Loveaniol, hoe gaat het met je? Nog contact gehad met de vk? Fijn dat je een mooie echo had Elmyra! Duxi, hoop dat je kwaaltjes weer verdwijnen en je van je vakantie kan genieten. R1985, heb je een beetje de dag door kunnen komen? Deniseskippy, heb je je echo gehad vandaag?
Pffff weer thuis op de bank met de beentjes hoog. Love, hoe is t?? Mooie echo's allemaal. Ik moet nog wachten tot 18-8...
Erg is dat he, die vermoeidheid... Gelukkig wordt dat met een paar weken minder. Zou hele dagen kunnen slapen, maar helaas. Tis gewoon hele dagen wakker zijn.
Wauw mooie echo 😍 Al die hartjes in de lijst worden steeds mooier. Hoe fijn zou het zijn als we straks allemaal een hartje hebben. -Werknamen- Ik vind de tijd best wel voorbijvliegen. Nog maar 8 dagen en dan mogen we weer kijken naar 'Pita, Elsa en Bliksem'. Yes ook wij hebben een soort werknamen. De vorige keer dat ik zwanger was hebben we het de kinderen al vroeg verteld en kwam er een discussie op gang hoe we de baby moesten noemen. Onze oudste dochter vond dat Elsa een mooie naam was (Frozen fan). Onze zoon wilde Bliksem. Bij al mijn zwangerschappen was de werknaam Pita dus die houden we er ook in 😋 En zo werden Pita, Elsa en Bliksem bedacht. -Vertellen- We hebben het trouwens afgelopen weekend verteld aan de ouders en broers en zussen! Ik vond dat we het best leuk bekend hadden gemaakt. De kinderen hadden allemaal een tekening gemaakt van een mama. De eerste tekening was een mama met 1 baby in de buik met de tekst 'Wij krijgen een baby!'. De tweede tekening een mama met 2 baby's in de buik met de tekst 'en nog eentje!' De derde tekening 3 baby's met de tekst 'en nog eentje!'. We lieten de kinderen die tekeningen dus 1 voor 1 zien. Echt geweldig die reacties. De eerste tekening iedereen door het dolle heen dat we zwanger zijn. Daarna ongeloof en verraste kreten dat het er 2 zijn. En dan bij die 3e tekening was iedereen vooral in shock.
Wat leuk Minimels!! Originele manier van vertellen!! Haha iedereen nog btje bijgekomen van de shock? Grappige werknamen! Hier ist meestal niet heel origineel: ukkie
De werknaam hier is Rinus' 2.0. Bij mijn eerste zwangerschap zei m'n man Rinus' rijstkorrel in t begin gerelateerd aan de grote van de baby op dat moment en die hebben we er in gehouden...
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Santom88, 28 jaar, 2e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje ❤ 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Palomi, 28 jaar, 2e kindje ❤ 21. R1985, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje DeniseSkippy, 24 jaar, 1e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje Suzy85, 31 jaar, 1e kindje Esther311, 31 jaar, 3e kindje 25. 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje Help85, 30 jaar, 1e kindje 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje 30. Maani, 34 jaar, 2e kindje 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Griselda, 24 jaar, 1e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Summer93, 23 jaar, 1e kindje Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje Totaal aantal : 31 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee Afspraken : 03/8 Santom88 intake bij vk 04/8 Help85 1e echo in zkh (ICSI gedaan) 05/8 Stay123 1e echo 05/8 Campus 1e echo bij vk 05/8 R1985 intake bij vk 05/8 Suzy85 2e echo bij gyn 06/8 Susan86 vroege echo bij vk 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 09/8 Zwangels Intake en 1e echo vk 09/8 Saby intake bij vk 09/8 Esther311 intake en eerste echo bij vk 10/8 mar10e tweede echo 10/8 Susan86 Intake bij vk 10/8 Linn81 1e echo. 10/8 Summer93 1e echo 10/8 Annebon1985 intake vk 11/8 Susan86 termijnecho 16/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 17/8 Chocochippie 1e echo vk 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 23/8 Elmyra termijnecho 25/8 Kegi 1e echo 25/8 Danijelke 1 echo gyn 30/8 Palomi termijn echo + intake vk 01/9 Annebon1985 termijn echo 08/9 Chocochippie termijn echo vk 21/9 Chocochippie intake vk MvM : Kimmy133 19-7 gestart Palomi 25-7 gestart Elmyra 20-7 gestart Stay123 27-07 gestart BloemJK 25-7 intake Zwangels 27-07 gestart Mar10e 20-7 gestart Esther311, 27-7 intake Help85; 27-7 intake Chocochippie; 05-8 intake
Leuke manier om het zo te vertellen minimels! Werknamen; Fritsje.. Dat zeiden we weleens na de daad. Zou fritsje nu gelukt zijn.. vraag me niet waarom haha Namen; We hebben al namen voor zowel een jongen als een meisje.. Bonusdochter wil voor een meisje elsa en een jongen kristoff (frozen) Zoon is een ster in namen bedenken *ahum dus die heeft gekozen voor; tandpasta, drank en toen ik zei dat dat wel gekke namen zijn moet de baby maar pasta gaan heten 😂 eerst wou hij dat de baby m.ilan zou heten (zoals hij zelf) en anders kylan, silan, of iets wat rijmt op de naam van zn neefje Overigens worden het geen van die namen
Wij hebben als werknaam smurfie ja waarom weet ik ook niet. me vriend vroeg net nog hoe is het met smurfie. Meisjes Namen vinden wij allebei makkelijker dan jongens Namen zo moeilijk vind ik dat. Maar ons gevoel zegt dat het een jongen word. Dus gelukkig hebben we nog heel veel tijd om daarover na te denken eerst maar is de echo afwachten vrijdag!
Wij hebben als werk naam spruit(je). Idd ik vind meisjesnamen makkelijker dan jongensnamen, maar dat duurt nog wel even voordat we ons daarmee bezig gaan houden. Vandaag niemand echo zie ik, jammer had wel weer mooie foto's willen zien
Ghihi wat grappig al die namen Mijn zoon heette tijdens de zwangerschap "ukkie" En dit keer is het "druifje" Ik ben met eten echt zo wispelturig als de pest... Echt irritant. Zeg ik smorgens tegen ML dat ik savonds pizza wil, gaat hij het halen, wil ik savonds toch wat anders.... En dat gaat zo met alles wat ik eet.... Dat vond ik altijd al op maagzuur na het vervelendste aan zwanger zijn. Verder ben ik stik nerveus...mijn zus vertrekt zo'n beetje vandaag en komt donderdag aan op Schiphol...nu wordt het uren aftellen.....
Die van ons noemen we Pom. Vriend vond dat wel een leuke naam aangezien het ons lievelingseten is hah. Wij zijn nu bezig met lijstje met jongens en meisjesnamen. Als alles goed gaat en weten of het een jongen of meisje is, dan gaan we alles afstrepen en houden we een naam over
onze werknaam is minion (van mini-ons). haha! Als het een jongetje wordt, hebben wij de naam ook al, want dan wordt hij vernoemd naar z'n opa. Een meisje hebben we een aantal leuke namen voor bedacht, en dan gaan we wel afstrepen als we zeker weten dat het een meisje is.. @Love: Hoe gaat het nu?