Anna4 wat fijn dat alles in orde was! 3d is apart hé! Elisek haha dwars mannetje al. Ook mooi dat hij goedgekeurd is. Lasje ja als je voor het eerst zwanger bent is het echt heel ander. Eigenlijk best apart dat dat zo verschilt. Kinderwens87 ook al een goede echo, super! Kleinegup fijn dat het nog een meisje is haha. Plankje autsj ik ken dat! Dat doet echt pijn. Hele behandeling nu al gehad of moet je nog een keer terug komen? Nog maar 2 nachtjes slapen!! Dan eindelijk 20 weken echo. Het is al een dikke maand geleden dat ik bij de vk ben geweest en dus het hartje heb gehoord. En het is alweer 9 weken geleden dat we "het" voor het laatst gezien hebben.. Dus ik ben erg benieuwd! Ben als sinds 3 weken aan het aftellen.
Ja meiden het is indd een opluchting hihihi. 1612 hij heeft een noodvulling gedaan. Moet in december terug voor echte vulling. Nog 2 nachtjes geduld hebben 😄
Hai allemaal. Afgelopen donderdag hebben we de 20 weken echo gehad. Ons meisje is helemaal goedgekeurd. Ze was erg druk, het duurde wel even voor ze alles had gezien. Fijn dat tot nu toe voor iedereen de echo goed is! Plankje wat een opluchting moet dat zijn, kiespijn is zo vervelend. Ik kan vandaag eindelijk een dagje bijtanken, de kleine is bij de gastouder, en ik ben vrij. Het valt me toch wel zwaar, zwanger zijn en een kleine van bijna 1. Daar komt ook nog bij dat hij om 6 uur wakker is, en dan vindt hij het ochtend Verder zijn we druk bezig met de baby kamer en de voorbereidingen voor Jochem zijn eerste verjaardag. Jochem krijgt een grotere kamer in jungle thema en de huidige babykamer wordt vooral erg roze
Hoi meiden! Lang geleden dat ik hier heb gereageerd. Helaas niet zulke leuke periode waar ik nu in zit. Zoals sommige misschien nog weten heeft mijn moeder kanker, maar nu weten we sinds een aantal weken dat het ondanks behandeling toch is uitgezaaid. Dus een hoop stress en verdriet hier, met als gevolg harde buiken en krampen in m'n buik. Beeb maakt het gelukkig goed volgens de vk maar ik voel me verre van lekker. Plus veel bekken pijn door vorige bevalling waardoor ik nu al 2wk in de ziektewet zit. Bah! Morgen de 20 wk echo waar ik ook beat wel tegen op zie. Er gaan allerlei spookbeelden door m'n hoofd. Aan de andere kant ook erg benieuwd naar of het een jongen of meisje wordt nu. Heb niet alles gelezen, maar hoop vanaf nu weer een beetje bij te blijven. Liefs
Twiss88 fijn dat jullie echo ook goed is. Lekker he dat je ff kan bijtanken. Beertje1987. Welkom terug. Pffff meid wat een kl nieuws. Ik hoop dat je morgen van jullie wondertje kunnen geniet met de echo. Heb je een voorgevoel ? J of m ?
Wat fijn al die goeie echo's! Wij moeten nog een weekje wachten.... Och jeetje beertje, wat heftig.. Veel sterkte de komende tijd! Hopelijk morgen een goeie echo . Het valt mij ook best zwaar, zwanger en een uk van 16 maand. Deze week aan het werk, en merk dat het al te veel word. Vandaag te veel gedaan dus flink last van m'n bekken. Vanmiddag lag ik huilend op bed. Hoe moet ik dit nog 20 weken volhouden? Kon met moeite Dex in bed leggen. Die vervolgens ook niet wou slapen, dus moest er weer uit. Zag due dat ik aan het huilen was, ging die me knuffelen.. De schat . Nog 2 dagen werken, dan man ik weer ff bijkomen.
Ach Beertje wat een nare situatie. Dikke knuffel vauit hier. En voor de rest van ons ook een knuf ; zwanger zijn is niet alleen maar makkelijk..
