Kinderwens, veel plezier/succes bij de echo!! Hier nog 2 dagen wachten. Ik ga maar snel aan 't werk, dan is het eerder vrijdag
Spannend Beertje. Ik heb geen idee Patruusje. Ff googlen? Rian, ik heb ook vrijdag een echo, brrrr spannend. Ik heb eigenlijk de afspraak 31 augustus staan. Maar mijn vriend heeft Reuma, hij heeft zijn medicatie moeten afbouwen voor onze kinderwens. Hij heeft nu zoveel last dat hij heel graag weer wil beginnen. Maar we willen wel weten of deze zwangerschap goed raak is voor hij begint. Dus hebben we een vroege echo aangevraagd. Brrr ik vind het maar spannend. Aan de ene kant sla ik de echo's het liefste over (heb best veel vertrouwen in mijn lichaam en deze zwangerschap en wil het eigenlijk niet weten als het niet goed zit) en aan de andere kant is het wel fijn om wat meer medische zekerheid te hebben, heel tegenstrijdig! Het wordt een inwendige. Kan je dan ook meekijken op een schermpje?
Ja hoor annsterdam, inwendig werkt verder hetzelfde als uitwendig, tenminste wat mee kijken betreft. Hier net terug van de vk. Na een hoop kunst en vliegwerk (mn baarmoeder ligt schijnbaar naar achteren gekanteld), een mooi boontje met kloppend hartje gezien, precies de goede grootte voor het termijn. uitgerekende datum komt op 21-3, maar wijzig hem na de termijnecho pas in de lijst anders blijf ik bezig.
Hey meiden! Wat heftig zeg, Beertje! Ik ben ook wat huiverig voor de bevalling merk ik, mijn zoontje was sterrenkijker met kruinligging, plus een weeënstorm van 3 uur (ze konden mijn weëenactiviteit niet meten) dus best heftig. Mijn zoontje was ook uitgeput en ze hadden de hele santekraam al tevoorschijn gehaald en keizersnede besproken met mijn man, toen ik een behoorlijke opleving kreeg en hem eruit kon persen. Maar heeft wel indruk gemaakt merk ik nu. Fijn dat de echo goed was, kinderwens!! Ik heb zelf gisteren ook een mooie echo gehad! Kindje is precies goed gegroeid, hartje is sneller gaan kloppen en ze kon ook zien dat de navelstreng goed verbonden is. Ook zat het vlies mooi om het kindje heen. Ze was erg positief Volgende week woensdag weer een echo gelukkig. Succes morgen, dames!!
Wie kan mij vertellen hoe ik een babytickers banner geupload krijg? Dit is mijn link, maar hoe ik het ook probeer, hij werkt niet?
Als je de ticker aanmaakt lrijg je 2 coedes, een html en url code. De url code kopieer je en zet je in je handtekening (via gebruikersinstellingen)
Fijn jij ook een goede echo dpbovenkamp Jeetje heftig beertje. Zie je een gewone bevalling wel weer zitten? Ik kan me voorstellen dat een keizersnede dan nogal rouw op je dak komt.. Al zal het voor sommige na een pittige vorige bevalling ook een opluchting zijn. Ik was gister ook blij dat het er gewoon 1 is. Een tweeling zou leuk zijn hoor, maar ben van mn zoontje uiteindelijk met een keizersnede bevallen door stuitligging en ontsluiting die niet snel genoeg op gang kwam, en zou het zo graag nu wel zelf doen
16-31 maart 2016 mama's 16 maart 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje 19 maart Twiss88, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 20 maart Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 21 maart LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 22 maart 23 maart Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Nikie86, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 24 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje 25 maart Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Dizzy, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 28 maart Annsterdam, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje 30 maart SuusD, 25 jaar, ronde ?, 2e kindje 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Datum onbekend Afspraken 13-08-2015 Niieen vroege echo Brenda2011 echo en intake vk 14-08-2015 Rian89 intake vk en echo Liefjes intake vk Twiss88 echo en intake vk Nikie86 echo 19-08-2015 Dpbovenkamp echo 20-08-2015 Kinderwens87 intake vk Patruusje echo 24-08-2015 Dizzy echo en meting 25-08-2015 LSQ vk Kreeftje81 echo 27-08-2015 Niieen termijnecho 28-08-2015 Beertje1987 termijnecho 31-08-2015 Plankje vk 01-09-2015 Annsterdam vk Wodjeka termijnecho 02-09-2015 Kinderwens87 termijnecho 29-09-2015 Beertje1987 controle vk ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86 Anne020 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Het liefst zou ik weer gewoon natuurlijk bevallen eigenlijk. Ik hoop dat mijn lijf na m'n zoontje nu de ruimte heeft om nummer 2 er relatief makkelijk door heen te krijgen 😊 maar het moet wel veilig zijn. Dus als de gyn zegt keizersnede dan zal ik dat niet weerspreken. Maar voor mijn eigen herstel en het slagen van de borstvoeding wil ik het liefst vaginaal bevallen. Ik zie er nu ook nog niet tegen op. Komt misschien nog wel naarmate de zwangerschap vordert hoor. Is nu nog zo'n ver van m'n bed show! Dbpvbovenkamp voor jou ook een heftige bevalling geweest dus! Fijn dat het je Uiteindelijk zelf gelukt is. Kinderwens87, ik hoop ook dat het er bij ons maar 1 is. Tweelingen zitten wel in de familie.. Dus wel iets meer kans haha. We wachten af 😀
Dat probeer ik dus, maar dan zegt hij dat het niet bekend is??? Ik heb het geprobeerd ook zonder de url/img maar dan is het te groot??
Hmmm vreemd patruusje.. Beertje wat goed dat je er zo tegenaan kijkt! Hier ook tweelingen in de familie, maar bij ons nu toch echt maar 1
Spannend Annsterdam! Hoelaat mag jij? Ik gelukkig al meteen om 9.00. Echt fijn. Vind het steeds spannender worden!
Beertje, wat een heftige bevalling! Kan me voorstellen dat je dan een beetje huiverig bent voor deze bevalling, maar is inderdaad nog een ver van mijn bed show. Ik heb trouwens mijn termijnecho op 31 augustus.
Als het toch een keizersnede zou gaan worden en je bent bang over het slagen van de borstvoeding, dan zijn er wel wat dingen die je kan regelen zodat de kans groter wordt. Bijvoorbeeld vooraf kolven of binnen 1 uur aanleggen.