Ik begrijp het allemaal even niet meer. Ik heb 13/9 de nekplooimeting. De Vk zei dat ik tussen de 10e en 13e week moet bloedprikken voor gewone bloed onderzoek. En dat ik tevoren even de kaart voor de nipt moet ophalen. Zodat dat bekend is bij de nekplooimeting en het onderzoek gelijk afgerond kan worden
Haay dames, excuses maar ik dacht dus echt dat ik gister een berichtje had geplaatst! Het was gewoon allemaal in orde dus geen zorgen meer voorlopig.. dankjullie wel voor het medeleven xxx
Ah super bedankt voor jullie berichtjes!! Ik begin zelf ook al te merken dat ik wat dikker word. Mn vriend zegt ook dat ik dik ben hahaha. Maarja heb maatje 34/36 van mezelf en baby legt naar voren dus word denk ik weer een megaaa buik hahaha andere dames al een beginnend buikje?
Haha hier zo plat als een dubbeltje. Heb ook maat 34 dus snap niet dat het bij mij pas na 5 maanden goed te zien is 😳.
Jup hier echt een darmen buikje inmiddels.. al was ik nog bezig met afvallen.. wat nu is gestaakt natuurlijk haha
Ik heb normaal wel een beetje vet op m'n buik en niet mega mega slank dus je ziet geloof ik nog niet echt wat. Normaal heb ik maatje 38.
Ik moest net vreselijk lachen.. Van mvm krijg je 2 van die witte kannen om je plas op te vangen en in de blauwe bus te gieten.. Wij hebben naar 1 toilet dus had er 1 in de voorraad kast staan.. Mijn vriend gaat vandaag nachtvissen en verteld dat ie op een plek ging zitten met wat struiken voor als hij moet plassen.. Nou ja zegt ie opzich maakt het niet uit want ik heb die 2e witte kan in mn vis tas gedaan zodat ik daar in kan plAssen ... kunnen we die houden? We zijn toch samen zwanger 😂😂
Haha erg grappig Palomi! Hoe bevalt het joh Duxi de MvM? Ik heb ook niet een mega platte buik van mezelf. Maar merk wel dat m'n onderbuik van de darmen beetje is opgezet en daardoor broeken strakker gaan zitten.
Ik heb ook al echt een buik maar ook idd mijn darmen die opgezet zijn ik heb maat 36 maar vind het wel grappig. Heb ook echt last van obstipatie daarom die buik waarschijnlijk.
Zonder dat ik zwanger ben lijk ik al zwanger.... Ik heb altijd een "maag" gehad, ofwel een buikje boven mijn navel. Na mijn eerste zwangerschap/bevalling is mijn lijf onherstelbaar gehavend. Mijn dochter was 9 pond, de placenta eens zo groot, ik had heel veel vruchtwater en ik hield door de zwangerschapsvergiftiging heel veel vocht vast. Ik viel tijdens de zwangerschap de eerste 2 maanden ruim 7 kilo af, en in de 7 maanden erna kwam er 35 kilo bij, waarvan de laatste 2 weken elke 2 dagen een kilo, door het vocht. Mijn buik is nooit meer normaal geworden. Het klinkt raar, maar ik ben soms blij dat ik wat dikker ben. Al dat losse vel vind ik zo lelijk! Ik snap als geen ander dat mensen niet willen afvallen als ze daarna de buikwandcorrectie niet vergoed krijgen.... Ik was jaren geleden 38 kilo afgevallen, en door fysieke klachten zijn er weer kilo's bijgekomen door de jaren heen. Dat kwam doordat ik altijd fanatiek sporter, en dat ineens wegviel. Maargoed, ik sta letterlijk vol met Striae, van voor tot achter en boven tot onder. Mijn borsten zijn 4 cups gegroeid, echt belachelijk, maar dat vind ik dan minder erg. *wink-wink* Maar goed, als je het mij vraagt...ik heb eerlijk gezegd geen idee of het te zien is.... Misschien als ik overduidelijke zwangerschapskleding ga dragen, maar dan denken ze vast dat ik hoogzwanger ben ofzo 😨
Durven er mensen een buik foto te plaatsen hier? Ik begin wel... gister gemaakt in mn pyjama haha Weet niet of hij mn foto weer draait... Zo ja.. excuses
Help: Tot nu toe valt het me wel mee! Ik heb rond de middag al 1 fles vaak gevuld en dan ga ik de volgende dag gewoon verder met de andere fles. Zo kom ik wel aan 7 volle flessen. Ik ben alleen wel benieuwd of ik dit tot 11 oktober ga volhouden, maar dat zien we dan wel weer. BloemJK: Poeh wat pittig zeg .... Palomi: Niet heel duidelijk te zien in zo'n pyjama maar je ziet inderdaad wel een kleine ronding. Ik wil morgen of vanavond nog wel even een foto maken als ik een jurkje aan doe. Shirt + broek zie je namelijk niks.