16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Jee Stay en Campus ook een mooie echo! Super fijn!!

2. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Super fijn die mooie echos!

3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Mooi Campus 😃!

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wauw ik zie mooie echo's!

Welkom nieuwe dame (ben ff de naam kwijt, sorry)

Hier helpen de gembercapsules goed tegen de misselijkheid. Behalve dus vannacht.

Het wachten op mijn eerste echo duurt mij nu wel erg lang.... dinsdagmiddag pas om half 4.
    Als ik kijk naar de vermoeidheid zit het wel goed. Ook mijn buik voelt redelijk bol, vooral 's avonds.
    Dit weekend gelukkig nog wel genoeg te doen, hopelijk gaat de tijd daardoor sneller.

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje R195 waar mensen zich wel niet mee bemoeien.

Weer aantal mooie echo's, ziet er goed uit gefeliciteerd!!!

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat fijn Kimb91! Snap dat een BBZ je erg onzeker maakt, gelukkig zit deze baby goed!

En nog meer goede echo's... Heerlijk Stay en Campus!!

Hier is MvM net geweest, gelukkig een echte knaller!
    Iemand toevallig tips tegen pukkels? Ik word er helemaal knetter van! Had ik bij onze dochter helemaal niet

7. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93

Haha ik heb ook veel meer pukkels dan normaal wel allemaal van die kleintjes gelukkig. ik denk dat je het voor lief moet nemen 😉 de 1 is misselijk de andere heeft pukkels😨

8. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Mooie echo's campus en stay! Gefeliciteerd!! Wat fijn zoveel mooie echo's. Het wachten duurt mij nu wel echt lang, nog ruim 1.5 week. En vind het ook wel spannend hoor, omdat ik vrijwel geen kwaaltjes heb. Maar nog geen bloed, dus ik houd hoop..

Suzy85, hoe is de echo bij jou gegaan?

9. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Vanochtend de 2e echo gehad. Vorige week was er alleen een vruchtzakje te zien en nu kon je een dooierzakje en een vruchtje van 1,5 mm zien. Op basis van de minimale termijn waarop ik zit (14 juli positieve test betekent nu echt wel over de 6 weken), zou je iets meer verwachten volgens de gyn, maar wil nog niets zeggen. Je hebt ook langzame starters. Op 17 augustus dus weer een echo en hopelijk is dan meer duidelijk. Ben er niet helemaal gerust op eerlijk gezegd, maar ga proberen goede hoop te houden ;).

10. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Het is in ieder geval geen slecht nieuws suzy! Er is wel iets gegroeid! Snap dat je er nog niet helemaal gerust op bent. Ik hoop voor je dat het de volgende echo mooi gegroeid is. Heb je verder nog last van kwaaltjes of zo dan?

11. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Spannend suzy. Trage start zou natuurlijk goed kunnen. Het is in iedergeval goed gegroeid.
    Hier ook geen kwaaltjes hoor.. behalve moe trouwens. Veel van deze groep zijn wel erg misselijk dat lijkt mij zo naar. Hopelijk is het voor iedereen rond de 12 weken over

12. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Wauw mooie echo's meiden!!

Pukkels; hier ook enorm!! Heb nu wat zeezout in kokend water opgelost en in een flesje gedaan elke dag reinig ik daar mn gezicht en hals mee en het is echt al stukken minder!

Misselijkheid is hier vandaag weer enorm aanwezig samen met de vermoeidheid.. stond vanochtend te spugen waarop mn zoontje zegt ben je ziek mama? Ik zeg nee schat komt door de baby..
    En mn zoontje weer; ooh ja de baby moest spugen!

Dinsdag weer een echo ok 10 uur heerlijk weer ff kijken naar fritsje

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ow suzy had zo gehoopt voor je toch gewoon positief nieuws te krijgen nu! Nu blijft het nog steeds onzeker. Het zal toch wel goed zijn dat er nu wel meer te zien is lijkt me. Maar snap dat je er niet gerust op bent ...

14. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Het was in elk geval zeker nog geen slechts nieuws hoor. En voel me hartstikke zwanger, dus dat is allemaal goed ;). Gewoon afwachten dus. Hoopte gewoon een kloppend hartje te zien en een vruchtje dat klopt qua grootte. Maar gyn zal niet voor niets zeggen dat dit ook gewoon goed kan zijn. Als dat niet zo was, dan had hij het echt wel gezegd lijkt me.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Nog idd geen slecht nieuws suzy, hopelijk is het een slome starter. Maar het is in ieder geval goed teken dat je je hartstikke zwanger voelt

Haha Palomi die kleintjes hebben ook altijd van die mooie opmerkingen, prachtig!

Vandaag erg moe en misselijk. Gelukkig blijft het bij misselijkheid en heb ik nog niet overgegeven. Maar nu WEEKEND, heerlijk bij komen!!

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    R1985 hoe was jouw echo? Jij had ook een echo toch? Hopelijk goed!!

Ik heb gigantisch trek in de mozzarella sticks van de burgerking en in frikandel en kaassoufles! Normaal eet ik die dingen niet maar, ik ga me er nu echt aan vergrijpen haha

17. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    wauw die echo's allemaal wat fijn!

ik heb ook echo gehad met een kloppend hartje!(L)
    vanmorgen die buikpijn zat me echt niet lekker. en kreeg er op werk weer last van. toch maar even gebeld ik heb als voordeel dt ik de artsen zelf ook persoonlijk ken want heb er 7 jaar gewerkt:)

mocht meteen langs komen want ze snapte dat ik heel bang was ook vanwege die miskraam!

meteen echo gemaakt want ik was natuurlijk in de wachtkamer alle doemscenario's af aan het gaan in mijn hoofd!

en we zagen een mooie vruchtzak met klein frutseltje er in met hartactie! en met opmeten kwamen we zelfs 2 dagen verder uit dan mijn banner en wat ik dacht!:O de buikpijn die ik heb komt wss van het vocht in mn buikholte, blijkbaar heel normaal bij begin zwangerschap en wss ook door het plaatsmaken.

pfoe wat een opluchting. tril er nog steeds van haha!

18. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Dag dames,
    Willen jullie mij van de lijst afhalen? (30 maart)

Helaas tijdens m'n vakantie miskraam nr 5..

Inmiddels zit ik alweer op cd9 en heb vandaag al een positieve ovu test. We gaan nog een ronde door en hierna een gesprek over MMM.

Dames met mooie echo's, geniet ervan!
    Hele dikke kus 💋

19. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wat naar Maani. Sterkte!

20. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Sterkte Maani, wat naar dat het weer mis ging! Hoop dat het deze ronde goed gaat en anders kunnen fertiliteitsartsen jullie hopelijk goed helpen!

Deel Deze Pagina