Ik ben ook super blij, had het ook echt niet verwacht. Zelfs de gyn moest lachen om mijn verbaasde hoofd Ik heb ook echt een opgeblazen buik, ik lijk wel 20 weken ipv 6 haha.
Hoi meiden Mag ik met jullie meekletsen 😀 Als eerst iedereen GEFELICITEERD. Zal morgen de pagina's lezen het zijn er al zo veel 😀 Hier vandaag naar de verloskunde geweest voor vroege echo omdat ik bbz heb gehad mag het vanaf 6wk zwangerschap. Eerst kon ze het niet goed zien via de buik dus voor de zekerheid een binnenwaarts echo gedaan en gelukkig was daar ons wondertje wel op te zien jeeeeeeeey helemaal happy zeker toen ik iets snel zag knipperen jaaaaaa het hartje klopt 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 eind aug terug voor volgende gesprek en echo. Ik ben de hele dag misselijk pffff wie heeft dat ook? Geniet van jullie zwangerschap 😀
Welkom!! Wat super fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Kan niet wachten tot mijn echo, nog 15 dagen.... tijd gaaat langzaam.
Welkom Plankje, gezellig dat je meekletst! En twis wat super leuk zeg! Kan niet wachten tot ik ook mag! Naast moe zijn heb ik weinig klachten. Alleen wat maagzuur in de avond. Inmiddels ook gestart met mvm!
Mag ik er nog bij?? Ik ben nikie en nu zwanger van ons 2e kindje. Ons zoontje wordt volgende week 1 en ik ben 6 wkn zwanger nu. Tot nu toe weinig kwaaltjes.. as maandag de eerste echo en ben zo zenuwachtig...zal er iets kloppen?? ik heb voor ons zoontje 2 vroege miskramen gehad dus drm een beetje huiverig voor de eerste echo nikie, 29jr, 2e ronde, 2e kindje 03-08: eerste echo + intake gyn
Welkom nieuwe zwangeren Vandaag de echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien <3 6w6dagen volgens echo, dus dat komt mooi overeen. We zijn heel blij, want waren stiekem erg bang dat het niet goed was ivm mij totaal anders voelen als bij dl.
Super blonky! Wat fijn nieuws Welkom nikie, spannend dus de eerste echo! Hopelijk zit het allemaal goed
Ooooh fijn een kloppend hartje! Ik kan ook niet wachten! Nog 2 weken... Morgenvroeg komt MvM! ☺
Gister bijna 2 weken... haha. Vandaag precies 2 weken. De 14e. Pfff. Ik werd net heel beroerd wakker. VL even een peer voor me geschild, haha!
Nikie en Blonky, gefeliciteerd! Nikie, ik heb ook de echo op maandag, wordt zeker spannend! Nog maar een paar dagen! En nog een welkom aan alle nieuwe zwangeren!
Thanks meiden!! @lelie89: jij ook zo zenuwachtig! Even kijken hoe ik t weekend moet doorkomen hahaha.. @blonky: gefeliciteerd! wat mooi he zon goede echo..lekker genieten nu Ik nog 3 daagjes wachten om te zien of dit wondertje het goed doet! Fingers crossed
Bedankt meiden. Erg he het wachten op dat je eindelijk naar de vk of Gyn mag. Over 4,5 week mag ik pas weer pfffff. Gaat het goed met jullie? Iemand kwaaltjes? 😀 Ik ben echt 24 uur per dag misselijk. Hoop dat het niet nog 7 maanden zo doorgaat hihihi maar doe t wel met liefde de misselijkeheid hebben hihihi.