16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danijelke

Danijelke Lid

8 mei 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thnx :)!!

2. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Minimels ben nu wel benieuwd naar een foto van je buik!!

Knijpen in tepels; doe ik regelmatig.. deed ik bij mn zoontje ook maar daar had ik toen verder geen kwaaltjes terwijl ik nu dagelijks overgeef en kapot moe ben... Kan me ook niet goed concentreren dus dat word nog wat straks op mn werk

3. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    BloemJK, zou een cosleeper doen, kinderwagenbak wordt afgeraden.
    Wij gaan ook voor een cosleeper, heb bij me dochtertje een wiegje naast me bed gehad maar als ze dan onrustig was moest ik me arm door de spijlen wringen om bij haar te kunnen, erg onhandig.

Babykamer gaan we pas mee beginnen na de 20 weken echo. Dochtertje gaat met haar meubels over naar de andere kamer. Hier moeten we nieuw laminaat leggen en nog even verven. De baby kan dan in haar oude kamer, als het een jongentje wordt moeten we 1 muur verven dus dat is niet veel werk.
    Via mp willen we weer kijken voor een complete kinderkamer.

4. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruin/rood , rozig/rood verlies blijft hier aan de gang... heb net een test gedaan van kruidvat 2v5... testlijn is zoooveel lichter als de controle lijn, terwijl me action testen echt knalden.. ik denk en ben bang dat het over is...

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Aaaah 😢, wat verdrietig! Klinkt niet goed inderdaad, heb je de vk nog gebeld? Ze kunnen misschien even voor je kijken hoe het eruit ziet vanbinnen? Sterkte meis!

6. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan echt pas met minimaal 8 weken langskomen dus helaas is het afwachten voor mij. Verschrikkelijk pffff.

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hè 😳! Dat is te bizar voor woorden. Bovendien als je nu een miskraam hebt lijkt me dat ze wel even mogen zeggen wat het beleid is. Ik hoef morgen pas voor de eerste keer, maar als er iets is mag ik altijd bellen! Tuurlijk moet je afwachten wat er gebeurd. Ze willen dus echt voor 8 weken niks van je horen 😳? Pfff dat je er dan ook nog zo alleen mee gelaten word. Het is al erg genoeg!

En als je nou maandag belt? Dan zit je in kantoortijd dus kunnen ze daar niet over zeuren.

8. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wat erg loveaniol. Ik hoop dat t bloedverlies niets betekent en je testen alleen maar licht zijn omdat je hcg level te hoog geworden is voor die testen om te meten (dat zou echt kunnen met jouw termijn, dus focus alsjeblieft niet teveel op de testen nu). En kan me echt voorstellen dat t afwachten killing is. Duim voor je dat er niets aan de hand is! Sterkte in elk geval!!!

9. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh dat wist ik niet Suzy, als je hcg te hoog is worden testen dus lichter? Als dat zo is zou ik toch zeker even bellen loveaniol, vk's zijn er ook om je die eerste weken door te helpen in mijn optiek. Zou het echt belachelijk vinden als je geen contact met ze op mag nemen. Dan zou ik een andere praktijk zoeken want dat is echt raar.

10. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    #1010 Suzy85, 30 jul 2016
    Laatst bewerkt: 30 jul 2016
    In april werd bij mij ook gezegd, toen ze een miskraam vermoedden, dat er pas met 8 weken een echo gemaakt werd. Gevolg anders is dat de echo mogelijk alleen maar een onzeker beeld geeft (zoals ik afgelopen week heb moeten ervaren helaas). Alleen als het bloeden meer dan 2 weken aanhoudt, dan willen ze meen ik afwijken van dit beleid. Het is dus niet per se heel raar, maar wel vervelend dat je dan zolang in onzekerheid zit, terwijl er ook een kans is dat een echo juist wel wat inzicht geeft...

