16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Plankje: ik dacht dat zo'n echo tot 34 weken kon. Maar aan jullie reacties te merken mag ik wel snel de keuze te maken om zo'n 3d/4d echo wel of niet te doen.&#128521;

Slapen...... Pfff heel Herkenbaar!! Ik word 100 keer per nacht wakker plassen, dorst, niet lekker liggen, kleine meid die schopt, steken in onderbuik en lies, nachtmerries en wel 3x p.n een slaap hand/arm... Overdag slaap ik ook max maar 25 min. Ik heb me er maar bij neer gelegd. En nu heb ik voorholte ontsteking dus dan slaap ik helemaal niet goed. Zwangerschapskussen? Ik slaap met een voedingskussen en dat scheelt wel echt een hoop!

Dpbovenkamp: voel je de kleine nu wel weer of nog niet? Wat naar dat je bloeddruk zo hoog blijft en je nog zo'n last heb van harde buiken. Ik hoop dat je wat meer kan gaan genieten en de kleine nog een tijdjr blijft zitten! Heb jij nu alleen hoge bloeddruk of pre-eclamise? En je man.... Tot tien tellen en aangeven als te veel is. Veel mannen snappen het niet!

Lemonpie: herkenbaar die pijntjes maar ik heb het gelukkig niet zo heftig als jou. Heb je al een buikband geprobeerd?(niet zo eentje voor de sier) maar echt eentje die je buik ondersteunt.. Het blijkt goed te werken. Heel goed dat je verloskundige hebt gebeld.. Onzekerheid betekent altijd bellen!! Ik snap wel dat je onzeker bent maar komt vast goed. Denk aan jezelf en je kleine!! Ben benieuwd je vriend lekker laten behangen en bukken en jij 'helpt'.&#128521; Maak fotootje van is leuk voor zo'n 9 maanden boek.&#128513;

2. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Dit dus hihi... Het ligt veel fijner!!&#128077;

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hihihi ja zo 1 ken ik er wel hihihi sorry ben blond &#128516;&#128516;&#128516;&#128516;
    Dacht misschien zijn er meer kussens hihihi

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lasje ja dat zei mijn vk dat het dan het mooist is en hoor het ook van andere meiden. Je bent 22wk+5 dus je heb nog ff tijd. Ik ga zelf 27wk+2 voor de 3/4D

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb mail van vk gekregen en moet maandag of dinsdag ff een formulier halen om suiker te testen in t ziekenhuis.

Hopen dat ik straks beter slaapt dan afgelopen nachten
    Truste &#128564;Zzzzzzzzzzz

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 482789

De kleine heeft denk ik een groeispurt gemaakt. Lijk wel of ik een baskitbal heb ingeslikt hihihi banden pijn rug/bekken pijn maar verder alles goed hihihi.

Nou meiden kom maar op met jullie trotse buiken &#128516; Hihihihi

7. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik doe ook mee! 22 weken en 6 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      2
  8. aninaja

aninaja Niet meer actief

Mooie buik!

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Dit was met 23 weken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      1
  10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie buikjes meiden &#128516;&#128516; leuk he bolle buik foto's

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Leuk die foto's!! Worden al mooie buikjes.. Deze is van mij, van vanochtend.&#128513; 22w en 6d

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie buik &#128516;

13. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Mooie buikjes allemaal, bij mijzelf word het nu ook eindelijk zichtbaar! Heeft even geduurt ivm mijn overgewicht!

14. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes!!!

Ik maak nu elke week ongeveer een fotootje. Wilde eerst steeds met dezelfde kleding/positie/setting, zodat je een mooie reportage krijgt. maar daar ben ik niet consequent in geweest :D
    Zal vd week even kijken of ik een buikfotootje kan showen.

