16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Leuk, leuk al die echo's!
    Ik mag ook maandag :D
    Kan niet wachten...

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wat fijn al die goede echo's! Gefeliciteerd meiden.

Onzekerheid de eerste periode is denk ik redelijk normaal, hoe vervelend ook. Er kan ook gewoon een hoop misgaan nog, en ik denk dat we ons daar allemaal redelijk bewust van zijn. Ik hoop dat iedereen hier gewoon een prachtig kindje in haar armen mag houden in maart:).

Welkom nieuwe meiden. Jeetje dpbovenkamp, wat een verhaal! Wat ongelofelijk mooi dat er nu toch een spontaan wondertje mag komen:).

Ik probeer de lijst bij te houden, maar mn ipad heeft kuren als ik de lijst bijwerk, dus kan soms zijn dat het even duurt..

3. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Sinds een paar dagen ben ik echt belachelijk moe! Als ik me bed uitkom wil ik eigenlijk na een uurtje al weer terug! Ik kan echt 20 vd 24 uur slapen, geen probleem. Ik word ook gewoon echt helemaal naar en misselijk als ik mezelf wakker houd. Hoop echt dat het snel overgaat want ik kom echt nergens aan toe! Wist dat moe zijn erbij hoorde maar dit.... pffffff

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier het zelfde wodjeka kan de hele dag slapen en heb vanmiddag ook geslapen van 3 tot 6 en liever ga ik nu weer naar bed om te slapen anders word ik ook misselijk. En ze zeggen dat je moet luisteren naar je lichaam. Slaap is slapen &#128512;zzzzzz slaap lekker hihihi

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    :d:d:d

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik ben ook zo moe! Echt erger dan bij m'n vorige zwangerschap. En het vervelende is dat ik ook veel honger heb. Geef ik er niet aan toe, word ik misselijk! Maar omdat ik zo moe ben kan ik bijna niet meer sporten... Ben zo bang dat ik heel veel aan ga komen!

7. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    Ha meiden ,

Wat heerlijk al die mooie echo's!
    Ik nog 3 weken wachten. Als het goed is komt deze week wel de mevrouw van moeders voor moeders.

Bovenkamp wat een heftig en nu prachtige dingen maak jij mee. Hopelijk een goede zwangerschap.

Blonky wat tof dat jullie kindje loopt. Die van ons doet het nu ook sinds een paar weken. Echt zo'n verandering.

Moeheid. ....Pffff best wel! Vandaag voor het eerst niet overdag geslapen ( had vakantie vanaf morgen niet meer. ...)
    En misselijk bij vlagen, maar eten is echt zo lastig. Bij veel dingen draait mijn maag letterlijk om, maar als ik niets eet word ik weer misselijk. ... Pfff nu weet ik weer hoe het was de hele zwangerschap. .... zucht. ... ( ik ben ook wel blij hoor, maar ik kan ook echt een donderwolk zijn.....)

8. Brenda2011

19 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Wat hebben al veel een mooie echo gehad. Ik mag donderdag, 13 augustus voor intake en echo (staat nog niet in de lijst geloof ik).

En wat betreft die kwaaltjes, die komen en gaan, zou me er niet echt druk om proberen te maken. Ik was in het begin alleen maar moe en nu nergens moeheid te bekennen. Op een gegeven moment hoopte ik gewoon op misselijkheid omdat ik dan zeker wist dat het goed was. En ja hoor... de dag erna tot nu toe, bijna hele dagen misselijk haha. En nu mag het van mij wel weer weg:p

Wel erg last van mijn darmen steeds, probeer wel steeds heel gezond te eten.

En duizeligheid heb ik af en toe ook. Deed gisteren de voortuin en van opeens begonnen mijn oren te piepen en werd ik raar in mijn hoofd. Te veel gedaan dan denk ik... moest heel snel gaan zitten..

9. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ben best wel zenuwachtig! Morgen de allereerste echo, ook ons allereerste kindje dus we vinden het echt super spannend! Ben zoals eerder gezegd al dagen moe maar nu kan ik natuurlijk niet slapen! hahahah ZUCHT! Hoop zo dat alles goed is morgen! Gelukkig heb ik de afspraak om 11:15 uur dus hoef niet de hele dag te wachten! Ben ook erg benieuwd of het niet toevallig een tweeling is, aangezien zowel aan de kant van mijn moeder als van mijn vader meerdere tweelingen voorkomen. Nog heel even geduld!

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wat spannend Wodjeka! Nog heel even wachten...

Ik weet niet of ik al had doorgegeven dat ik vrijdag een goede echo heb gehad... Volgende echo is de 20e alweer, dus nog 1,5 week wachten :D Daarna mag ik door naar de verloskundige.

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik moet deze week even alles gaan terug lezen want afgelopen woensdag was mn zoontje jarig en is mijn moeder hier op vakantie gekomen. Als die weggaat volgende week komt mn vader weer...dus druk druk. Daarnaast is het gwn ontzettend heet hier en heb ik echt nergens zin in als alleen slapen. Ben niet vooruit te branden. Zweet me heel de dag kapot. Dus na alle dagelijkse bezigheden heb ik geen puf meer om alles te lezen en beantwoorden..tevens mail en facebook.. Ik hoop dat t allemaal snel voorbij is want leef in een soort van achtbaan en kan niet eens genieten van mn zwangerschap omdat ik zo druk ben. Vind dat echt niet leuk :( dus ik zal zo snel mogelijk op mn gemak eens een keertje alles gaan lezen hoor.. ;) Vrijdag heb ik idd weer een echo samen met mn moeder :)

12. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Succes wodjeka!
    Ik mag vanavond ook voor echo :D

13. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh nog vergeten te zeggen: morgen avond heb ik een "pretecho", gewoon ter geruststelling dat het hartje nog klopt. Blijft toch spannend, ook al voelt het wel goed. Die angst, hè...

14. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Succes wodjeka, anne020 en dizzy met de echo's vandaag!

Hebben jullie ook dat je echt qua eten echt helemaal nergens zin in hebt? Ik forceer mezelf nu bepaalde dingen gewoon te eten want niets eten is natuurlijk ook niet de bedoeling....

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dag dames, allemaal een fijn weekend gehad?

Ik heb vanmorgen mijn echo gehad en het hartje klopt! Ik had wel een erg grote ronde baarmoeder dus hij of zij kan heerlijk zwemmen, er schijnt er toch maar één in te zitten en qua lengte klopt het precies met de termijn. Over 2 weekjes mag ik weer terug voor de 2e echo en meting 24 augustus.

Moeheid pfff ik ben blij dat het nu een beetje wegtrekt. Ik sport normaliter ook 4x in de week en was blij met 1 keer de afgelopen weken.

En uhm nee, ik eet alles waar ik zin in heb (geen gevaarlijke dingen) en ook een stuk meer dan voorheen. Echt snaaibuiten soms :shame:
    Als ik een lege maag heb, word ik ook misselijk.

16. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vanmorgen mvm op visite gehad en ik ben gelijk begonnen met de flessen te vullen &#128512; kreeg een heel mooi zacht kado omdat ik meedoe.

Iedereen fijne dag &#128512;

17. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    De intake is heel goed verlopen. Super aardige dame zeg, voelt echt helemaal goed! Na de intake dan eindelijk de echo gehad, en ons kleine erwtje heeft een prachtige hartslag! We zijn dol gelukkig.
    Er valt nog niet veel te zien maar hier toch de eerste pasfoto
    Van ons frummeltje &#128514;

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      10
  18. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Wat ontzettend fijn!!!

19. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    &#128546; Niet goed onze echo. Hartje is gestopt.
    Wachten tot miskraam zelf opgang komt. Anders naar ziekenhuis.

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Anne020 heel veel sterkte en dikke knuffel

Deel Deze Pagina