16-31 maart 2016 mama's 16 maart 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje 19 maart Twiss88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Anne020, 35 jaar, ronde 17, 1e kindje 20 maart Kinderwens 87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 21 maart LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 22 maart 23 maart Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 24 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje 25 maart 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Dizzy, ? Jaar, ronde 1, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 28 maart 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje 30 maart 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Afspraken 28-07-2015 Twiss vk 30-07-2015 Blonky1986 vroege echo 02-08-2015 Boommm intake vk en echo 03-08-2015 Lelie89 vroege echo en intake vk 04-08-2015 MamaOktober13 vroege echo en intake vk 06-08-2015 Anne020 intake vk 07-08-2015 Patruusje intake gyn + vroege echo Liefjes eerste echo 10-08-2015 Wodjeka vroege echo en intake vk Anne020 1e echo Dizzy intake vk en vroege echo 11-08-2015 Masrya 1e echo 12-08-2015 Kinderwens87 vroege echo 13-08-2015 Niieen vroege echo 14-08-2015 Rian89 intake vk en echo Liefjes intake vk 20-08-2015 Kinderwens87 intake vk 25-08-2015 LSQ vk 27-08-2015 Niieen termijnecho ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86
Hoi Meiden, Afgelopen dinsdag heb ik een prachtige positieve zwangerschapstest gehad! Op 28 maart verwacht ik, als alles goed gaat en hij net zo punctueel als zijn broer is, ons 2e kindje. Mag ik meekletsen?
Hier weinig klachten, Behalve moe en veel plassen. Dat plassen komt wel mooi uit want gisteren is MvM geweest en vanaf dinsdag mag ik mee gaan doen!! Moet zeggen dat het wel erg lang duurt voor het 10 aug, is en we de eerste echo hebben. PFFFF ben echt ongeduldig!
Oeh leuk dat de echo's al gepland staan. Met hoeveel weken is dat ook alweer? Ik heb morgen een belafspraak met de verloskundige praktijk om me in te schrijven. Dan wordt het nog echter
Vaak is de eerste echo rond 10 weken, maar dat verschilt per verloskundigepraktijk en per voorgeschiedenis van de moeder. Soms al met 8 weken, soms pas met 12 weken...
Ja echt verschrikkelijk hoor whahahaha, elke dag denk ik er wel aan. Ben echt aan het aftellen. En dan te bedenken dat het nog een maandje of 8 duurt voor de kleine er uberhaupt is
Hahaha! Dat vind ik dan minder erg. De zwangerschap zelf lijkt me ook erg leuk, maar ik zou zo graag willen zien dat alles goed is nu
Ik vind het ook vreselijk lang duren tot de 1e echo! Het verschilt inderdaad per persoon, maar ook per verloskundigepraktijk wanneer de 1e echo is. Sommige verloskundigepraktijken hebben eigen echo apparatuur. Maar lang niet allemaal. Bij de mijne gelukkig wel, haha.14e intake en de echo Is het al augustus?
Hier vroege echo bij 8 weken gelukkig. Vk heeft inderdaad eigen echo apperatuur dus als extratje, echt heel fijn. Zodadelijk gesprek met clusterleider, zal blij zijn als het voorbij is. Voel me trouwens ook echt weer hondsberoerd, net als de vorige keer. Bleeegh Oh mijn ervaring is trouwens dat als je de eerste onzekere weken maar voorbij bent, het zwanger zijn echt leuk is. Tuurlijk wil je je kleintje in je armen houden, zeker richting het einde, maar als eenmaal iedereen het weet en je zelf weet dat er echt een kindje met kloppend hartje zit, dan gaat de tijd niet meer zo idioot langzaam
Gelukkig doet de verloskundige praktijk waar ik heen ga een echo met 7-8 weken en daarna met 10-11 weken. Gelukkig nog maar een weekje wachten voor mij! Ben nu wel echt benieuwd of alles goed zit!
Hier krijg ik dus met 7 weken een echo ivm ivf zwangerschap en met 10 weken en daarna waarschijnlijk elke 4 weken of zo ivm groei monitoren. Ik heb een darmziekte dus ze houden mij goed in de gaten. Donderdag de echo. Vandaag na het ziekenhuis gebeld om dochterlief waterpokken heeft, dus ik knijp hem wel eventjes. Volgens mijn moeder heb ik het als kind zijnde gehad, maar ik ben stiekem toch bang dat ze dingen door elkaar haalt want is natuurlijk al wel 28 jaar geleden
Hier heeft de verloskundige ook een eigen echo apparaat en mogen wij ook met 7-8 weken de eerste echo laten maken! Wij hopen ook zo dat alles in orde is met de kleine! Tuurlijk gaan we daar vanuit maar heel stiekem ben ik toch ook wat onzeker. Vandaag nog 2 weekjes geduld! En inderdaad Anne020, de zwangerschap zelf lijkt mij ook geweldig! (vind ik nu al!)
Ik heb de 7e m'n eerste echo als het goed is, de vorige x wel dat ik bij de gyn moest zijn... Daarna wordt ik als het goed is gelijk overgedragen aan de verloskundige. Ik ben kapot... Gister de verjaardag van onze zoon (en m'n man) gevierd! Nog niemand wist het dus ik maakte me wat zorgen over dat ik wijn smoesjes moest verzinnen, maar heb de hele dag de benen uit m'n lijf gerend! Vandaag de bende opruimen, traktatie voor het kdv maken en brengen... IK WIL ALLEEN MAAR SLAPEN!
Ik zag dat mijn leeftijd er niet bij staat ben 30 jaar Proficiat alle nieuwe zwangeren! Ik ben ook echt aan het aftellen naar de echo. Wil graag zien dat alles goed is/gaat. Qua klachten ben ik nog steeds heel erg moe op t werk ook standaard de opmerking wat zie je er toch moe uit haha. En zeer pijnlijke borsten dat herken ik eigenlijk niet van mijn vorige Zwangerschap echt alsof ze beurs zijn ofzo.
Nog gefeliciteerd met je zoontje patruusje! Leuke dag gehad? Vermoeiend he zo'n 1e verjaardag? Haha! Al wat bijgekomen? Ik ben ook zooo moe. Nog 2 dagen werken... Dan weer lekker een dikke week vrij! Kijk er naar uit!