat hier ook te langzaam!! Maar maandag alvast intake Vk! En dan volgende week alweer 2e echo! Dus mag niet klagen! 🙈
Bezig zijn met de babykamer zou in mijn geval nogal overdreven zijn. De baby komt bij de jongste op de kamer namelijk. Kwestie van de commode verzetten en er een ledikantje bij zetten... Buiten dat zal de baby de eerste tijd bij mij liggen snachts. Ik weet alleen nog niet wat ik wil, kinderwagenbak naast mijn bed of een cosleeper. Wat zouden jullie doen en met welke reden?
Pfff laatste 2 daagjes niet zo lekker. En moe.. vooral smiddags en na het douchen gaat het gelukkig wel weet!
Ik zou een klein wiegje kopen Bloem..voor 140,- heb je een wieg icl matras en een setje beddengoed. Dan kan je tegen de tijd dat de kleine naar de grote kamer gaat, overdag laten wennen. De kinderwagen bak wordt afgeraden, deze is dicht aan de zijkant en dat kan gevaarlijk zijn.
De hoofdpijn is nu ook begonnen 😓 Had zo gehoopt dat dat deze keer bespaard bleef, maar helaas Ik heb totaal geen pijnlijke borsten/tepels. Gisteren tegen mijn broertje verteld dat ik zwanger ben. Maar hij snapte het niet gelijk
Hier ook nog lang niet bezig met de babykamer maar die blijft ook gewoon hetzelfde. We hebben pas der meiden samen op een kamer gelegd in de hoop dat ze wat beter gaan slapen en dat helpt iets. Dus de babykamer is zelfs al vrij Bloem ik zou voor een cosleeper gaan. Wij hebben wieg en later ledikant naast het bed gehad, maar collegeperiode lijkt mij ideaal. Dan kan je je kindje nog makkelijker pakken en ook even makkelijk een hand op het buikje leggen ofzo.