Fijn Linn. Kan me goed voorstellen dat het nog spannender is als je zo'n ervaring hebt gehad. Gelukkig een mooi knipperlichtje!
Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's! Hier een enorme kut dag... enorme ruzie met een collega die al tijden oncollegiaal bezig is.. En vandaag was ik t zo zat ben zo boos geworden en toen begon ze dat ik te weinig uitvoer of zeg maar gerust niets terwijl ik zelf in mn vrije tijd voor t werk bezig ben.. Heb echt als een klein kind zitten huilen op de praktijk.. Smiddags werd ik door mn moeder gebeld dat onze poes die we hebben sinds mn 12e doodgereden is.. En dat is zo hard gegaan dat dr ogen uit dr oogkas zijn gedrukt en dr kaakje niet meer op elkaar kan.. degene die het gedaan heeft is gewoon doorgereden :'( Ik ben r dus wel een beetje klaar mee voor vandaag
Dank jullie wel.. sta me nu met dikke ogen op te maken... vrees dat ik hierdoor toch op moet gaan biechten dat hormonen ook parten spelen
Help succes met de echo vandaag! Linn veel plezier met je zus Palomi; hopelijk vandaag een betere dag!
Help, vandaag eerste echo of niet? Succes, maar vooral veel plezier meid! Hoe laat moet/mag je? Ja is misch beter Palomi, maar alleen doen als je je er zelf goed bij voelt! Heel lief Stay, maar volgens mij komt de zus van Bloem vandaag ☺️ Ik zie mijn zusje volgende week zaterdag pas. Moet nog even wachten. Bloem, lekker genieten en knuffelen met je zus!!
Palomi: Dikke knuffel! Inderdaad een rotdag.... Sterkte met het verlies van de poes.. Bloem: Heel erg veel plezier vandaag! Geniet ervan. Help: Jij heel veel plezier als je vandaag de echo hebt. Spannend! Hopen op een goede echo.
Veel plezier Bloem! @Palomi hopen op een betere dag vandaag Ja vandaag echo....13:45 pas... vannacht zijn alle scenario's door mijn hoofd gegaan. Maar uiteindelijk dacht ik ik ga slapen we hebben een knaltest gehad en geen bloed verloren dus zit goed hahaha. Ik hou jullie op de hoogte!!
Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's van gisteren! Succes vandaag Help! Bloem veel plezier vandaag! Palomi dat was een heftige dag, sterkte! Hopelijk vandaag een betere dag.