16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    ben je wel gelijk 5 kilo kwijt na de bevalling ;)

Gezellig kleine Fee! Lopen we weer gelijk.

2. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Hahaha zo kun je het ook zien.. 😂

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Welkom kleine fee!

Hier; vandaag op vakantie adres aangekomen en mocht meteen al een apotheek bezoeken; vaginale schimmelinfectie vk gebeld omdat ik ook groen gele afscheiding kreeg en zij gaf aan dat het met dit termijn veel voorkomt zeker als je er gevoelig voor bent dus nu een crème gehaald en die moet ik 6 dgn smeren

4. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    Hier minder leuk nieuws...
    Bloedverlies! :( eerst gekleurde afscheiding... moest naar de boekhouder dus voor de zekerheid tampon in gedaan. Deze na 2.5 uur er weer uit gehaald en daar zat rood in. Niet veel, een streepje maar pfffff.. hele dag al een raar gevoel, ben er bang voor!

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Och Brammetje 😞 ... Wat naar! Bloedverlies is eng, kan me voorstellen dat je bang bent. Je hebt al zoveel teleurstelling gehad. Het hoeft niks te betekenen, het kan gewoon goed gaan. Maar daar heb je nu niks aan! Ik hoop en duim met je mee dat het mensje in wording toch bij je blijft!

6. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Brammetje, wees niet gelijk bang. Mijn kinderen zijn allebei gezond geboren na echt wekenlang geregeld bloedverlies. De innesteling duurt een paar weken (ook de placenta maken hoort daar bij) en kan gepaard gaan met bloedverlies.

Het hoeft echt niks te betekenen.

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedenavond!

Heb geen tijd gehad om aan de lijst te denken. Hopelijk morgenavond meer tijd. 😉

Brammetje, hopelijk zegt het bloedverlies niks deze keer. Ik duim voor je. 😙

Slaap lekker meiden.

8. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    Het gaat tot nu toe nog goed! Alleen gisteren avond rond half 7 ietsje pietsie bloed.. Verder niet meer! Oeff! Temp is nog hoog en de test is nog steeds goed!
    Omg wat is dit spannend! Denk dat ik mijn huisarts ga vragen of ik mag bloedprikken om te kijken of het goed gaat

9. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Brammetje helaas zeggen bloedyitslagen ook niets.. Met pas wel op met tampons ivm infectie gevaar!

10. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Hey dames,

Ik ga vandaag naar me broer de hele dag. Hij is kok dus gaat lekkerk koken vanavond.
    Ik heb besloten om het hem al te vertellen want ja ik kan geen alcohol drinken en hij wil niet vertellen wat hij gaat maken dat is een verrassing! Dus heb ik gisteren van die hele lieve kleine sokjes met i love oom erop gekocht en een briefje erbij dat het nog heel pril is en nog even voorzich moet houden.dus heel erg spannend.

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Spannend Campus.

Ik vrees dat het niet goed zit. 😔 Heb opeens ergere buikkramp en de testen zijn niet weer opgelopen. Pfff. Zo onzeker ben ik.... 😓

Bijgevoegde bestanden:

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Super Campus, geniet van het vertellen.

Hier de eerste afspraken staan.
    26 juli eerste echo en 01 augustus intake

Het had ook allebei de 26ste gekund, maar dan was het rond het middaguur. En dat dan is het voor mijn man lastig om mee te kunnen. Dus hij gaat mee naar de echo en de intake doe ik wel zelf, tis toch de derde dus de intake zal niet veel omvatten.

13. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Oei MRCD, ik kan me dat voorstellen. Ze lijken zelfs wat lichter te worden. Tis enkel afwachten, en hopelijk heb je snel een mooie echo.

14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Brammetje gelukkig is het nog in orde! Hopelijk betekent het niks en groeit het klompje cellen gewoon lekker door.

Hè nou MRCD, dat is niet leuk 😞. Hopelijk maak je gewoon langzaam hcg en groeit het klompje cellen ook bij jou gewoon door. Maar ik begrijp heel goed dat je hier onzeker en bang van word. Want uiteindelijk houden we ons allemaal wel een beetje vast aan testen die oplopen. Ik duim voor jullie!!!

