Mar10e heb je niet gewoon teveel gedaan of recent seks gehad of harde ontlasting? Hoop dat je gauw bij de vk langs mag
Heel erg maar sex durf ik gewoon niet opt moment! 🙈 Misschien is het door de inwendige echo van woensdag, heb ook wel veel gedaan.... Weet het gewoon niet...
Hey meiden, Even een vraag bij mijn eerste echo stond op het scherm hoelang ik ongeveer zwanger ben. Klopt dat een beetje met de termijn echo? Volgens de echo zou ik morgen 10 weken zijn zit ik er dus een aantal dagen naast.
De ene keer wel de andere keer niet bij mij kwam er uit dat ik 4 april uitgerekend ben en de andere keer 25 april. Volgens mij kan dat bij mij nooit met de berekening vanaf positieve test Aan het begin schommelt het zo erg en is het moeilijk te meten daarom met +/- 10 weken de termijnecho
Oké ja dan moet ik toch even de termijn echo afwachten. Ik vind het al zo raar anders was me ei al eerder dan ik dacht kan wel natuurlijk.
Sterkte Martine, hoop dat je morgen gerust gesteld wordt door de vk. Hier nog 2 dagen wachten op de 1e echo. Ben nu al zo zenuwachtig.. Heb dan wel geen bloedverlies gehad, maar heb ook niet echt kwaaltjes. En als ik die verhalen dan lees op het forum over ma's.. je weet nooit... brrr.. nog 2 dagen..
Aergh morgen sollicitatie gesprek. Pieker me suf. Ik wil open zijn over de zwangerschap, maar wat is een goed moment in t gesprek, bij het voorstellen gelijk maar of als ze aan het eind vragen of ik nog iets kwijt wil of vragen?
Spannend! Succes Ik denk dat ik het aan het begin zou zeggen. Dan kan de werkgever wellicht zijn vragen iet wat aanpassen naar jouw huidige situatie en een goed beed krijgen wat hij kan verwachten Ls hij jou nu aanneemt
Ik zou er niets over zeggen R1985. T siert je natuurlijk dat je dat wel wil doen, maar in Nederland is het goed gebruik om pas na t eerste trimester er open over te zijn en een sollicitatie zou dat niet anders maken voor mij. T zou ook hun keuze niet mogen beïnvloeden en als je met verlof gaat krijgen ze t nog vergoed ook. Kortom, ik zou gewoon een "normaal" sollicitatiegesprek voeren. Ik vrees dat bij mij de zwangerschap deze week zal eindigen. Ik had donderdag en vrijdag een beetje bruin bloedverlies. Zaterdag ging dat over in helder rood. Wel alleen bij het afvegen, dus nog geen grote hoeveelheden, maar t wordt steeds iets meer. En vanochtend werd ik wakker met rugpijn en buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Ik ben dus behoorlijk verdrietig. Kan me niet voorstellen dat dit nog goed kan aflopen.
Is het een eerste gesprek? Dan niets zeggen. Een eerste gesprek is namelijk een kennismakingsgesprek waarin zij pijlen of jij geschikt bent voor de organisatie, anderzijds jij die pijlt of de organisatie een geschikte werkplek is voor jou. Het is absoluut nog niet van toepassing om over een zwangerschap te gaan praten.
Wat vervelend suzy! Hopelijk is jet niets, maar wel heel veel sterkte! Ga je de verloskundige wel bellen nog? Dikke knuffel!
Aaaah Suzy bah wat naar! Kan je niet even de vk bellen. Vragen of ze willen kijken? Dan kunnen ze toch zien of het hartje nog klopt. Misschien is er een andere oorzaak voor het bloedverlies dat kan echt. Een vriendin van me heeft ook va een week of 7 tot het einde van de zwangerschap bloedverlies gehad maar toch is alles goed gekomen. Hopelijk doet je mensje in worden het gewoon nog!
Ik ga straks t ziekenhuis sowieso even bellen (ben nog onder controle bij gyn) en heb woensdag al een afspraak staan, dus t wordt denk ik gewoon wachten tot woensdag. Afgelopen dagen was ik nog vrij positief omdat t alleen een beetje bloedverlies was. Maar de buikpijn en rugpijn nu maken dat ik denk dat t verkeerd afloopt....
R1985: Ik zou het wel eerlijk bespreken, maar dat ligt denk ik ook aan mijn eigen persoonlijkheid. Ik zou me er namelijk niet prettig bij voelen om zoiets voor je te houden en pas later te vertellen. Maar die keuze ligt volledig bij jezelf. Suzy: Ah jeetje wat naar zeg ... Maar het hoeft nog niet verkeerd af te lopen he! Er zijn echt heel veel vrouwen die bloed verliezen tijdens de zwangerschap..