He Anna, wat super spannend. Hopelijk valt het mee. Wel heel spannend komende twee weken. Is het pas over twee weken om te kijken of het nog weg trekt? Of is er een andere reden voor? Hebben ze iets vertelt over hoe je zoiets ontwikkeld? Teveel suiker eten ofzo? Ik ga voor je duimen dat het mee valt!
Hihihi de aantallen van jongens en meisjes kloppen niet op de lijst hihihihi wel fijn dat je het bijhoud want mij lukt het niet 😀👍🏻 20 wk echo. Fijn dat alles goed gaat met jullie wondertjes
Hihihi de aantallen van jongens en meisjes kloppen niet op de lijst hihihihi wel fijn dat je het bijhoud want mij lukt het niet 😀👍🏻 9 jongens 14 meisjes ? 20 wk echo. Fijn dat alles goed gaat met jullie wondertjes
Oh meen je dat? Ik zal het zo even aanpassen. Normaal pas ik het aantal direct aan als ik iets toevoeg, maar schijnbaar ergens iets mis gegaan😅
16-31 maart 2016 mama's 13 maart Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje, jongen 16 maart Blokzijl08, 27 jaar, ronde ?, ?e kindje RachelleNM, 20 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje, jongen Ennas86, 29 jaar, ronde 0, 2e kindje, meisje Mirmir, 29 jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje Marcella99, 19 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje MirjamRamon, 24 jaar, ronde 1, 3e kindje, meisje Elisek, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje, jongen 19 maart Twiss88, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje 20 maart 21 maart 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje, meisje 23 maart Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Nikie86, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje, verrassing SillyWendy, ? jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje 24 maart Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje, jongen Dizzy, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje 28 maart Annsterdam, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje Taylor1989, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 30 maart SuusD, 25 jaar, ronde ?, 2e kindje 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Jongen: 9 Meisje: 14 Verrassing: 2 Afspraken 09-11-2015 MirjamRamon 20 weken echo 10-11-2015 Taylor1989 20 weken echo Rian89 20 weken echo 11-11-2015 Dizzy 20-weken echo Lasje 20 weken echo 17-11-2015 Plankje controle vk 20-11-2015 Wodjeka controle vk 30-11-2015 Kinderwens87 controle vk 02-12-2015 Kreeftje81 controle vk 07-12-2015 Wodjeka controle gyn ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86 Anne020 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Oh hahahaha en ik had jongens en meisjes omgedraaid. Ze stonden laatst een keer gelijk, dat zal de boosdoener wel geweest zijn
Ik dans mee Rian We lopen precies gelijk. Ik voel me sinds de echo nog meer verbonden met ons ukkie. Alsof ze er nu nog meer bijhoort. Mn buik groeit ook elke dag. Tijd om dingen te gaan regelen. Kamertje, spulletjes, erkennen, naam (we weten een paar leuke, daar kiezen we uit denk ik. Heb het vermoeden dat de favo van mn lief gaat winnen, want bij mijn favoriet trekt hij nu steeds zn neus op) Ik vind het zwanger zijn steeds leuker eigenlijk. Ook omdat iedereen het nu goed ziet.
thanks Test kan pas over twee weken, je schijnt het anders nog niet goed te kunnen zien, normaal ontwikkel je het pas in de tweede helft van je zwangerschap.. Snap ook niet zo goed hoe hij (als dit het is) dan nu al zo groot kan zijn Dus maar even de test afwachten en heel hard hopen Ontwikkeling is bij mij, als het zo is, echt puur ongeluk... Heb geen aanleg in de fam, heb geen overgewicht en ben pas 2 kg aangekomen. Dus geen idee!
Anna hopelijk valt het allemaal mee! Niet teveel aan proberen te denken. Leuk hé Lemonpie! Veel plezier met shoppen! Vanochtend 10 km gefietst, dat was ver genoeg. Morgen weer naar de vk voor controle en ik krijg ook een echo. Dus wel leuk even weer kijken. Voor de lijst: 30 jaar. ronde 0 en het blijft een verrassing.