Welkom 1612 Sterkte beertje1987, wat een heftige periode😕. Dikke knuffel voor jou Fijn al die goede 20weken echo's, morgen mag ik eerst naar de vk (hopelijk hoor ik dan weer t hartje) en dan donderdag de 20 weken echo. Benieuwd wat t wordt en of het allemaal goed is. Kan ook niet wachten om het eindelijk te voelen, zal hoop ik een hoop onzekerheid weghalen. En sluit me helemaal aan bij de woorden van lemonpie: voor de rest ook een dikke knuffel! 😘
Wat super zeg al die positieve 20 weken echo's! Gefeliciteerd meiden! Hier nog heel even geduld, wij mogen vrijdag voor de GUO! Gelukkig mogen we lekker vroeg (9:15 uur) want ben nu met vlagen al best zenuwachtig! We duimen dat de kleine man helemaal gezond is en niet de schisis (hazelip) van papa heeft meegekregen! Vanwege de schisis krijgen we dus ook een GUO ipv een "gewone" 20 weken echo. Bij een GUO gaan ze nog net iets uitgebreider kijken. Vind het maar spannend! Bij de intake voor de GUO hebben ze de kleine man helemaal opgemeten (omtrek hoofd, omtrek buik, bovenbeetjes etc) en dat zag er allemaal normaal uit, dus we gaan uit van het beste! Toch zal ik blij zijn als we een bevestiging krijgen. Nog heel even geduld... kan me niet snel genoeg vrijdag zijn hahaha
jeetje beertje! wat een rot tijd is dat voor je. Heel veel sterkte & een digitale knuffel! hopen dat de echo je weer een lichtpuntje mag zijn. Rian. nog een week spannend hoor! wel lief van de kleine man Twiss. leuk hoor een jungle thema. plankje. wat fijn dat je van de pijn verlost bent. 1612. nu nog maar 1 nachtje! spannend hoor! wodjeka. ik hoop voor je dat alles goed is! kreeftje. donderdag hoor je denk ook je kleintje wel! lemonpie. daar ben ik het helemaal mee eens! Wel super goed om te horen dat alle echo's goed zijn tot nu toe
Goedemorgen dames! Vanochtend de 20 weken echo gehad en alles is goed met ons meisje! Alles zit er op en er aan! Duurde ook best lang voordat ze alles goed gezien hadden want ze was ontzettend druk en aan het draaien. Even een rondje gaan lopen en toen is ze in slaap gevallen en waren de laatste dingen ook goed zichtbaar. Enige "probleem" is dat mijn placenta (te) dicht bij de baarmoedermond ligt (15mm er vandaan, in plaats van minimaal 2cm) Daarom moet ik bij 32 weken een extra echo. De verwachting is dat de placenta dan opgeschoven moet zijn, maar mocht dat niet zo zijn kan er dan gekeken worden naar de vervolgstappen (geplande ziekenhuisbevalling of eventueel zelfs KS). Maar goed, dat moeten we dus nog afwachten. @ Beertje: wat een rot-tijd. Hopelijk is alles goed met de echo, dat zou een mooi lichtpuntje zijn.
Hoi hoi! Net terug van de echo! En voor zover ze nu konden zien alles goed! Ze kon alleen het hartje en de navelstreng vaten niet goed beoordelen omdat beeb er niet echt lekker voor lag. Dus volgende week weer terug voor de laatste metingen. En.... we krijgen een jongen! 💙
Goeie echo's 👍🏻 toppie. Liefjes en beertje1987 Nog een x terug voor de vaten. Dan kan je weer jullie jongen zien. Leuk 💙 Gefeliciteerd
Ha dames, nu ook weer een bericht van mij na een lange stilte. We hebben vanochtend de 20-weken echo gehad en alles zag er goed uit. 😄 ik heb ook nog een vervolgafspraak voor de placenta om te kijken hoe ver hij ligt. En ook wij krijgen een jongetje! De meisjesnaam lag al klaar, maar kan dus aan de kant worden geschoven. Het zoeken voor de jongensnaam kan nu echt beginnen!
Wat fijn al die goed gelukte echo's! Liefjes, vaak kan het totaal geen kwaad! Wel goed dat ze het nu al weten Wij hadden net de herhaling van de 20 weken echo en we krijgen een meisje!!!! 🎉🎉🎀💕
Hier ook vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles goed!!!!!! Groeit iets boven gemiddeld. Papa moet het straks doen met 3 vrouwen in huis!
Meiden wat fijn om te horen al die goede echo's en de geslachtsbepaling. Dat geeft allemaal rust denk ik al blif je denk ik ook de rest van de zwangerschap beetje zorgen maken. Het zullen vast de moeder gevoelens zijn. Ik mag volgende week woensdag! Toch af en toe even soort spanning maar ga er maar vanuit dat alles oké is.
Hey meiden, wat fijn al die positieve berichten over de echo's! Beertje, wat ontzettend dubbel zo. Ook van hier een dikke digitale knuffel! Onder kinderkamer (babykamer hebben we al) krijgt een dierenthema! Onze kleine man is helemaal gek van dieren (net als mama), dus dat gaat m worden
Wat fijn allemaal weer die goede 20 weken echo's, wij mogen morgen. Vandaag wel naar de vk geweest, hartje klopte goed (140 slagen per minuut) en voor de rest ook alles goed met mij. Vandaag 20 weken dansje💃🏽