16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    OMG.... Wat een prijzen zeg, die kinderwagens.... Ik heb nog nooit zoveel geld uitgeven aan babyspullen...
    Nou kun je ook niet uitgeven wat je niet hebt, dat scheelt. Nu heb ik ook wel mazzel gehad. Ik heb mijn kinderwagen voor een schijntje van de prijs tweedehands gekocht, die mensen waren er heel zuinig op geweest, dus hij zag er als nieuw uit. Ben er nog heel tevreden mee. Maar ik denk wel dat er een duo-wagen moet komen. Zal toch eens gaan rondkijken...

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wauw wat een mooie buikjes zie ik hier voorbij komen!! Ik wou dat ik zo slank was met zo'n mooi zwangerschapsbuikje!
    Ik ben een vrij stevige dame en mbt bmi kom ik in de overgewichtklasse. En ik heb dus al een buik van mezelf. Kan wel merken dat mijn buik meer naar voren staat en zelf voel ik dat mijn baarmoeder gegroeid is.
    Maar waarschijnlijk heb ik pas bij een 26 weken ofzo een mooiere buik dan nu.

3. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Wauw wat een buikjes zeg al allemaal! Echt mooi! Ik zal hieronder mijne ook plaatsen. Deze is van vanochtend. Dit is ook wel een beetje m'n bouw.

En w.b.t kinderwagens. Het liefst hier een Joolz o.i.d. maar die krengen zijn zo allemachtig duur ... Dat ik ook zeker wel even ga verder kijken.
    De mama mazzeldagen inderdaad maar even afwachten bij Prenatal.

Bijgevoegde bestanden:

4. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Jaloers dat er bij sommigen al wat te zien is haha. Zal hier wel pas weer met een week of 26 zijn. Ik ben wel slank, maar volgens de vk ligt mn baarmoeder naar achteren. Bij dochterlief ook nooit een enorme toeter gehad. Daar kwam ik in het ziekenhuis toen ik 40+4 was voor CTG en vroeg ik aan de balie waar ik moest zijn. Zei de vrouw, oh ik zie het al! Je komt voor de 20-weken echo 😏
    En jouw kleurtje zou ik wel willen campus!! Ik ben een echte bleekscheet 😁

Die wagens zijn echt absurd duur ja. Wij hebben de Joolz nieuw gekocht bij onze dochter. Nooit de volle mep betalen, altijd wachten op een actie en dan nog proberen af te dingen of er nog iets bij te krijgen! Bij ons bij de babydump deden ze dat toen!

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wauw loveoil en saby bij jullie ook al duidelijk zichtbaar hoor, leuk!!

Ik ben nog niet echt aan het oriënteren op baby spullen wil eerst even de komende echo's afwachten. Maar hou zeker die mazzeldagen in de gaten.

Gisrer feestje van een vriend gehad. Die zat helemaal uitgebreid te vertellen dat z'n schoonzus was gaan vloeien en die was 14 wkn en nu blijkt kindje niet goed te zijn en 10% overlevongskans dus hebben ze nu nog 5 dgn beslissing wat te doen.... En m'n man begon over m'n been te wrijven en op ander onderwerp het gesprek te krijgen. Echt super sneu voor ze... Die vriend weet overigens niet dat ik zwanger ben nog... Maar jeetje wat een beslissing

6. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ow misschien ligt mijn bm dan ook wel naar achter. Ik heb er eigenlijk nooit naar gevraagd. Hier ook verbaasde blikken idd als men hoort dat ik zwanger ben. In het begin is het 'waar zit de baby dan, je ziet niks' en verderop gelooft niemand dat je al zo ver in de zwangerschap bent.Tegen het eind word het meestal nog wel wat bij mij 😅.

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Heftig verhaal Help! Dan moet je wel even slikken. Zwangerschappen zijn zo onzeker, al lijkt het soms of iedereen die 9 maanden fluitend doorkomt. Dit soort verhalen zijn er te veel, lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te moeten maken. Hopelijk blijft het ons bespaard.

Babyspullen zijn we ook nog niet mee bezig. Eerst maar eens de volgende echo en dan de combinatietest afwachten. Als we dat goed doorstaan met 16 weken een echo om het geslacht te achterhalen en daarna maar eens wat plannen maken voor verbouwen van de zolder ed. Al zullen we daar ook zo laat mogelijk mee starten.

8. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook nog niet bezig met babyspullen.. maar heb wel gezegd kwa kinderwagen dat ik er nooit meer 1 van x-venture neem. wat een klere onding was dat zeg!! dit keer word het joolz, stokke of bugaboo.. lekker prijzig maar heb het idee dat je dan ook meer hebt dan eentje die ook prijzig was maar uit elkaar viel als je ernaar keek hahaha.

9. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, gezellig altijd zulke gesprekken.... kan me voorstellen dat je je er niet echt prettig bij voelt... hier gister te horen gekregen van mn vriendinnetje dat ze 6 weekjes zwanger is, ze weet het nog niet van mij ben pas echt van plan aan iedereen te vertellen als ik de 12 weken over ben / goede 2e echo heb gehad..

10. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Kan je met een 16 weken echo al zien wat het word? Waar doe je dat bij de vk of moet je zelf de 16 weken echo regelen?wil iedereen weten wat het word? En vertel je het dan of hou je het geheim?

11. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ooit een tweedehands wagen overwogen? Dat is echt een uitkomst bij de duurdere modellen, de markt is er groot genoeg van, best veel keuze!
    Ik heb een redelijk onbekend merk, is niet zo populair omdat hij echt heel duur was. Het is er een van I'Coo, en heb deze genomen vanwege de extra lange wagenbak. Hij is 10cm langer dan de standaard maat. Mijn zoon droeg een brace vanwege zijn klompvoetje, en dat paste na 2 maanden al niet meer in de standaard bak.
    Ik ga zelf zeker weer tweedehands kijken, komt zeker goed :)

12. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij ons doen ze het vanaf 15 weken en de kosten betaal je zelf (bij ons 37,50€. Ik plan gelijk de afspraak na de termijnecho haha:D kan niet wachten. Mijn gevoel zegt een jongen, maar goed die kans is 50/50:D. Wij gaan het onthullen met een "taart" voor de familie, maar dan weten wij zelf ook nog niet wat het geslacht is. Wil jij het weten?

13. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ik heb trouwens daarnet weer voor het eerst gesport ik had 6 weken niks gedaan omdat ik zo weinig energie had.ik ben best trots op mezelf bodypump lesje gedaan ik zou wel spierpijn hebben morgen. Maar het voelde goed om weer even te sporten.

14. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Oké dus dat kan je gewoon bij de vk doen alleen op eigen kosten! Ja wij willen het zeker wel weten daar zijn wij veel te nieuwsgierig voor. Wij denken ook een jongen maar kan ook idd een meisje zijn haha het maakt mij echt niks uit allebei super leuk. Maar leuk idee van die taart. 15 weken is al snel 😄

15. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Yes, bij ons zijn de kosten voor jezelf, ik denk eigenlijk overal wel:D je kunt ook wachten tot de 20 weken echo... Maar dat geduld heb ik niet;)

16. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Voordeel van een nieuwe wagen is dat je garantie hebt.
    Waar wij ook naar gekeken hebben is de restwaarde ook nog best fors. Dus verkoop over een paar jaar is dan ook nog rendabel.

17. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Bij sommige is het al te zien met 16 weken heb ik gelezen, maar lang niet bij iedereen. Het ligt er ook aan hoe de baby ligt natuurlijk.

Ik denk dat ik het wel wil weten en als ik het weet het wel gewoon openbaar maak. Anders ga ik mijn mond denk ik toch voorbij spreken ..

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Bij ons doen ze het vanaf 14 weken geslachtsbepaling echo's als het dan nog niet goed te zien is doen ze kostenloos nog bij 16 wkn. Volgens mij kost het hier €27,5 bij een echo bureau. Je kan ook pakket nemen bijv geslachtsbepaling en pretecho.

Wij willen het ook graag weten. Mijn gevoel zegt al dat we 1,5 jaar een meisje krijgen. Mijn man droomt alleen laatste weken van een jongen haha

19. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Ik denk ook al een paar jaar dat m'n eerste kindje een meisje word en daar ben ik tot nu toe nog steeds niet vanaf geweken. Mijn gevoel zegt dus ook meisje.

Mijn man denkt een jongen. Ik denk alleen niet dat z'n gevoel dat zegt maar gewoon omdat hij een jongetje wil. Een meisje zou trouwens ook prima bij hem zijn hoor. :p

20. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh ik voel me zo rot.. al weken misselijk en zo extreem moe.. mn zoontje is nu wat vaker logeren in de vakantie en gister kwam hij weer thuis had gelukkig een wat beter dagje dus ff geknuffeld en gedanst..
    Vandaag weer zo'n slechte dag.. overgeven, misselijk en moe..
    Zoontje wou graag naar oma dus mn vriend heeft hem daar gebracht..

Had mn moeder wel geappt dat ik me zo schuldig voel naar mn zoontje..

Belt mn zoontje net op en zegt mama ik vind het wel zielig dat je ziek bent door de baby..
    Dus hups daar kwamen de tranen..!
    Hij is zo trots dat hij grote broer word en ik ben echt blij dat ik zwanger ben.. Maar soms zit ik er doorheen dat ik zo moe en misselijk ben.. moet me er echt toe zetten om te eten en drinken en dat gebeurd met lange tanden want ik vind niets meer lekker!!

En dan denk ik mens zeik niet er zijn vrouwen die tig keer overgeven en ik hou t meeste nog binnen.. Maar ik voel me zo beroerd..

Sorry hoor moest ff "klagen"

Deel Deze Pagina