16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Jeetje wat een lange zit!! Zou je niet stiekem een pretecho willen?;)

Wel fijn dat je vk je gerust kan stellen. Blijft hoe dan ook wel spannend denk ik hè?

2. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    Ha meiden,

wat fijn, zoveel goede echo's en wat een mooie buikjes al!!

Onze echo was ook goed!! Kindje precies goede maat volgens de termijn, zo fijn.

Ik heb net aan wat collega's verteld dat we zwanger zijn, nu mag iedereen het weten.

Mijn buik is ook al flink, overdag gaat het wel, maar 's avonds is ie niet meer weg te kijken :)

3. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Hier ook een goede echo gehad! Volgens de echo mevrouw was het wel wat vroeg (8 weken en een paar dagen) maar gelukkig was het goed te zien :)

Hoor meerdere mensen over de angelsound, aanrader?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,6 KB
      Weergaven:
      0
  4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wat een mooie echo foto's! Ik zal woensdag (hopelijk) ook pronken :)

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie echo foto &#128516;

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jeej fijn die goede echo's!! :).

Hoe is het bij jullie met de kwaaltjes? Hier zoooo moe en beroerd, dat word echt pas in de middag wat minder, elke x wat eten helpt maar blegggghh.

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Had precies het zelfde Rian89
    Gelukkig is de misselijkheid al iets minder. Nu geen 24 uur misselijk maar 8 x per dag als mijn maag knort hihihi dus ff iets eten en dan is het weer goed. Ben wel heel moe kan de hele dag slapen.

8. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hier gelukkig ook al een stuk minder misselijk, maar helaas ook nog heel moe.
    Gister was mijn eerste werkdag na de vakantie. Valt toch tegen haha.

Anna: ik heb de angelsound bij mijn vorige zwangerschap regelmatig gebruikt, geeft toch wel geruststelling.

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi meiden,

Gelukkig weer een mooie echo gehad! Volgende week termijnecho:D

20150819_141035.jpg

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie echo foto's &#128077;&#127995;

11. Kreeftje81

23 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's dpbovenkamp!

Hier ook de hele dag moe, ik word al moe wakker terwijl ik toch echt genoeg slaap.&#128534; maar op m'n werk vanaf een uur of 13 komt er niks meer uit m'n handen omdat ik te druk bezig ben om m'n ogen open te houden.. Ik hoop maar dat het snel over is, vind het helemaal niks!

12. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ja, die moeheid is killing, hè! Ik lig iedere middag op de bank voor een dutje (heb vakantie). Maar voelt zo zonde van de vakantietijd!

Vandaag de hartslag van de kleine gehoord met de (thuis)doppler! Zo fijn:D

13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oh wat snel met de angelsound. Ik durf het nog niet. Bang voor teleurstelling omdat ik hem toch nog niet kan vinden.

14. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb de Luvion DeLuxe doppler, niet de angelsound. Daar had ik de vorige zwangerschap ook echt plezier van, dus durfde het wel aan. Heb niet eens lang hoeven zoeken. Maar, het is niet iedere keer succes gegarandeerd hoor. Maar daar kan ik wel in relativeren. Ik bedoel, kindje is 3 cm:D

15. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    Fijn dat er zoveel mooie echo's zijn! !

Pffffff, ff klaagmodus aan. ..
    Hier ook moehoeeeeee! ! En dan kan ik nu ook nog eens niet slapen. .... balen.
    Verder verstopping.... eergisteren maar aan de laxeermiddel gegaan, hopelijk helpt het vandaag, nog niet veel resultaat.
    En als laatste vervelende kwaal, veel last van mijn bekken. ..

Moet ook eigenlijk mijn agenda wat leger maken. Niet slapen en bekken zijn gewoon tekenen dat ik het rustigeraan moet doen. ...

Dat moet dan maar hè!

Klaagmodus uit!

Met de beebie in de buik gaat het super goed, heb helemaal vertrouwen in hem. :)

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wat een prachtige echo foto's zie ik voorbij komen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Bij vlagen nog erg misselijk in de ochtend. Vanmorgen is helaas een mindere dag. Maar gister had ik bijna nergens last van. Dat was bij zl wel anders hoor. De hele dag kotsmisselijk en veel spugen vanaf wk 7 tm 16. Dus in die zin mag in niet klagen haha &#128512;

Merk dat de tijd nu veel sneller gaat dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik ben morgen alweer 9 weken! Bij m'n zoontje kropen de dagen voorbij en was ik de hele dag bezig met zwanger zijn &#128514;

Ik moet nog een aantal dagen wachten op de echo, wij mogen a.s. vrijdag!

Geniet van het weekend meiden!

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik vind de tijd ook veel sneller gaan met een 2e! Je bent toch druk met nummer 1. Ik vind het heel fijn dat de tijd sneller gaat, bij m'n zoontje kroop de tijd echtttt. Vreselijk. Haha.

Nou het spugen is ook begonnen hier, bleghhhh.

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mooie Echos
    Inderdaad gaat zo veel sneller bij een 2e vind het heerlijk!

19. Brenda2011

19 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat de tijd ook veel sneller dan bij me dochter. Ook minder stress of alles wel goed is. Buik gaat ook sneller haha.
    Kwalen zijn echt minder sinds een week, dat is wel fijn! Alleen erg zere borsten.

Zijn jullie al bezig met rondkijken voor een kamertje etc?

20. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Pff, van mij mogen die kwaaltjes ook wel gaan afnemen! Kan me herinneren dat ze bij mn zoontje vanaf 9 weken al minder werden.. Nu nog niet helaas. Maar ja, zo lang ze er zijn is het ook wel weer geruststellend. Buik groeit ook sneller nu, niet meer te verbergen!

Nog niet actief met het kamertje bezig hier, wij willen eerst graag weten wat het wordt. En we moeten eea verbouwen, dus dat maar eerst.

Deel Deze Pagina