Dit hele weekend geklust in de babykamer! Het is nog niet af, het viel een beetje tegen ;)
    Gister muurtjes geschilderd, maar ondanks de extra dekkende verf is het niet geheel gedekt. Raar, want we hebben de afgelopen maanden erg veel geschilderd en ging aktijd prima. De verf was ook raar, anders dan normaal. Ff bellen of langs bij de kluswinkel en we moeten dus nog bijwerken.
    En vandaag behangen :) het is heeeel leuk behang! Maar we zijn erachter gekomen dat we behangen best lastig vinden haha. Zijn lang bezig geweest. Nu nog de laatste afwerking en dan hebben we wel een lief kamertje gecreeerd. Zal als de meubeltjes er in staan een fotootje maken.
    De bunkbestelling van de babywinkel staat nu nog in dozen in de woonkamer :) alles op zn tijd.

Vandaag heeft mijn lief ons kindje voor het eerst gevoeld :):)
    Erg leuk!

15. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Flink aan t klussen &#128516; Succes nog hihihi
    Ben blij dat wij dat niet hoeven te doen dat klussen.

Oh leuk samen voelen. Mijn vl wil ook graag wat voelen maar dat duurt nog wel ff denk ik.

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oeeeh leuk hè die buikjes!! Hier mijn bijdrage!

Ik zit sinds afgelopen week in de ziektewet. Door de bekkenpijn is het echt onmogelijk geworden. Vind het echt kut, maar heb me er inmiddels bij neer gelegd en het geeft nu een hoop rust. Ik ga nu 2 ochtendjes op kantoor wat boventallig werk doen. Hoef ik m'n klachten niet te verantwoorden, wat in de gezinnen wel moet.

Bijgevoegde bestanden:

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie buik
    Balen dat je al in ziektewet zit maar gelukkig kan je nog iets doen &#128512;

18. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Sorry dames voor mijn afwezigheid. Ga mn leven beteren:p.

Wat een mooie buiken! Zal van de week weer een nieuwe buikfoto maken:)

Rian, niet fijn om in de ziektewet te zitten maar zo te horen wel beter.

Ik zag een nieuwe dame voorbij komen, welkom! Ik zal de lijst van de week even updaten:).

Hier wat spanning. Mijn zoontje lag in stuit, versie onsuccesvol en na een dpapere poging tot vaginaal bevallen toch een ks gehad. En nu ligt deze uk ook in stuit. Kan nog vanalles in veranderen maar ik ben er echt niet gerust op:(. Ik voorzie alweer een ks, en heb er eerlijk gezegd nu al nachtmerries van (voordat ik mensen de stuipen op het lijf jaag, de hele ks is me echt 100% meegevallen, dus ik snap zelf ook niet zo goed waar dit vandaan komt). Ik heb echt enorm de wens vaginaal te bevallen, ook omdat we de wens hebben voor een groter gezin en dat is na 2 ks toch wel een dingetje, maar ergens zit er toch nog meer achter andes zou ik er geen nachtmerries van hebben. Vanochtend met vk besprokendie reageerde erg fijn en gaat het bespreken met de gyn. Mogelijk kan ik al eerder overgedagen worden dan bij 36 weken, dat zou in die zin rust geven dat ik dan in ieder geval antwoord krijg op een aantal vragen en er meer echos gemaakt worden zodat ik weet of de kleine nog in stuit ligt.

Sorry heel verhaal:). Houdt me bezig;).

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Stuit. Maar dat kan nog veranderen toch?
    Ik zeg nu snij mij maar open maar hoor van andere dat het beter is van niet.

20. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ja het heeft mog alle tijd om goed te gaan liggen, maar ons ventje lag ook al vroeg in stuit en niet meer gedraaid dus ergens een beetje de angst dat er een reden voor was en deze dus ook zo blijft liggen...

Een ks is qua bevallen 'makkelijker' dan vaginaal, maar verkijk je niet op het herstel:). Ik teken voor vaginaal, met alle weeen, uitscheuren etc..

Deel Deze Pagina