Hier nog precies een week wachten tot mijn 1e echo .......... Ik heb 't geduld echt niet meer en ik wil gewoon weten of er überhaupt wat in m'n buik aan 't groeien is. Ik kan het me bijna niet voorstellen.
@Mar10e; hopelijk blijft het daarbij, ik heb het ook 2 dagen gehad. Bij mij waarschijnlijk door echo of sex. @R1985: ik zou het in het 1e gesprek nog niet zeggen, dat is enkel kennismaking. In 2e gesprek zou ik wel open zijn erover @Suzy85: lieverd ik hoop dat het nog steeds goed blijft gaan bij je. Hoop dat je misschien vandaag al langs mag komen en het niet door zet. Sterkte Hier echt iets bizars meegemaakt gister, totaal niets over zwangerschap. Maar goed... er stonden in ene 5 politie auto's voor de deur. En wij wonen aan een plas, dus ik naar die plas lopen ik dacht zullen wel de vissers zijn die weggestuurd worden, maar goed niet bij nagedacht dat dan 5 auto's een beetje overdreven is. Dus ik loop er heen, kijk ik net het water in schijnt de duikersboot net op een dood lichaam... OMG.... was gelijk van de rel en naar binnen gerend
Oh jeetje wat heftig zeg .... Als je er heel erg last van hebt of krijgt kan je eventuele slachtoffer hulp aanvragen bij de politie he.
Ow bah Help 😱. Dat wil je niet zien ... Was er iemand verdronken? Of een misdrijf? Duxi jij mag de 23e dus voor de eerste! Spannend hoor! Het is vast allemaal in orde! Ik heb die dag de termijnecho. Ik hoop zooo dat alles nog in orde is. De week kan me niet snel genoeg gaan. Als ik afga op hoe ik me voel zou het gewoon in orde moeten zijn allemaal, maarja ik weet ook dat dat niks zegt. Een vriendin van me is ook zwanger (een week na mij uitgerekend). Zij had 6 vrouwen in haar vrienden/kennissenkring die een ma hebben gehad 😳. Pfff .... Vreselijk. Maar niet te veel over nadenken. Op zich lukt dat ook wel hoor. De meisjes en die nare misselijkheid leiden me wel af 😅. Toch soms vertrouw ik het niet ofzo. Achja zo zijn vrouwen ... Toch 😂?
De 22ste mag ik. Ik heb dan ook direct de termijnecho geloof ik. Ik heb ook gewoon normale kwaaltjes, geen bloedverlies dus ik denk wel dat het goed zit, maar je weet 't nooit... Gewoon het idee dat er überhaupt wat in zit is zo gek ..
Ja vreselijk hé! Ik heb morgen de eerste echo. Pffff wat een zenuwen.. ik heb ook maar weinig last van kwaaltjes, dat helpt ook niet echt mee..
@Elmyra: spannend he; ik moet ook nog week wachten voor termijnecho. Gelukkig heb ik morgenavond nog een 'extra' echo die mijn man geregeld heeft voor mijn verjaardag, kan niet wachten. Soms denk ik idd ook nuchter heb geen bloed verlies gehad en je hebt hartje zien kloppen dus zal wel goed zitten. Maar je hoort idd ook best vaak dat het lichaam het nog niet afstoot en daardoor nog geen bloed geeft. Maar we gaan er gewoon niet aan denken
Bah Help, wat heftig om te zien! Mar10e hoop dat de vk je gerust kan stellen vandaag! Suzy85 hoop dat het toch onschuldig is, sterkte! R1985 zou er ook niks over zeggen tijdens het eerste gesprek, helemaal niet omdat het nog zo vroeg is, tenzij er naar gevraagd wordt natuurlijk, maar dat lijkt me niet. Succes! Ik ben een paar dagen flink ziek geweest, had de griep goed te pakken pff. Maakte me echt veel zorgen over de uk, ook omdat ik me even helemaal niet meer zwanger voelde. Maar nu ik weer aan de betere hand ben, ben ik weer duizelig en misselijk in de ochtend dus dat geeft weer wat vertrouwen. Volgende week maandag alweer de termijnecho, zal het meteen even aanpassen op de lijst
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje ❤ Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Santom88, 28 jaar, 2e kindje ❤️ 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje ❤ Zwangels, 33 jaar, 2e kindje ❤️ 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje ❤️ 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Palomi, 28 jaar, 2e kindje ❤ Khaleesi, 28 jaar, 2e kindje ❤ 21. R1985, 2e kindje Loveaniol, 24 jaar, 2e kindje ❤ Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Jennechie, 32 jaar, 2e kindje DeniseSkippy, 24 jaar, 1e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje ❤️ Jaydee, 27 jaar, 2e kindje ❤️ Suzy85, 31 jaar, 1e kindje Esther311, 31 jaar, 3e kindje ❤️ Kimb91, 24 jaar, 1e kindje ❤️ 25. 26. Help85, 30 jaar, 1e kindje ❤ 27. 