@beertje heerlijk hé die kleine voelen en wat goed dat je nu ook op je buik voelt. Dat heb ik zelf ook ervaren maar manlief ook nog niet, ze willen te graag denk ik. Hoop wel dat je man het snel voelt. Vervelend dat het zo slecht gaat met je bekken? Let er wel goed op hé! Niet meer doen dan dat wat je kan. Ik werk sinds 5 weken halve dagen ivm extreme misselijkheid en spugen. Inmiddels bouw ik weer op. Heb sinds 3 dagen het gevoel dat ik die extreme misselijkheid voorkomend door sterk ruiken ineens beter gaat. Maar echt let op jezelf je kindje en jij zijn nu het belangrijkste! Ben benieuwd wat de bedrijfarts zegt!
Lijkt me zo geweldig om de kleine te voelen. Gelukkig gaat t met iedereen wel goed 👍🏻 Hier alles goed. 😀
v Oh rot he... Die bekken. Weet er ook alles van. Ga het werken niet lang meer trekken. Krijg volgende gezin een stagiaire mee, das wel fijn.... Hier voelen wij hem ook al een tijdje vanaf de buitenkant. Zo gaaf. Kan de hele avond wel naar m'n blote buik kijken, die zie je echt bewegen. Gister vk geweest, alles was goed. Baarmoeder groeit hard. Loopt iets voor.
Hey meiden, Ik ben even stil geweest. Fijn dat alle echo's verder goed zijn, prachtige plaatjes! Wat rot van die bekkenklachten, zeg. Ik ken het verder niet gelukkig, al heb ik weer last van ischias. Maar dat is zo nu en dan. Mijn schoonzusje is woensdag bevallen via geplande keizersnede. Haar zoontje Sam blijkt hartritmestoornissen te hebben en we hoorden vanochtend dat ze van Rijnstate naar het Radboud overgeplaatst worden omdat hij op de high care afdeling moet. Het raakte me meer dan ik had verwacht! We leven met ze mee.. Vervolgens hoor ik vanochtend dat de vriend van mijn beste vriendinnetje de relatie na 2,5 jaar heeft verbroken. Pff, wat een dag tot nu toe! Ik heb de laatste 2, 3 weken best last van harde buiken. Soms alleen echt flinke bandenpijn, maar de boel wordt regelmatig ook echt even aangetrokken. Ik ken dat helemaal niet uit mijn vorige zwangerschap. Kennelijk moet ik het rustiger aan doen, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik ben heel bang dat ik minder moet gaan werken want ik heb een super leuke baan en als ik minder ga werken belast ik mijn collega behoorlijk. Ik ben, samen met 1 andere collega, wijkcoach in een wijk van 7.500 mensen. We krijgen een nieuwe collega erbij per 1 december maar het voelt niet okee om alles nu op zijn schouders terecht te laten komen. Natuurlijk gaan mijn kindjes voor alles hoor, maar het geeft me wel stress. Lekker dubbel dan, hè. Zo, dan moest ik even kwijt allemaal. Zijn er nog meer meiden met (dagelijkse) harde buiken? Zijn er nog tips behalve meer rust pakken?
Lastig reageren. Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Hoop dat alles goed komt met hem. Harde buik heb ik gelukkig nog niet (afkloppen) ik hoor wel een warme kruik of iets warms op buik leggen dat dat een beetje moet helpen. Wat naar voor je vriendin.
Jeeeeeeeh we zijn eruit. Wij weten nu zeker wat de naam is/word van onze wondertje 😀 Zijn aan het kijken voor geboortekaartje. Best lastig kiezen hihihi De kleine voel ik nog niet echt bewegen maar soms voel ik wel aan een kant dat het daar harder is dan de andere kant dus denk dat dat de kleine is ? Hihihi
Och jeetje Dpbovenkamp! Gefeliciteerd met je neefje. Hopelijk gaat alles goed met hem. Ik heb ook veel harde buiken. Ook als ik gewoon in bed lig savonds en in rust ben. Ik heb het ook aangegeven bij de verloskundige. Ze zei dat het bij een 2e vaker voor komt, en dat het idd een teken is van wat rustiger aan doen, maar dat het verder niet erg was. Maar moest het wel even in de gaten houden. Ik ben sinds deze week weer misselijk. Ook zoiets raars. Van de week al 2x moeten spugen. Nou dat heb ik echt alleen aan het begin van de zwangerschap gehad. Nu elke ochtend weer. En zakt pas langzaam af. Kreeg net een banaan van mijn vriendje op bed, haha. Even een pilletje emasefene erbij. Nu nog proberen even te slapen. Straks weer aan het werk. Waar ik echt tegenop zie.
