Je ziet wel een mooi gezichtje lief 😄 ligt tegen je baarmoedermond zeker hihihi was bij mij ook dan heb je ook van die plekken.
Lief die foto!! Ik kan nu ook niet meer wachten!! Mijn suikertest was allemaal goed!! 4.0 - 6.9 - 5.3. Zo fijn!
Toppie fijn dat je geen zwsuiker heb 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
goedemorgen dames, @plankje , ja klopt ze lag tegen mijn baarmoeder aan en wou er ook niet vanaf komen maar heb wel hele leuke beelden @lemonpie & @rian89 dankjullie wel , het is echt heel mooi om mee te maken en rian fijn dat je suikertest goed is ik moet hem morgen ook maar eens gaan doen overigens ben ik vandaag precies 28 weken en zit ik alweer in het 3e en laatste trimister ik mag stiekem al een klein beetje gaan aftellen
wat leuk ik heb ook 6 foto,s gekregen in een album en 46 op een bestandje dan zie je ook echt de 4d beelden dat is zo leuk om te zien
@Aninaja en Angel, wat gaaf! Wij hebben besloten dat we geen 3D gaan doen omdat ik volgende week al een gewone echo krijg om te kijken of het dieet aanslaat en of ons kleintje goed gaat, ben nu al lichtelijk nerveus....
Woensdagochtend, en dan S middags naar de VK om de resultaten te bespreken, hopelijk is het dieet genoeg!