(Bellen met de vk mag trouwens altijd!!! Ongeacht de termijn. En als je je heel onzeker bent, kunnen ze je soms toch wat eerder langs laten komen. Bel maandag dus gewoon toch even voor de zekerheid)

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Dat bedoel ik ook hoor Suzy. Niet persee dat er meteen een echo gemaakt word. Al zijn mijn vk's me echt wel terwille als ik heel onzeker of angstig zou zijn. Maar bellen moet kunnen toch?

12. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Altijd! Wordt me in t ziekenhuis nu ook de hele tijd verteld, net als bij de vk de vorige keer. Liever elke dag bellen, dan niet bellen wanneer t echt nodig blijkt te zijn.

13. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het wel vreemd dat ze tot 8 weken niks doen!
    Ik mag de vk altijd bellen als er iets is en toen ik tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje wat bloed verloor en krampen had met 6 weken, mocht ik langskomen en hebben ze een echo gemaakt.
    Zou gewoon nogmaals bellen, heel veel sterkte!

14. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh Loveaniol wat klote!! En die onzekerheid is killing..
    Helaas herken ik het van mijn laatste mk ook daar deden ze niets.. zolang ik geen krampen had deden ze niets en toen ik krampen kreeg en het verloor belde ik ze op maar hoefde ik ook niet voor controle oid..

Maar je kunt ze wel altijd bellen hoor twijfel alleen of ze iets zullen doen

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Vind het wel slecht hoor. Waarom zou echo geen zin hebben met jouw termijn kan je toch wl hartje zien kloppen?! Ik vind dat ze juist de functie hebben om iemand gerust te stellen door langs te laten komen. Heel veel sterkte meis!

16. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Heel veel sterkte loveaniol. Het moet heel erg frustrerend zijn om enkel maar te kunnen afwachten. Hopelijk betekend het allemaal niks. En zou inderdaad maandag toch eens bellen. Je weet maar nooit...

17. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Wat erg loveaniol!!!
    Hopelijk komt het goed.

18. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Die streepjes weet ik niet, nooit meer getest na de testen..Maar ik heb bij zowel mijn dochter als zoon bloedverlies gehad, bij dochter vooral met vegen en soms wat extra, maar bij zoon met stolsels en al. Ze leven echt allebei... dochter bleek van het innestellen te zijn. Zoon was een bloeding zichtbaar, wat een tweeling had kunnen zijn, maar ook bijvoorbeeld een vaatje dat niet helemaal lekker mee pakte bij de aanleg van de placenta. Het hoeft écht niks te betekenen. Wel vind ik het vreemd als je niet om een echo zou mogen komen.
    Hier mag je vanaf 6 weken bij bloed gewoon komen.

Nu, deze zwangerschap was ik gewoon vroeg, omdat mijn cyclus gek was. Maar bij zoon heb ik met 6, 7/8, 10 en 13 weken een echo gehad. Gewoon om me die eerste weken door te helpen.

19. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Loveaniol: jeetje wat naar zeg.... ik hoop van harte dat het alsnog goed mag gaan en dat je vk je serieus neemt.

Ik las nog iets in knijpen van tepels. Is niet gek, gebeurd hier regelmatig haha!

Ik lees even bij op mn telefoon omdat ik op vakantie ben dus geen uitgebreidde bijleespost. Excuses hiervoor!
    Hier gaat t nog steeds zn gangetje. Wat vermoeid, af en toe wat misselijk en wat krampjes. Nog dikke 3 weken en dan mn eerste echo...

20. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor alle lieve berichtjes!! Ik ga maandag weer bellen en het nogmaals vragen. Voor nu is het niet anders dan afwachten.. bij mn vorige zwangerschap ook tot 10 weken bloedverlies gehad niet nonstop masr wel vaak en mn dochtertje is inmiddels 4 dus heb nog wel iets van hoop.. ben zoals ik al aangaf veel op de wc te vinden ivm diarree, en las dat ik door het drukken (ja sorry hoor dames haha) ook bloedverlies kan hebben dus ik hou nog een beetje hoop!! Xxx

Deel Deze Pagina