16-31 maart 2016 mama's 13 maart Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje, jongen 16 maart Blokzijl08, 27 jaar, ronde ?, ?e kindje RachelleNM, 20 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 17 maart Blonky1986, 29 Jaar, ronde 1 ICSI, 2e kindje MamaOktober13, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Patruusje, 32 Jaar, ronde 5, 2e kindje, jongen Ennas86, 29 jaar, ronde 0, 2e kindje, meisje Mirmir, 29 jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje Marcella99, 19 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje 18 maart Shronn89, ? Jaar, ronde?, 2e kindje MirjamRamon, 24 jaar, ronde 1, 3e kindje, meisje Elisek, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje, jongen 19 maart Twiss88, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje Brenda2011, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje, meisje 20 maart 21 maart 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje Liefjes, 33 jaar, ronde?, 2e kindje, meisje 23 maart Boommm, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Emmy32, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Nikie86, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lelie89, 26 jaar, ronde 11, 1e kindje, verrassing SillyWendy, ? jaar, ronde ?, 2e kindje, meisje 24 maart Leslie, 29 jaar, ronde 6 (na 1 zwangerschapsonderbreking en 2 mk), 1e kindje LSQ, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje, jongen Dizzy, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, 30 jaar, ronde 0, 2e kindje, verrassing 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje 28 maart Annsterdam, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje 29 maart Masrya, ? Jaar, ronde ?, 2e kindje Taylor1989, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 30 maart SuusD, 25 jaar, ronde ?, 2e kindje 31 maart Niieen, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Jongen: 9 Meisje: 14 Verrassing: 3 Afspraken 17-11-2015 Plankje controle vk 20-11-2015 Wodjeka controle vk 30-11-2015 Kinderwens87 controle vk 02-12-2015 Kreeftje81 controle vk 07-12-2015 Wodjeka controle gyn ⭐️Sterretjes⭐️ Lieke86 Anne020 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Jeetje wat heftig dpbovenkamp. Hopelijk komt de kleine er snel bovenop! Fijn dat jullie eruit zijn met de namen plankje! Harde buiken hier ook regelmatig, had ik hij onze eerste ook. Inderdaad ook juist vaak wanneer ik tot rust kom, of moet plassen, of net geplast heb.
Rian89 beterschap hoop dat je snel van je misselijkheid af ben. Harde buiken hoe voelt dat? Echt pijn ? Kramp ?
Harde buiken voelen alsof je baarmoeder ineens zo hard is als een voetbal. Het mag geen pijn doen, is dat wel zo dan moet je de vk bellen. Ik voel hem altijd ineens opkomen, een korte tijd hard blijven en dan weer ontspannen.
hier vandaag controle gehad. Alles is goed. We hadden afspraak voor hartje luisteren maar kreeg gelijk een echo om het hartje te luisteren want het andere apparaat was al in gebruik maar vond dat helemaal niet erg want nu hebben wij onze uk kunnen zien. Hij had de hik zo leuk en grappig om te zien. Volgende afspraak is 15 dec controle vk En 16 dec hebben we 3D echo
Ha dames! Rian: wat grappig en gaaf dat je je buik zo ziet bewegen! Lijkt me gaaf. Dpbovenkamp: wat een nare dingen. Ik hoop dat je kleine neefje gauw opknapt. Is er al verberptering/verandering inmiddels? Plankje: yes, fijn dat de naam besloten is! En fijn hoor een extra kijkje in je buik. Zo schattig dat hij de hik had. Ik heb afgelopen weekend ge-baby-shopt. Het kamertje gekocht, de box, combi-wagen (jawel, de mutsy evo ) en autostoeltje. De grote dingen met evt levertijd zijn geregeld dus! Ik heb wel vanochtend het gekochte matrasje geannuleerd, want we hadden er een van 240,- gekocht en vinden dat eigenlijk krankzinnig duur. Vriendinnen verklaren me ook voor gek, dus het zat me niet lekker. Gelukkig geen probleem. Hebben jullie tips of ervarin met matrasjes? Ik ben zo blij dat bij ieder van ons de echo' s goed zijn!
