Al die goede echo's!! Grappig Kreeftje, we lopen gelijk! Ik heb morgen ook de echo en (neem aan je naam aan dat dat je sterrenbeeld is) ben ook een kreeft hahaha. Ik ben alleen jonger. We mogen morgen al om 9.00 uur dus hoeven we niet al te lang te wachten gelukkig.
Jeeehj!! Wat een goede fijne berichten! Gefeliciteerd meiden! Ik ben onbewust heel gespannen denk ik voor vrijdag. Heb vannacht meerdere nachtmerries gehad, over vanalles en nog wat Ben kapot vandaag. Morgen trouwt een vriendin dus goede afleiding En dan vrijdag...... Spannenddddd.
Lelie: ja klopt ben ook sterrenbeeld kreeft. Ik mag morgen om 13.30 uur. Succes morgen en lekker genieten en voor iedereen die nog moet ook nog natuurlijk. Veel plezier morgen lemonpie
Alles was goed bij de echo! Groei lag zelfs twee dagen voor en we dachten in het begin een aanhangseltje te zien maar dat kon ook de navelstreng zijn geweest. In ieder geval wordt het alsnog afwachten voor ons.
Bij mij was ook alles goed, qua hoofd loopt het ook voor maar niet zorgwekkend en voor de rest alles op schema. En het wordt een meisje💗
Zijn jullie ook zo vergeetachtig ???????? Ik ging in mijn werkpauze ff boodschap halen ( winkels zijn 3 straten verder) heb ik een zware tas en gelukkig ook alles wat ik moest hebben. Kom ik terug bij mijn werk kijk ik op de parkeerplaats auto vergeten bij de winkels pffff stom blond hormonen pffffff. Ga altijd lopen naar de winkel maar wist dat ik veel boodschap moest hebben dus dacht ik ik ga met de auto hoef ik niet te sjouwen en nou heb ik het toch de hele weg gesjouwd hihihihihi
Ah nee plankje! Nu heb je dus als nog zitten sjouwen vast even gebaald maar daarna gelachen hoop ik haha. Heel herkenbaar hoor vergeetachtig en dingen honderd keer moeten lezen en dan nog verkeerd begrijpen.😜
Ooh zo herkenbaar! Ik vergeet echt zoveel, op het irritante af! Zelfs als mijn man vraagt of ik iets mee naar beneden wil nemen roep ik ja, om het vervolgens gewoon te vergeten.
Lelie89 en Kreeftje81 fijn een goede 20 weken echo! Hahaha sorry plankje, maar ik moest toch even lachen om je vergeetachtige actie. Deze zwangerschap heb ik gelukkig nog niet zoiets gehad maar de vorige keer wel haha. Hier gisteren ook de 20 weken echo gehad en het zag er allemaal goed uit! Hoofdje was precies op schema en het lichaam allemaal wat kleiner, maar ml en ik zijn ook niet groot. Wel moet ik met 30 weken nog een echo laten maken aangezien de placenta te dicht bij de bbm lag. Hij verwachtte dat die wel mee omhoog gaat als de bm groeit, maar toch voor de zekerheid even kijken. Ook weet ik waarom ik de baby nog niet heel goed voel en dat is omdat mijn placenta ook helemaal vooraan ligt.
Ja dat vergeetachtige heb ik ook! Soms een hoofd als een zeef! Vandaag de GUO gehad en de kleine is helemaal goed gekeurd! Alle waardes waren gemiddeld. Geen afwijkende dingen en geen schisis!! (de reden waarvoor we de GUO kregen) En... het is nog steeds een kereltje! We zijn helemaal gelukkig! ❤️❤️
Hihihi ik moest er zelf ook heel erg om lachen gelukkig hihihi en gelukkig ben ik niet de enige die vergeetachtig is 😀 Fijn dat jullie echo goed is. Toppie 😀
Haha wat een geweldige actie plankje, moest er hard om lachen Hier ook vergeetachtig hoor. Heel herkenbaar. Wat fijn de goede echo's! En geweldig dat het kleintje geen schisis heeft!! Wij hadden ook de (guo) 20 weken echo. Eerst gekeken naar evt afwijkingen en alles is helemaal goed! Hadden ook geen gekke dingen verwacht. En verder ziet alles er helemaal goed en mooi uit. Hartje alle 4 de kamertjes gezien, middenrifje, niertjes, voetjes, handjes. Alleen het geslacht en ruggetje kon ze niet zien want de kleine dondersteen hield de beentjes lekker laag. Geprobeerd met draaien, maar de kleine draaide gezellig met mij mee haha. Echomevrouw heeft met haar vinger in mn buik geprikt maar nee Uiteindelijk via inwendige echo gekeken en toen kon ze alles mooi zien. wij krijgen een dochter! Ik ben nu al verliefd!
@ plankje, ahhh toch sjouwen! Moest er wel om lachen Wat fijn dat de echo's goed waren!! Elke keer weer een opluchting Hier vandaag bij de VK geweest, moet over twee weken een glucose test doen om te kijken of ik zwangerschapsdiabetis aan het ontwikkelen ben. Dit omdat de buikomvang van de kleine wat groot is en ik wat ruim vruchtwater heb (schijnen symptomen te zijn) hoop gewoon dat hij een beetje een dikkerdje is wat nog wat bijtrekt! Anders wordt het dieet of insuline Zit er best wel mee, vooral omdat ik zelf niet in een risicogroep val kwam de mogelijkheid een nogal uit de lucht vallen. Dus ben nu elke keer aan het opletten of ik zelf symptomen heb... Dacht wel klaar te zijn met symptoom spotten!
16-31 maart 2016 mama's 13 maart Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje, jongen 16 maart Blokzijl08, 27 jaar, ronde ?, ?e kindje RachelleNM, 20 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje, jongen Ennas86, 29 jaar, ronde 0, 2e kindje, meisje Mirmir, 29 jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje Marcella99, 19 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje MirjamRamon, 24 jaar, ronde 1, 3e kindje, meisje Elisek, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje, jongen 19 maart Twiss88, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje 20 maart 21 maart 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje, meisje 23 maart Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Nikie86, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje, verrassing SillyWendy, ? jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje 24 maart Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje, jongen Dizzy, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje 28 maart Annsterdam, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje Taylor1989, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 30 maart SuusD, 25 jaar, ronde ?, 2e kindje 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Jongen: 13 Meisje: 9 Verrassing: 2 Afspraken 09-11-2015 MirjamRamon 20 weken echo 10-11-2015 Taylor1989 20 weken echo Rian89 20 weken echo 11-11-2015 Dizzy 20-weken echo Lasje 20 weken echo 17-11-2015 Plankje controle vk 20-11-2015 Wodjeka controle vk 30-11-2015 Kinderwens87 controle vk 02-12-2015 Kreeftje81 controle vk 07-12-2015 Wodjeka controle gyn ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86 Anne020 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Pfff ik moet die lijst echt beter bij gaan houden, nu duurt het even voor ik alles teruggelezen heb. Fijn dat alle echos tot nu toe goed waren! Anne wel spannend met de suikertest. Hopelijk is het niets en grouet je kleintje gewoon even flink.