Kinderwens87 hihi geef toch niet maar ik heb iets met cijfers hihihihi LemonPie ja een hoop geregel he. En ik heb dat ook dat zwanger zijn steeds leuker word hihihi Afspraak vk of 20ek echo. Veel plezier 😀 Hier. Vandaag voor t eerst geshopt 😀😀😀😀 en ik heb een kinderwagen jeeeeeeh super happy. Mocht de wagen gelijk meenemen hihihi. We hebben de mutsy igo. En nu nog snel voor het bedje shoppen
@lemonpie: herkenbaar elke ochtend lijkt de buik gegroeid te zijn. Super leuk hé, je bent over de helft. Ben benieuwd welke naam het wint. Iedereen begint het hier ook duidelijk te zien ook vreemden. Alleen het nodigt tot mijn grote irritatie uit om je hand erop te leggen zonder te vragen. Maar ach dat zullen me blijf van mijn lijf zwangerschapshormonen wel zijn. @plankje: welkom bij de musty club, super fijne kinderwagen! Ik had geluk dat ik een musty kon overkopen van me tante met smetvrees, maar vind het een fijne wagen. Al is die van jou wat hipper want die is gloednieuw!! Succes met shoppen. Weet niet hoe je kijkt tegen tweedehands? Op marktplaats staat veel maar let op de prijzen want soms is nieuw goedkoper dan marktplaats. Ik heb alles nieuw gekocht. @anna4:spannend die test, kan pas vanaf 24 weken toch? Al een goede instructie gehad, het drankje blijkt heel vies te zijn. Ik heb hem tenminste met 24 weken ivm overgewicht. Maar jij mag eerst ben benieuwd. Niet te veel stressen mijn collegaatje is ook zwanger baby zou 3 weken voorlopen, 2 dagen later opnieuw echo baby loopt 1 week voor was uiteindelijk ook niets. @hier: woensdag de 20-weken echo ik kijk er echt naar uit. Heb een dopler gekocht en gister naar het hartje geluisterd.. Blijft prachtig! Ik voel de kleine nu trouwens iedere dag wel heel eventjes en word nu herkenbaarder. Nu wachten tot manlief dit ook kan.
Lasje ja ben echt super blij met de mutsy. Sommige dingen wil ik liever nieuw hebben dan 2e hands. Ben ik nog de enige die de kleine nog niet heb gevoeld ? Zie bij ( bijna) iedereen dat ze de kleine dagelijks voelen
Wat bij mij helpt als ik de kleine wil voelen (mits hij zelf niet in karate stand staat, want dan is het niet te missen) is rustig onderuitgezakt op de bank zitten met beide handen op m'n buik. Dan rustig wachten ... Die schopjes voel ik alleen in combinatie met m'n handen. Tot 24 weken kan het duren voordat je wat voelt - achteraf gezien had ik het denk ik ook eerder kunnen voelen, maar omdat je het gevoel niet kent is dat vrij lastig....
@ lasje, zal het zeker laten weten! Ja normaal doen ze het ook iets later, maar ik denk dat ze, omdat het buikje al zo groot is in verhouding, het willen uitsluiten voor de volgende afspraak bij de VK. Ik heb de test geloof ik al een keer eerder gehad ivm met buikpijnklachten toen ik 16 was, weet me alleen nog te herinneren dat ik het zo veel vond om te drinken! @ alle dames die vandaag hun echo hebben, succes en ook plezier toegewenst!
Anna4 ga het proberen en volhouden. Soms doe ik dat met handen op buik leggen maar na 5 min haal ik ze eraf want dan heb ik nog niks gevoeld. Soms denk ik wel dat ik het lichaampje voel als ik een beetje druk want dan is de ene kant buik zacht en de andere kant harder maar weet niet zeker hihihi het komt wel goed moet gewoon ff geduld hebben