Leuk he shoppen hihihi. Ja dat is indd best duur maar ik vind wel een goeie matras belangrijk want zelf wil je ook niet op een slap dun matrasje liggen.
Hoi meiden. Het is weer iets rustiger geworden hier op t forum. Hoe gaat t met jullie en jullie kleine ? Hier alles goed. Buik groeit heel hard en begin nu elke dag de kleine eindelijk te voelen ( vanaf week 22,4) net boven schaambeen. Placenta is heel dik maar daar is tie net dun of stopt het dus daarom voel ik hem alleen daar. Vandaag heeft vl de Combibed gehaald. Was nog niet de bedoeling om het al te kopen maar de bed die ik wil gaat eruit en was nu afgeprijsd ( scheelt veel centjes hihihi ) 😄
Oh plankje wat super zo'n korting. Het bed hebben jullie toch nodig, dus maakt niet uit om m nu al te hebben toch. Alleen ff plek voor maken Wij hebben vandaag ook weer veel gekocht. Baal een beetje van al het geld dat het kost, maar 2e hands vind ik het niet echt. Ik pas niet meer in mn jassen en het is best koud. Dus toch maar een mama-jas gekocht bij h&m. Niet charmant, maar wel warm haha. Verder een badje, badstandaard, badzitje, stop+afvoerslangetje, boxkleed. En nog wat klusspullen voor in huis, ook dat kost steeds best veel. Maar goed... We hebben dan wel een fijn thuis die steeds mooier wordt! Fijn dat je je kindje nu voelt. Ik voel het ook heel laag, echt bij schaambeen. Dacht eerst: nee zo laag kan vast niet. Maar het is r wel. Bij mij ligt de placenta vooraan hoog, dus mss dat ik daarom alleen laag voel. Ik vind het wel heel leuk dat getrappel. Vraag me vaak af wat ze doet. Gister controle bij de vk. Bloeddruk goed (wel heel laag) en een heel krachtig hartje gehoord. We voelen ons dan helemaal trots. Ik pak net de kado-doos van babydump uit; leuk!! Hebben jullie ook pakketten aangevraagd of gekregen? Fijn weekend alvast voor allemaal.
fijn dat het nog goed gaat bij iedereen! Hier voel ik de kleine ook en ik begin een buikje te krijgen voel je kleine trouwens net boven de rand van me ondergoed. mijn placenta ligt achter. Ik heb gelukkig alle dure dingen al in huis (al vroeg gekocht om de kosten te verdelen). dus nu alleen nog een paar leuke dingentjes kopen ow en misschien nog mama kleding als ik meer nodig heb! ook alvast een paar basis dingen gekocht. verder heb ik de etos doos, de kruitvat tas en de prenataldoos gehad en een van de kraamzorg. ik wil ook graag nog naar de baby dump gewoon voor het shop gevoel het duurt nog zo lang voor de kleine er is :O en fijn om de kleine te zien of te horen he! ik zit te te twijfelen om nog een pretecho te doen.
Leuk he shoppen hihihi. Eerst had ik het niet dat ik iets moest kopen maar nu is t zo van oh dat wil ik en dat ook hihihihi. Dure dingen heb ik van mijn ma ( kinderwagen ) en van mijn schoonouders ( alles in 1 bedje) gekregen. Ik heb alleen de doos van Etos en prenatal moet nog naar babydump. Vind best wel goed gevulde dozen wat je krijgt. Fijn dat je controle goed was 😄 Echt genieten he als je het hartje hoort kloppen
Jeeeeeeeeh de 24 weken grens bereikt 😄 Wat gaat de tijd snel. Voor we t weten hebben we onze wondertje in onze armen.