Welkom blokzijl! Mijn kwaaltjes lijken wat minder te worden, eindelijk! Hoop dat het doorzet! Ik heb gisteren eindelijk het hartje gehoord met de thuis-doptone. Toch een behoorlijke geruststelling!
Kinderwens87. De vermoeidheid is nog t zelfde maar de medicijnen beginnen te werken dus hoop snel iets meer energie te krijgen. Zie dat de lijst aangepast is met meisje jongen verrassing leuk 😀 zal wel makkelijker tellen zijn als onder de lijst ook staat hoeveel meisjes jongens of verrassingen er zijn 😀😀😀
16-31 maart 2016 mama's 13 maart Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje 16 maart Blokzijl08, 27 jaar, ronde ?, ?e kindje 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje Ennas86, ? Jaar, ronde?, 2e kindje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje 19 maart Twiss88, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 20 maart 21 maart 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje, meisje 23 maart Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Nikie86, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje 24 maart Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 25 maart Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Dizzy, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje 28 maart Annsterdam, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje 30 maart SuusD, 25 jaar, ronde ?, 2e kindje 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Jongen: 0 Meisje: 1 Verrassing: 1 Afspraken 21-09-2015 Twiss88 controle vk Wodjeka controle vk 22-09-2015 LSQ controle vk Dpbovenkamp controle vk 23-09-2015 Brenda2011 geslachtsbepaling 24-09-2015 Kinderwens87 controle vk Brenda2011 controle vk 25-09-2015 Twiss88 geslachtsbepaling 28-09-2015 Lelie89 controle vk 29-09-2015 Beertje1987 controle vk Dizzy controle vk + echo 30-09-2015 Dpbovenkamp pretecho 07-10-2015 Kreeftje81 intake vk 12-10-2015 Wodjeka pretecho 05-11-2015 Lelie89 20 weken echo Kreeftje81 20 weken echo 11-11-2015 Dizzy 20-weken echo ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86 Anne020 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Zo moest even bijlezen! Welkom nieuwe meiden! Dus al 1 "meisje in de maak" bekend, leuk! Ik kan niet wachten tot de 30ste.. Kijken of mijn NUB klopt (meisje). Ben hartstikke verkouden, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, lamlendig, bah! Gelukkig heb ik een lieve man die de boel van me overneemt zodat ik even ziek kan zijn. Hopen dat het snel over is, niks aan! Zijn er trouwens nog meiden die het leuk zouden vinden om bij een groep op facebook aan te sluiten? Bij genoeg animo wil ik wel zo'n groep opzetten. Heb het met mijn vorige zwangerschap ook gedaan, erg leuk! Ook na de bevallingen kun je nog lief en leed delen, erg nuttig ook.
Ja leuk FACEBOOK. Zeker indd na de bevalling kan je ook nog kontant houden denk dat je dat sneller op fb doe dan op forum 😀😀😀
Welkom nieuwe meiden! Hier eigenlijk nog moe maar heb het idee dat het niet meer zo erg is als eerst. Dus dat neemt denk ik ook af. Achter mijn naam kan verrassing staan, wij willen het niet weten. Ik heb geen Facebook dus ik zal niet meedoen met de groep. Heb wel in een andere lijst waar ik zit, gemerkt dat het dan in een keer stil wordt op het forum omdat ze waarschijnlijk op Facebook zitten dus dat vind ik wel jammer.
Dat zou wel jammer zijn dat het dan op forum stil zou worden. Maar weer wel leuk als je fb heb voor na de bevalling.
We kunnen er ook voor kiezen om een FB groep te openen na de bevallingen. Dan kunnen de meiden die niet op FB willen een nieuw topic op de ZP openen en de anderen op FB. Zo wordt er ook niemand uitgesloten nu en zal het niet stilvallen.
Lijkt me een goede tussenweg dpbovenkamp! Zo hebben we het met mijn vorige groep ook gedaan, nog steeds leuk contact met een aantal meiden
Ja dat klinkt goed pas aan t eind een fb. Nu gezellig met zn alle hier kletsen 😀😀😀😀😀😀😀
Dat vind ik ook een goed idee, want ik heb ook geen facebook. Zou het heel jammer vinden als het hier stil zou worden. Pff hier ook ziek geweest, gelukkig niet zo lang. Nog niet fit, maar beter dan vd week. Gelukkig geen koorts. Gister mn zwangerschaps boekjes bijgewerkt, per week. Wel leuk, doen jullie dat ook? Ik had er ook een van de vk gehad, die is erg leuk. Kwaaltjes zijn nog wel hevig, vooral de misselijkheid en vermoeidheid en last van mn buik. We hebben afgelopen week bekend gemaakt dat we een kindje krijgen en de reakties zijn heel leuk en blij. Fijn om aan die reakties te denken. Wij willen graag weten of we een jongen of meisje krijgen. Moeten we nog wel een week of 7 op wachten dan, dat zien we dan bij de 20 wk echo. Ben heel benieuwd! Fijne zondag allemaal!
Doen we dat toch? Helemaal leuk! Ik voel me gelukkig beter dan gisteren. Nu met name moe en veel hoesten. Maar de keelpijn is weg en mijn neus loopt ook niet meer leeg Mijn kwaaltjes zijn zo goed als over, alleen gewoon minder energie. Die echt, diepe moeheid heb ik ook niet meer. Nog anderhalve week en dan weten we wat het wordt, ik ben aan het aftellen hoor!
Lijkt mij ook een goed idee om nog even te wachten met de facebook! Dan hebben alle dames tenminste een plekje om gezellig te kletsen! Beterschap dpbovenkamp!