Ik doe elke zondag buikfoto mkn dan ben ik steeds week verder. Doe altijd in strak wit shirtje. Deze is dus van vorige week (7 wkn)
DuXi je hebt gelijk... Heb net ff vlug een nieuwe gemaakt.. was gister zo beroerd dat ik de hele dag op bed heb gelegen.. Deze foto is dus van nu net
Jij ook al hoor Palomi!! En campus bij jou al wel duidelijk! Leuk he die buikjes Enne hier ook obstipatie... Pfff
Haha leuk buikjes ☺️ ... Ik doe wel mee als er iets te zien valt 😅. Hopelijk eerder dan de vorige keren.
Hier in België is het 390! Mooie buikjes al, jammer genoeg bij mij nog niet te zien, al voel ik wel dan alles gespannen staat langs binnen en m'n darmen al serieus plaats maken
Serieus hè 😳! Dat vind ik echt zo vreselijk belachelijk! Hier word alles gekort in de gezondheidszorg. Allemaal veel te duur. Maar waar slaat het dan op dat in België zoiets 'maar' 390 kost en hier in hypocriet Nederland 600. Hier moet er weer dik winst behaald worden.
Wat ben ik blij dat ik dus niet enige ben waar ik het al merk aan m'n broeken. En dat terwijl ik 2 kg kwijt ben in afgelopen 3 weken.. Heb de elastiekjes manier al vol op in gebruik. Twijfel alleen vanaf wanneer ik positiebroeken ga kopen. Heb gelukkig al hele leuke gezien! Kinderwagens in aanbieding hier ook opgevallen. De joolz is bij van Asten in Tilburg afgeprijsd van 1090 naar 799!!! Alleen nog veel te vroeg nu. Wat voor aanbiedingen kan ik met de mazzel mama dagen van prenatal verwachten
Wij hebben de stokke toen compleet voor 899 gekocht met verzorgingstas, winterset, Zomerset enzo. Meeste wagens dan 40% korting met leuke accessoires
Campus, wat een ontzettend mooi lichaam heb je ! #jaloeeeeerssss hahaha. En wat duidelijk al bij jou! Je eerste kindje? Ik ga even een foto maken en plaatsen!
Let aub niet op mn striemen haha. Cadeautje van me dochtertje van inmiddels 4 jaar... 😂😂
Lief, super bedankt leuk om te horen ben best onzeker dus is wel fijn omdat te horen😊 Ja is mijn eerste kindje. Echt duidelijk te zien vind ik ook al 10 cm erbij in omvang.dus word wat straks haha
Woww bij jullie is al een buikje zichtbaar 😄!! Hier ook nog niks, wel broeken inderdaad die strak en niet meer lekker gaan zitten. Ik ben blij dat het zomer ( zo ongeveer dan) is. Lekker van die losse broeken en rokken. Geen jeans, die zitten niet meer lekker!
Mooi buikjes al! Hier vorige keer met 12 weken beginnen na de termijnecho. Ga denk bij 9 weken nu beginnen.
Wat fijn dat de echo goed was loveanoil! Leuk al die buikfoto's! Ik heb na de zwangerschap van me dochtertje een buikje overgehouden, dus het valt nu nog niet zo op maar merk het wel met me spijkerbroek dichtdoen.