Ik gebruikte bij me vorige zwangerschap Gaviscon (drankje) en dat werkte perfect. Werd ook aangeraden door de vk Vindt het ook heel irritant als mensen vragen wanneer de 2e komt. Ik zeg altijd heel droog "niet! Vindt 1 kind meer dan genoeg" meestal weten ze dan al niet meer wat ze moeten zeggen
Eetlust is hier idd ook minimaal.. mn vriend zei nog jij eet niet voor 2... Jij eet nog niet eens voor een halve.. Alles maakt me beroerd..
Loveaniol, zou idd echt ff bellen!! Van die testen wordt je alleen nog Maar onzekerder! Whahaha Bloem, mooi antwoord op teveel vragen over een zwangerschap! 😂😂 Chocochippie, met 20 weken pas aan je schoonouders? Zien ze het niet eerder dan? Of zien jullie ze nooit?
Dat heb ik dus ook. Als m'n misselijkheid weg is probeer ik iets te eten. En na een zacht broodje was ik weer opnieuw misselijk
Aaah even een dikke knuffel voor de meiden die zich zo rot voelen door de zwangerschap. Hopelijk gaat dat snel beter! Loveaniol, wat een onzekere tijd meis! Kun je geen echo laten doen die je zelf betaalt bij zo een pretechobureau? Hebben wij vandaag ook gedaan. Hier vanochtend een kloppend hartje! Termijn klopte ook goed dus ben helemaal opgelucht
Fijn de goede echo Jaydee! Hier doen ze bij de pretecho bureau's pas een echo vanaf 7 weken. Daarom een vroege echo gepland volgende week zaterdag bij de vk op eigen kosten. Ben namelijk nog steeds zo onzeker tot ik weet dat de kleine op de goede plek zit en we een kloppend hartje zien. Vervelend meiden die zich niet lekker voelen! Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder! Ben zelf licht misselijk, had eetbuien verwacht maar heb dat juist helemaal niet. Snoepte altijd heel veel en nu neem ik liever een droge cracker of een boterham Vandaag trouwens hele gevoelige en pijnlijke tepels
Oh vervelend he die onzekerheid? Daarom hebben wij ook zelf een echo geregeld hoor, toch fijn om even te spieken. Hier doen ze het dus vanaf zes weken en je kon ook al echt goed zien dat het er zat inclusief kloppend hartje. Zo bijzonder. Hopelijk vliegt de tijd voor ons allemaal!
Maar zijn jullie niet bang om bij zoon pret echo iets fouts te zien in het begin stadium van zwangerschap?😳 Ik zou daar echt zo bang voor zijn
Wat is hier lekker veel gekletst! Hier ook wel vragen gehad wanneer de tweede komt....mijn antwoord is dan dat ik eerst af wil vallen (ben aan de stevige kant). Toen we voor de eerste bezig waren werd er ook wel gevraagd, heb toen een miskraam gehad en ben daar open en eerlijk over geweest. Daarna waren de meeste erg vriendelijk en werd er niets meer gevraagd. Het vertellen dat er een brusje op komst is, doen we waarschijnlijk met een 12 weken. Schoonvader is dan zo ongeveer jarig, leuk cadeautje
Hier valt de misselijkheid sinds een aantal dagen goed mee. Ik heb ook alleen trek in gezond eten. Nou ja niks mis mee haha ! Ik merk zodra ik iets vettigs eet, ik ook sneller misselijk word. Zal daar ook aan liggen. Ik heb verder nog geen voorkeuren voor iets qua eten. Jullie wel? Verder welbl vermoeid, maar nog een weekje werken en dan lekker 3 weken vrij! Ben ook wel blij nu met het verlof, moet toch smoesjes verzinnen om bepaalde dingen niet te doen en dat voelt niet fijn. Fijne dag allemaal!
Manlief heeft de reactie, goh je vraagt naar m'n sexleven er uit gegooid. Hij zei thuis gelijk, je had die koppen moeten zien. Geweldig. Hier een k**nacht gehad. Kleine prinses had alles onder gespuugd. Vandaag gewoon aan het werk, maar ben zoooooo moe. Echt voorkeuren heb ik nog niet qua eten. Hoop ook dat dat wegblijft, althans in de vorige zwangerschap had ik een sterke voorkeur voor frituur... Fijne dag allemaal.
Ik vond het juist fijn om wel te doen. Mocht er iets mis zijn, dan weet ik dat liever eerder dan later. Maar dat is wellicht per persoon verschillend
Dankje Stay, nog 1,5 uur. Heb net de huisarts gebeld en de medicatie tegen de misselijkheid ligt vanmiddag klaar. Ik hoop dat het wat gaat helpen.
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Santom88, 28 jaar, 2e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Palomi, 28 jaar, 2e kindje ❤ 21. R1985, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje DeniseSkippy, 24 jaar, 1e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje Suzy85, 31 jaar, 1e kindje Esther311, 31 jaar, 3e kindje 25. 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje Help85, 30 jaar, 1e kindje 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje 30. Maani, 34 jaar, 2e kindje 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Griselda, 24 jaar, 1e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Summer93, 23 jaar, 1e kindje Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje Totaal aantal : 31 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee Afspraken : 01/8 Fortunae intake vk 01/8 Elmyra 1e echo en intake bij vk 01/8 DeniseSkippy 1e echo 03/8 Santom88 intake bij vk 04/8 Help85 1e echo in zkh (ICSI gedaan) 05/8 Stay123 1e echo 05/8 Campus 1e echo bij vk 05/8 R1985 intake bij vk 05/8 Suzy85 2e echo bij gyn 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 09/8 Zwangels Intake en 1e echo vk 09/8 Saby intake bij vk 09/8 Esther311 intake en eerste echo bij vk 10/8 mar10e tweede echo 10/8 Susan86 Intake bij vk 10/8 Linn81 1e echo. 10/8 Summer93 1e echo 10/8 Annebon1985 intake vk 11/8 Susan86 1e echo 16/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 17/8 Chocochippie 1e echo vk 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 25/8 Kegi 1e echo 25/8 Danijelke 1 echo gyn 30/8 Palomi termijn echo + intake vk 01/9 Annebon1985 termijn echo 08/9 Chocochippie termijn echo vk 21/9 Chocochippie intake vk MvM : Kimmy133 19-7 gestart Palomi 25-7 gestart Elmyra 20-7 gestart Stay123 27-07 gestart BloemJK 25-7 intake Zwangels 27-07 gestart Mar10e 20-7 gestart Esther311, 27-7 intake Help85; 27-7 intake Chocochippie; 05-8 intake
Fortunae, Elmyra,DeniseSkippy succes met de echo / intake! Loveoil: hopelijk kom je vandaag meer te weten bij de verloskundige!
Een dikke knuffel voor de meiden die nu zo misselijk zijn ... Ik had dat vorige week heel erg en vond 't echt heel vermoeiend.. Zit nu 3 dagen in 't buitenland en vanaf dag 1 hier voel ik me echt top. Niet moe, niet misselijk of wat dan ook. Voel me echt heel fijn. Zou bijna denken dat ik niet meer zwanger ben.... "T maakt me ook wel ietsje meer onzeker..
Hier ook zo misselijk, moet elke keer iets eten of drinken dan is het eventjes weg. Gisteren een verjaardag gehad, wat had ik zin in de droge worst! Helaas wordt dit afgeraden om te eten tijdens zwangerschap. Nog een ruime week wachten tot de eerste intake en echo....pffff duurt nu wel lang. Ben benieuwd naar de echo's van vandaag.