16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    @lemonpie, wat leuk met die uiltjes!!

Wij hebben nog steeds geen muurtje gezet dus ben ook nog niet bezig met de kamer, nouja... Denk wel te weten wat ik wil, maar heb het nog niet gekocht! Staat anders toch maar in de weg. Was al lang blij dat we vorige week een kinderwagen hebben besteld &#128522; De komende twee weken vrij dus ga maar eens een lijst maken wat we nog moeten kopen en moeten doen...

2. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
  3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    @lemonpie leuk die uiltjes behang!! Lijkt op ons geboorte kaartje.;) jij ook dus veel last van harde buiken... Ik doe met je mee. Werkt rust bij jou een beetje? Mbt slapen ik slaap sinds 2 weken weer super meer dan 8 uur en 's middags ook nog wel half uurtje. Ondanks dat ook heel erg last van harde buiken. Rust werkt veel beter werk nu iedere dag 2 uurtjes maar op kantoor(therapeutische basis). Hopelijk werk rust bij jou. Merk jij dat je dat ook harde buiken krijg door de kleine? Doe rustig aan!!

Wat een mooie buikfotootjes! Het word echt aftellen:)

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 485534

Hij lag heel lekker te slapen en heeft zijn handje over zijn oor hihihi &#128153;

5. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Mooi plankje!!!! &#128525;

6. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Oh wow wat kan je dat goed zien, heel mooi!!

7. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plankje wat lief! En mooi!

Lasje wat balen dat jij er ook last van hebt. Heb jij ook pijn aan je onderbuik? Soort rekpijn, soort scheurende pijn.
    Bij mij neemt het wel af als ik bv een half uur stil ga zitten of liggen op de bank. Maar de pijn in mn onderbuik (onderrand en banden) blijft. Juist ook in rust en s nachts. Het kan zijn dat mijn baarmoeder 'gewooon' heel gevoelig is en zo reageert op de groei. Dat klinkt wel logisch voor mij. Ik heb ook hoe ouder ik word, hoe meer pijn de eerste dagen van mn menstruatie. Kan dan echt niet zonder sterke pijnstillers. Dus denk dat het groei en rekpijn is. Maar met de harde buiken moet ik wel oppassen, want als ik niet de pijn weg/minder laat worden met rust kan het overgaan in vroegtijdige weeën zei de vk.

Jij ook goed je rust pakken. Steeds even ontspannen gaan zitten met boekje/tv/buikstaren whatever.

Ik ben tegenwoordig best snel afgeleid door het schatje in mn buik hihi. Ben ik in gesprek, gaat ze flink schoppen en daar gaat mn aandacht haha.

8. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Lemonpie: volgens mij zitten wij exact in het zelfde schuitje! Ook hier gevoelige baarmoeder en zoals jij zegt moet ik rust ivm overgaan in weeën. Vanochtend stond ik al op met harde buik, heb me werk maar even gelaten voor wat het is... Werk doet totaal niet moeilijk! Tot zo ver gaat het dus wel. En die bandenpijn heel herkenbaar... al trek ik dit nog wel hoor. Hoop dat je minder pijn krijgt van die banden en je harde buiken beetje stabiel blijven al weet ik hoe het is. En haha dat getrappel heel herkenbaar zat ik vorige week in me functioneringsgesprek... Heb me bazin niet meer gehoord &#128540; Gelukkig moest ze heel hard lachen en was gelukkig heel tevreden.

Herkennen jullie pijn in het midden van je bovenbuik? Ik dact eerst dat dit door brandend maagzuur kwam en heb nu drankje van de huisarts. Maar het weekend trok het weg.. Maar nu stond ik er vanochtend weer mee op.. Ene keer vaag aanwezig en voel ik niet veel, en dan ineens heel heftig.. Als woensdag nog is bezoek ik me huisarts ff want heb geen idee wat het kan zijn.

9. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lasje wat naar van je pijn. Hoop dat je er snel vanaf ben.

Veel meiden last ? Denk dat we iets beter naar onze lichamen moeten luisteren &#128516; ( niet lelijk bedoelt )
    Neem je rust. Straks heb je het druk zat hihihi

10. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Ben geen dokter, maar kan het niet zo zijn dat je kindje met bijvoorbeeld het hoofdje er tegenaan drukt? Ik heb het (het isbij mij geen pijn maar oncomfortabel) het ook als dat gebeurd. Ik kan me zo voorstellen dat hoe hoger het in je buik gebeurd hoe meer in de verdrukking komt...

Hoop dat het snel wegtrekt! En anders benieuwd of de dokter er misschien wat tegen kan doen.

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ooooh super schattig dat uiltjes behang!! &#9786;.

Mooie foto plankje!! &#9786;. Wij mogen maandag!

Ik zit in het ziekenhuis voor de suikertest. Net geprikt en drankje gehad... viel me gelukkig 100% mee. Nu over 1 en 2 uur weer prikken. .. ik ben benieuwd!

12. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Succes met het wachten, ga voor je duimen!!

13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Uitslag hoor ik via de verloskundige. Dus nog ff afwachten...
    Nuchter was die 4.4.

Ik ben benieuwd...

14. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Spannend... Hoor je het vandaag nog? Of bij je volgende afspraak?

15. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Rian89 succes. 4,4 is goed nu duimen dat je laatste meeting ook goed is.

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoor het via de verloskundige. Als ik niks hoor is het goed. Geloof dat ze vanmiddag de uitslag kregen. Ga morgen sowieso ff bellen. Ben wel benieuwd.

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Net terug van gyn over zwsuiker.
    Was niks bijzonders alleen gevraagd hoe het gaat.
    Naar het hartje geluisterd en afspraak gemaakt voor groepsconsult dat is waar je uitleg krijgt over hoe ik de waarde thuis kan meten en opschrijven en over de voeding. En dan 2 weken later kijken ze naar de waardes en ook gelijk groei echo.

Afspraken

29-12. Diabetesverpleegkundigen
    11-01. Gyn groei echo + controle suiker

18. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    vandaag mijn 3D echo gehad :D echt super leuk om mijn meisje zo te zien. ze lag eerst met haar voetje helemaal voor haar gezicht maar na een beetje spelen is ze goed gaan liggen. het heeft leuke plaatjes opgeleverd alleen door mijn placenta zie je best veel wazige vlekjes.

hoe is het met jullie dames?

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Leuk angel1233. Foto????? Hihihi.

20. Angel1233

Angel1233 Lid