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje ❤ Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje ❤ 29. Linn81, 34 Jaar, 2e kindje❤️ Stay123, 28 jaar, 2e kindje ❤️ 30. 31. Kegi, 31 jaar, 3e kindje Chocochippie, 25 jaar, 2e kindje Sumer93, 23 jaar, 1e kindje ❤️ Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje❤️ Griselda, 24 jaar, 1e kindje ❤️ Totaal aantal : 31 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee, Maanie Afspraken : 16/8 kimmy133 intake vk + termijnecho 16/8 Fortunae controle + echo 16/8 Help85 echo 17/8 Chocochippie 1e echo vk 17/8 Kimb91 termijnecho 17/8 Suzy85 3e echo gyn 18/8 R1985 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 22/8 Duxi 1e echo vk 22/8 Susan86 termijnecho 23/8 Elmyra termijnecho 23/8 santom termijnecho 23/8 Mar10e termijn echo 23/8 Campus termijnecho 24/8 Help85 termijnecho 25/8 Kegi 1e echo 25/8 Danijelke 1 echo gyn 26/8 Sumer93 termijn echo 30/8 Palomi termijn echo + intake vk 30/8 Linn81 3e echo 31/8 Zwangels termijn echo 01/9 Annebon1985 termijn echo 01/9 esther311 termijnecho 02/9 stay123 termijnecho 05/9 jaydee termijnecho 08/9 Chocochippie termijn echo vk 08/9 Khaleesi NIPT bloedafname 09/9 Khaleesi 12 weken echo, nekplooimeting 21/9 Chocochippie intake vk 23/9 Sumer93 combinatietest MvM : Kimmy133 19-7 gestart Palomi 25-7 gestart Elmyra 20-7 gestart Stay123 27-07 gestart santom 26-7 gestart BloemJK 25-7 intake Zwangels 27-07 gestart Mar10e 20-7 gestart Esther311, 27-7 intake Help85; 27-7 gestart Linn81 03-08 gestart Jaydee 05-08 gestart Chocochippie; 05-8 intake Duxi 11-08 intake
Toch spannend voor een aantal dames! Hoop dat het allemaal goed mag gaan en dat komende echo's ook goed zijn. Help wat lijkt mij dat vreselijk om te zien! Brrr krijg er kippenvel van. Hier is mijn vakantie al weer voorbij. Dus moet weer aan het werk. Ik hoop dat ik het volhoudt mbt mijn vermoeidheid. Ik werk nl. in de avond.
Suzy, hoop dat het goed met je gaat!! Hopelijk is het niets! R1985, was toch een interne vacature? (Of was dat iemand anders?) zou het wel eerlijk vertellen als het om een interne vacature gaat! Wow heftig Help!!! Snap dat je ff van slag was!!! Gelukkig gaat het weer beter Susan en heb je weer de zwangerschapskwaaltjes!! Hier geen bloedverlies meer gelukkig, wek Vk gebeld, die heeft overlegd met de gyn, die maakten zich nog niet echt zorgen maar krijg donderdag een extra echo!
Lieve meiden, Heb even snel bijgelezen, ben op vakantie dus vooral druk bezig met t genieten met de hele fam. Misselijkheid is hier een stuk minder en dat is eigenlijk heel erg fijn. Aan de andere kant maakt me dat ongerust omdat ik dan bang ben dat er iets mis is met de uk.. Heeft geen zin om me er zorgen over te maken want heb na de vakantie (30-08) pas weer een echo. Ik merk toch wel dat m'n zwangerschapsverleden er in hakt. Suzy85 ik hoop dat alles gewoon in orde is meid!
Suzy85 en Mar10e ik hoop dat alles goed is met jullie! Bloedverlies kan wel gewoon onschuldig zijn ook dus probeer hoop te houden! Vanavond gaan we met mijn dichte familie gezellig eten, en dan ga ik het vertellen, zo spannend! En morgen heb ik mijn rij-examen, nog spannender! Ik heb heel veel rij-angst gehad en heb dit nu overwonnen, dus dat op zich is al een hele prestatie. Maar ik wil nu echt wel dat écht rijbewijs op zak hebben, zeker met oog op de baby. Wil niet meer afhankelijk zijn van anderen! Fijne maandag iedereen!
Heel veel plezier vanavond Khaleesi en erg veel succes met je examen! Hoe zit het met de vermoeidheid bij jullie? Ik sta op rond 08:00, maar om 10:00 ben ik alweer moe. Ik ga dan liggen tot 11:30 en red het dan ongeveer weer tot 15:30. Dan slaap ik tot 16.30 en dan houd ik het vol tot ongeveer 21:30 avonds... Echt heel vervelend, maar ik kan echt niet anders.
Duxi zo herkenbaar!! Moet helaas hele dagen werken Is idd een interne vacature. Gaat mij meer om welk moment in t gesprek. Bij de opening of aan t slot. T staat voor mij vast dat eerlijkheid het langst duurt. Openheid wordt hier in de organisatie gewaardeerd. Daarom zal ik het wel gewoon zeggen.
Hier ook vermoeidheid, maar ik probeer niet te slapen in middag dan ga ik gewoon vroeg naar bed heerlijk. Maar moet ook werken dus middagdutje zit er dan niet in . Ik probeer wel meer te relaxen.