Campus leuk dat je het al gaat vertellen. Een geheimpje zo is wel heel leuk! Ben benieuwd hoe je broer gaat reageren. Niks mis mee trouwens ... Een broer die kok is 😃😋.

Hier nog nog steeds weinig symptomen. Wat menstruatiekrampen, beetje misselijk, vooral in de auto en als ik iets gegeten heb of als het tijd is om te eten 😅. Hoop echt dat de HG wegblijft. De eerste zwangerschap begon het echt erg te worden tussen 5 en 6 weken. Bij de tweede was het deze termijn al volop aanwezig maar heb ik t goed in bedwang kunnen houden uiteindelijk met acupunctuur en medicatie. Verder voel ik me vreselijk moe en is mijn maag wat gevoelig. Als het met 'klompie' maar goed gaat.

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Klompie😂 hihi....

Ik hoop ook dat je hg je bespaart blijft. Lijkt me ook echt vreselijk!

16. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Campus;
    Leuk!! Spannend zeg en ben benieuwd wat je voorgeschoteld krijgt!!

Mrcd;
    Hcg kan schommelen heh dus opzich zegt blijven testen niet zoveel..

Uh... De rest ben ik alweer kwijt..
    Ooh ja iets over kwaaltjes.. voel me moe maar verder wel goed.. Met tandenpoetsen kots ik alles er bijna uit maar dat neem ik voor lief.. En merk dat ik meer honger heb

17. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Oef, net weer zo'n aanval van enorme kramp. Nu heb ik even Google geraadpleegd en kwam ik op een site van een verloskundige bandenpijn tegen. De symptomen daarvan kloppen wel: plotseling opkomende stekende pijn, soms bijna niet te harden. Pijn kan zijn in de liezen, onderbuik, rug en zij, en kan uitstralen naar de billen en benen. Klopt precies.
    Maar is 4.5 week niet wat vroeg voor bandenpijn?

18. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Kimmy: Klinkt wel als bandenpijn ja! Kan al vroeg beginnen hoor dat is bij iedereen verschillend. Ik had er bij mijn eerste ook meer last van dan bij nummer 2 en 3.

MRCD: Balen van je testjes, snap dat je daar onzeker van wordt. Helaas kun je niks anders doen dan afwachten

Hier vandaag naar de dokter geweest om bloed te prikken. Binnenkort gebeld voor de uitslag en dan kan ik een afspraak inplannen bij de gyn. Van wat ik om me heen hoor doen ze bijna altijd pas een echo met 12 weken en niet eerder alleen in speciale gevallen. Ik denk dat ik dus een tijdje moet wachten.

19. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    mrcd ohnee:( hou je ons op de hoogte? Ik duim heel hard voor je!!!

kimmy wat rot dat je ineens krampen hebt.. ik heb wel vaker gehoord dat dames al vroeg veel last van bandenpijn hebben..

Hier lijkt alles nog stabiel.. buik voelt wel op en af gek, vooral wanneer ik iets doe.. als ik zit/lig gaat alles goed. Heb af en toe wel heel ietsje bruinige afscheiding gehad.

Morgen nog 1 dagje werken en dan 4 dagen heel erg rustig aan doen. (Al doe ik dat nu ook al wel) En heel hard duimen!

20. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Kimmy dat kan best zo vroeg hoor. Ik voel het ook wel en de welbekende menstruatiekrampen.

KleineFee dan moet jij nog langer geduld hebben zeg 😑. Hier met 9/10 weken de 'eerste' echo. Andere praktijken doen wel een eerste echo maar hier alleen de termijn met 9/10. Ga eind volgende week maar eens bellen met de vk denk ik. Of ik wacht nog een weekje langer. Hoe voel jij je verder? Kwaaltjes?

Fortunae ik ben benieuwd. Bij de eerste zwangerschap voelde ik me met deze termijn net zo als nu maar daarna barste het los. Ik heb mijn acupunctuuradresje al ingelicht dus mocht het losbarsten dan ga ik daarheen en regel ik medicatie via de huisarts. Maar hopelijk is dat niet nodig.

Deel Deze Pagina