16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lasje en heb je een wasmachine gekocht &#128516; Wel balen dat het nu gebeurd. He heb veel was en ook weer aardig wat centjes. Maar veel was plezier hihihihi

Wodjeka oh spannend alvast eel plezier met je echo fijn dat je duiker goed os &#128516;

Mamabibi nog ff volhouden meid. Ik was mijn zwangerschap nog langer niet zat.

2. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig meiden, jullie schrijfsels!! Zou het veel te jammer vinden als het nu al ophoudt.

Mamabibi jij loopt ook echt op je eindje zo te lezen. Wat goed dat je al voeding kunt kolven voor je ventje. Heb je veel complicaties die je moet overwinnen?
    Ikzelf ben het qua zwanger zijn niet zat, de pijn en bijwerkingen van de complicaties wel. Maar die frummel in mn buik, de buik zelf, ik ga dat zelfs wel missen denk ik. Voor mijn gevoel heb ik de laatste 3 maanden van mn zwangerschap thuis opgesloten gezeten en heb ik niet kunnen pronken met mn buik, kunnen babyshoppen of gewoon lekker genieten. En daar heb ik best moeite mee/beetje verdriet van.
    Ik wil nog wat mooie foto's van mn buik en hoop dat ik het dan beetje kan afsluiten.

Zo das balen als de wasmachine nu kapot gaat! Gelukkig kun je tegenwoordig dat soort dingen heel snel weer in huis hebben. Ik hoop voor je dat ie snel weer staat Lasje.
    Wat cool, die shoot!! Doen! Zulke foto's wil je wel van jezelf. En heerlijk even verwennen met visagie en alles erbij!!
    Gelukkig dat die pijn weer is bijgetrokken.

Oh trouwens Anna bedankt voor je reaktie over de pijnscheuten van de zenuw. Ik had zoiets al eens gehoord en ging er vanuit dat het dat ook was. Maar heel fijn om het nog even nagevraagd te 'horen' ;)

Plankje wat keuk je te lezen! Voel je je goed? Moet je nog flink herstellen voor je gevoel? En doet Liam het nog altijd goed met alles?

Wodjeka fijn dat de diabetes onder controle is. Ben benieuwd naar de groeiecho. Zou je dan evt een datum meekrijgen vandaag, als je toch ingeleid gaat worden?

3. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    @lemonpie is hoop dat als ik moet worden ingeleid ik wel een datum krijg! Eerder was al gezegd dat de gyn het verleden week zou bepalen of we gingen inleiden of niet. Zou dus vandaag wel graag wat zekerheid willen hebben!

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie herstel gaat heel goed en snel heb eigelijk geen last meer maar moet wel rust houden de 1e 6 weken anders kan je baarmoeder zakken ofzo iets ( ik onthou niet veel )
    En Liam doet het super dag en nacht &#128516;&#128516;&#128516;

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    image.jpg

Ff de 2 liefdes van mijn leven showen &#10084;&#65039;&#128153;

6. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Agossie!! :) :) :)

Dat is wel een heeeeeel bijzonder lieve foto.
    Het is erg krap in mn buik, maar volgens mij voel ik toch een eierstok rammelen als ik er naar kijk haha. <3

7. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Net groeiecho gehad. Kleine ligt super netjes op schema. Bijna gemiddeld. Ze schatten hem (37+5) op ongeveer 3170 gram.
    We gaan dus gewoon netjes afwachten. Als hij er met 41 weken nog niet is kijken ze verder om hem te halen!

8. Kreeftje81

23 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

@lemonpie: ik heb al van alles geprobeerd, magnesium, ijzer, valeriaan, niks helpt. Maar wel lekker, ik heb vannacht weer eens een keer doorgeslapen, was weer helemaal blij&#128515; En wat betreft foto's maken van je buik: gewoon doen en hopen dat je er idd nog een positieve draai aan kan geven.

@lasje: wat rot van je wasmachine, maar zoals iemand al zei, ben blij dat we in een tijdperk leven waarde bij wijze van spreken al vanavond weer een nieuwe in huis kan hebben. N echt supergaaf zo'n shoot, ik heb mijn foto's inmiddels ook, ben er echt heel blij mee en een mooie herinnering ook.

@wodjeka: fijn dat de diabetes onder controle is en wat goed van je echo van vandaag. Klinkt heel goed en helemaal niet groot. Bij mij zeiden ze vorige keer dat onze meid met 40 weken op 3800 gram zou worden geschat en dat ze eventueel zouden gaan inleiden dan. Nu was ik gister weer bij de vk endeze vrouw zei dat ze het kindje helemaal niet groot vond en dat ze haar nu schatte op 3400 gram met 40 weken. e spreken elkaar dus een beetje tegen. Maar hoed, ik merk get wel, het zal wel goed komen.

