Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd.. Wij hebben het afgelopen weekend aan ouders en zus verteld, dit keer hebben we het ivf traject in het geheim gedaan en altijd gezegd het bij 1 te laten. Ze waren dan ook helemaal overdonderd en emotioneel. Als we een kloppend hartje hebben zeggen we het ook tegen opa's en oma's en na 12 weken aan de rest zeg maar. Wij hebben gisteren een echo gehad, had enorme krampen en het vermoedden was van een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Bij de echo zagen ze een inieminie vruchtzakje op de juiste plaats.. gelukkig
Goed nieuws Blonky! Na de miskraam vorige jaar hebben wij besloten te wachten met vertellen tot 10 weken. Op het werk vertel ik het met 12 weken. Vorig jaar wel meteen verteld, maar ik vond het zo moeilijk om ouders weer te vertellen dat het niet goed is gegaan.
16-31 maart 2016 mama's 16 maart 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje 19 maart Twiss88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Anne020, 35 jaar, ronde 17, 1e kindje 20 maart Kinderwens 87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje 21 maart LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 22 maart 23 maart Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje 24 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 25 maart 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Afspraken 28-07-2015 Twiss vk 30-07-2015 Blonky1986 vroege echo 03-08-2015 Lelie89 vroege echo en intake vk 04-08-2015 MamaOktober13 vroege echo en intake vk 06-08-2015 Anne020 intake vk 07-08-2015 Patruusje intake gyn + vroege echo 10-08-2015 Wodjeka vroege echo en intake vk Anne020 1e echo 12-08-2015 Kinderwens87 vroege echo 20-08-2015 Kinderwens87 intake vk 25-08-2015 LSQ vk
Welkom nieuwe dames. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Blonky wat een onwijs leuke reactie. Voor hen ook bijzonder, zeker als ze het echt niet verwacht hadden. Twiss dat is hier ook zo hoor. Gisteren toch behoorlijk misselijk en vanochtend voelde ik me kiplekker. Alleen de vermoeidheid is echt wel aanwezig, zeker na een paar diensten werken. Dinsdag komt mvm hier langs, voelt goed weer mee te mogen doen
Voor op de agenda, 2 augustus eerste intake en echo. Nog nergens last van gelukkig. Beetje moe, maar dat was ik hiervoor ook altijd al haha.
Oooooh liep vandaag in de stad... Kon de babyafdeling in de hema en prenatal niet weerstaan, al die schattige dingen, smelt!! De geur op de markt was daarin tegen zo fijn... Haha.
Dag dames, proficiat allemaal! Ik had vandaag mijn nod en van de week al een aantal keer positief getest. Volgens de berekening ben ik 26 maart uitgerekend, afspraak voor de vk gemaakt op 10 augustus intake en echo. Het wordt mijn 2e kindje, voor mijn partner zijn eerste. Maak me wel enigszins ongerust omdat ik echt ontzettend moe ben. Hebben jullie daar ook last van of is het misschien het weer? Sorry zit op m'n telefoon te typen. Onverwacht maar zeer gewenst, ronde 1.
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook enorm moe Dizzy, kan me niet herinneren dat ik dat bij m'n zoontje ook al zo vroeg had... zal er wel bijhoren. Eerste dagen had ik wat vlagen van misselijkheid maar dat begint iets at te nemen. Dat herken ik dan weer wel 😀 Ivm een feestje hebben wij het ook vast aan m'n ouders verteld. Werd super enthousiast gereageerd. Alleen m'n moeder werd heel emotioneel. Zij heeft kanker en hoopt dat ze een 2e kleinkind nog mag mee maken. Dat hakte er wel in... vooralsnog gaat het best goed met haar gelukkig dus ik hoop dat ze over 9 maanden gewoon lekker kan knuffelen met de kleine. Wacht even deze week af en dan zal ik mijn vk gaan bellen voor een afspraak!
Hoi dames, Ik mag me hier ook melden . Gisteren positief getest. Was er eigenlijk van overtuigd dat ik gewoon laat ongesteld zou worden, maar voor de zekerheid testen... vervolgens zat ik een uur in de badkamer naar de test te staren haha... Het is mijn 2e kindje, voor mijn vriend zijn 1e. Ik heb al een dochter van 5, zij is met vruchtbaarheidsbehandelingen ter wereld gekomen, vandaar mijn verbazing gisteren Gelukkig nog niet misselijk, beetje moe en duizelig af en toe. En een rare smaak in de mond en wat steken in de onderbuik. Mijn buik is wel opgezet. Ondanks dat het beetje onverwacht is, zijn we er ontzettend blij mee!! Mijn schoonmoeder is erg ziek, dus hoop dat ze dit nog mag meemaken. Voor de lijst: 32 jaar, 2e kindje, datum intake nog niet bekend. Zal ik morgen wel horen, heb online aangemeld.
Hallo Allemaal! Ook ik mag me hier melden.... Als het goed is ben ik nu 4,4 weken zwanger! Ik ben alleen nog beetje ongerust... clearbleu geeft 1-2 weken aan....terwijl ik dus ruim 4 weken zwanger ben. Vanmiddag had ik bijgevoegde kruidvat test. Wat denken jullie? Dit is onze 3e. Ik had al een dochter van 9, en samen met mijn man nu een zoontje van 10 maanden!
Ja weet ik..... Maar ik ben dus over de 4 weken... De bevruchting moet 1 of 2 juli plaats hebben gevonden...
Goedemorgen! Gefeliciteerd Emmy en Brenda! En welkom! Ik zit met lange tanden mijn bakje yoghurt weg te werken... ik had vanmorgen de eerste aanval ochtend misselijkheid. Herkende het direct weer van mijn zoontje, alleen kwam het toen pas rond de 6 weken. Tijdens het tandenpoetsen 😑 Zo naar mijn werk! Fijne dag vandaag