Dankjewel dames... Ik heb er zelf ook niet veel meer op te zeggen.. Na zoveel miskramen begin ik de hoop wel te verliezen moet ik eerlijk zeggen. Ik ben heel positief ingesteld, dus ik probeer nog niet op te geven. Ik raak heel snel zwanger blijkt, maar het blijft dus niet meer zitten. Voor m'n zoontje nog nooit een miskraam gehad en uit alle onderzoeken is niets gekomen. Dus het blijft een raadsel.. Ben net terug van vakantie, wie weet heeft de rust en ontspanning m'n lichaam goed gedaan. Hopen maar dat er geen miskraam meer zal komen.. Het doet me wel goed om de mooie echo's hier te zien!
Heel veel sterkte Maani. Wellicht idee om de gynaecoloog eens te vragen of je progesteron gehalte hoog genoeg is, wellicht is dat een reden dat het steeds fout gaat. Dat is redelijk simpel op te lossen. Sterkte!
Wat naar Maani! Tijdens het zwanger worden van mijn zoontje zat ik in een groepje waarbij ook iemand iedere keer een miskraam kreeg. Zij is toen naar Gent gegaan, waar ze net wat verder lijken te zijn dan in Nederland en is nu bijna uitgerekend. Dus als ze hier niks aanwijsbaars zouden vinden, ga dan ook echt nog even in Gent kijken! Sterkte!
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Santom88, 28 jaar, 2e kindje ❤️ 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje ❤ 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Palomi, 28 jaar, 2e kindje ❤ 21. R1985, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje DeniseSkippy, 24 jaar, 1e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje Suzy85, 31 jaar, 1e kindje Esther311, 31 jaar, 3e kindje Kimb91, 24 jaar, 1e kindje ❤️ 25. 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje ❤️ Help85, 30 jaar, 1e kindje ❤ 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje❤️ 30. 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Griselda, 24 jaar, 1e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Summer93, 23 jaar, 1e kindje Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje Totaal aantal : 31 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee, Maanie Afspraken : 06/8 Susan86 vroege echo bij vk 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 09/8 Zwangels Intake en 1e echo vk 09/8 Saby intake bij vk 09/8 Esther311 intake en eerste echo bij vk 10/8 mar10e tweede echo 10/8 Susan86 Intake bij vk 10/8 Linn81 1e echo. 10/8 Summer93 1e echo 10/8 Annebon1985 intake vk 10/8 Minimels 2e echo + controle 11/8 Susan86 termijnecho 12/8 Loveaniol 16/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 17/8 Chocochippie 1e echo vk 17/8 Kimb91 termijnecho 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 23/8 Elmyra termijnecho 23/8 santom termijnecho 24/8 Help85 termijnecho 25/8 Kegi 1e echo 25/8 Danijelke 1 echo gyn 30/8 Palomi termijn echo + intake vk 01/9 Annebon1985 termijn echo 02/9 stay123 termijnecho 08/9 Chocochippie termijn echo vk 21/9 Chocochippie intake vk MvM : Kimmy133 19-7 gestart Palomi 25-7 gestart Elmyra 20-7 gestart Stay123 27-07 gestart santom 26-7 gestart BloemJK 25-7 intake Zwangels 27-07 gestart Mar10e 20-7 gestart Esther311, 27-7 intake Help85; 27-7 intake Chocochippie; 05-8 intake
Suzy: Hopelijk is het een trage starter. Er is gelukkig iets gegroeid. Nu uitleven naar de volgende echo en hopelijk is daar dan wat meer op te zien. Maani: Wat ontzettend sneu zeg .... Heel erg veel sterkte toegewenst. Gebeuren de miskramen ook elke keer rond de zelfde week? Wat betreft pukkels. JUP! HIER! Op m'n borst en gezicht....
@ help85; Ik gebruik al Utrogestan (progesteron). Dit ben ik al gaan gebruiken nadat ik twee miskramen heb gehad. Elke keer mee starten na m'n eisprong. Dus ik zou bijna zeggen.. Helaas ligt t niet daaraan. Dankjewel voor t mee denken. @ duxi; ja vooral bij de 5/6 weken. 1 maal een MA gehad, kloppend hartje etc. Ging mis bij zo'n 10 weken. De rest wel al veel eerder. @ fortunae; ik heb inderdaad ook al een afspraak staan in Gent (in september). Deze afspraak had ik gemaakt na m'n MA. Maar met een lange wachttijd. Vandaar pas in sept. Ondertussen t advies om t gewoon te proberen.
Stay, ik had alleen intake. Was erg gezellig. Leuk gekletst met de Vk die in de kraamweek de vorige keer de huisbezoeken heeft gedaan. Echo duurt nog ff. Baal ik wel van... Maar is hier niet anders.
Welkom kim, en gefeliciteerd met de mooie echo! Stay, Campus en Sumer gefeliciteerd met de mooie echo's Jeetje Maani wat verdrietig, heel veel sterkte!
Ik hoop dat het niet nodig is voor je maani, en anders dat het daar succesvol is! mag ik nog met een controle + echo op de lijst voor de 16e ajb! Had het al een aantal keer weggezet, maar het is zo makkelijk daar overheen te lezen 😊 en ik zit via de telefoon en dan is de lijst zo lastig aanpassen. Veel plezier met de echo vandaag! Leuk dat ze dat ook in het weekend doen! Hier helaas nu al last van mijn bekkenklachten als ik langer loop. Goed op mijn houding letten maar en de oefeningen weer gaan doen. Hopelijk blijft het dan lang onder controle.
Maani heelt veel sterkte!! Dikke knuffel! ! Laat ook je b12 en schildklier waardes checken!! Die geven ook verhoogde kans op mk (helaas ervaring mee)
@mippi; welkom, leuk dat je meekletst! Staat je eerste echo al geplant? @Maani, heel veel sterkte @Suzy, vervelend die onzekerheid maar het kan zeker nog alle kanten op! Dat er wat is gegroeid is in ieder geval de eerste stap! Ga voor je duimen op goed nieuws bij de volgende echo! @Susan; veel plezier bij de echo vandaag! Verder nog wat mooie echo's gezien! En natuurlijk zijn al onze kindjes nu al de aller knapste😍😍 Pukkels; ja helaas last van... maar ben hier erg gevoelig voor onder invloed van hormonen🙈 Misselijkheid helaas ook last van, met 's ochtends vaak spugen. Probeer het nu met goed regelmatig eten onder controle te houden, helaas heb ik er wel een dagtaak aan maar het kan altijd erger! 😅
Welkom kimb!! Mooie echo!! Zeker een knapperd stay!! 😍 Mooie echo campus!!!! ❤️ Bizar R1985!! Vind het wel een goede smoes!! 😁👍 Fijn zo'n knaller jaydee!! Hoop dat het meevalt Suzy!! Wel spannend!! Hopelijk zie je volgende keer mooi kloppend hartje!! Wat fijn sumer!! Ook goed dat je gelijk mocht komen zeg!! Wat rot Maani!! Hoop dat het snel wel goed mag gaan!! Sterkte!!! Veel plezier vanmiddag Susan!! Misselijk: hier laatste dagen heel erg beroerd! Heb bijna week buikloop gehad samen met misselijkheid, buikloop gelukkig over maar nog erg misselijk... Zo erg nog nooit gehad! 😷
Ik ben nog steeds de hele dag misselijk en ga elke dag wel met meer of mindere mate over mn nek.. t lijkt wel of mn eten niet word verteerd ofzo... Vandaag maar veel waterijsjes zodat ik mn vocht iig binnen krijg