@plankje: wat een te lieve foto van je 2 mannen. Lijkt wel of de kleine al heel hard lacht, bijzonder&#128516; Ben echt benieuwd naar onze meid, kan echt niet wachten

9. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie hihihihi &#128514; ( leuke opmerking )

Wodjeka dijn dat t weer goed is allemaal

Kreetje ja ik zei als gein he pa kietel hem niet zo hihihi

10. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn, wodjeka! Voel jij je daar ook ok bij? Om af te wachten tot 41 weken?

Kreeftje, het is en blijft altijd schatten het gewicht. Het klinkt als keurig gemiddeld. Ja die benieuwdheid naar hoe je kindje eruit ziet, zooooo herkenbaar. Ik kan ook zowat niet wachten. Vooral de haartjes ben ik zo benieuwd naar. Ik had zelf al bij geboorte een mega bos met pikzwart haar. Maar vl is zowat witblond (kaal geboren) en zijn verdere familie rossig en hun genen zijn nogal sterk.... Verder heeft onze meid al veel kenerken van haar papa volgens de echo (neus, lip, kin) dus ben benieuwd!
    Ik vind het ook heel moeilijk voor te stellen dat er zo'n volmaakt gaaf babietje uit komt straks.

11. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gewicht. Op de groei echo zeide ze hoofde netjes. Beentjes iets korter en buikje loopt weekje voor dus ik dacht ohhhh das mooi ( zwsuiker bang groot kindje ). En toen ik werd ingeleid ging de gyn voelen aan mijn buik en zei zo das een flinkerd ik oh ??? Op echo zeide ze wat anders en indd groot was hij zeker niet 3115 gram. Maar indd je ziet pas echt het gewicht enzo als jullie kleine geboren is.

12. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de ingeleide dames? :D

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoe gaat t hier ? Houden jullie het nog vol &#128516;

Hier heeft Liam zijn gehoor test gehad en alles is goed jeeeeeh wat een opluchting weer &#128516;

14. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Yeahh wat fijn plankje!! Jeetje Liam is alweer 1 week oud. Tijd vliegt!

Ingeleide dames ik weet alleen dat wish bevallen is. Maar de uitgebreide info moet ze zelf komen geven. Van de andere twee geen idee.

Lemon hoe is het met jou? Trek je het nog en beetje... kan ne niet een anonieme facebook aanmaken daar is het nu wat actiever.

Hier gaat overigens alles prima ben af en toe zenuwachtig ofzo ja kan niet uitleggen. Verder droom ik heel leuk elke nacht over me bevalling, baby of wat dan ook. In mijnndromen was de baby prachtig ben benieuwd of ze er op lijkt of dat ze net zo prachtig is maar een compleet verrassing. Vermoed het laatste hoor haha&#128541; vannacht om half 3 besloot ik even me vlucht tas te checken haha... Even kleren voor na de bevalling toegevoegd.

Oh wasmachine ia geleverd en draai super!! Ik kan in rust kramen! O ladies hoe hangen jullie je buik op? Heb hem vandaag gestolen van het weekend haar naam erop doen en dan kan die hangen!

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Plankje die foto&#128525; smelt!! Bijzonder moment!

16. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lasje ja de dagen gaan super snel. Liam is nu al 1 week en 2 dagen. En het lijkt al normaal als of Liam er altijd al is geweest &#128516;Fijn dat je weer kan wassen. Bedankt voor de info over wish. Ja was zeker heel bijzonder zn mooie lach &#128153;

Wish gefeliciteerd geniet ervan

17. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super dat de gehoortest goed was plankje.

Lasje, beter dat de wasmachine alweer up and running is!
    Haha snachts nog je vluchttas checken, zie ik mezelf ook wel doen. Ik heb er geen kleding in voor mezelf. Ga er vanuit dat ik gekleed naar het zkh ga en anders moet ik dat op t laatste moment nog ff erin mikken.

Ik had gister controle, genoeg vruchtwater nog en verder ook alles goed. We hebben besloten af te wachten tot 39 weken, mits ik het trek. Daar sta ik wel achter. Elke dag erbij is beter voor ons kindje. Behalve dat deze situatie/zwangerschap voor mij heel pittig is, is er geen direct gevaar voor de baby (tenzij mn nier het alsnog begeeft) en de kinderarts legt de grens bij 39 wk.
    Zelf wil ik zo graag dat de bevalling vanzelf op gang komt. Ik wil heel graag het eerste deel van de weeen thuis opvangen. Ik heb deze zwangerschap nu al 3 keer in het zkh gelegen dus liever even niet meer. Voel me veeeeeeel prettiger thuis. Dus ik boop dat mn kleine meid zich aan gaat dienen komende week :D

Ik slaap trouwens echt niet meer snachts. Vervelend....

18. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie fijn dat alles goed is. 39wk oh dan moet je nog ff geduld hebben&#128516;

19. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik zou wel kleding voor jezelf in je tas stoppen.. Anders ben je onderweg naar het ziekenhuis en breken je vliezen&#128584;. Gok erop dat je dan graag schone kleding aanwil als je naar huis gaat;).

20. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das een goeie, kinderwens :)

Deel Deze Pagina