16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Fijne feestdagen! Ik ga van de week weer bij lezen :cool:

2. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vl heeft zijn mooiste kerstcadeau (tot nu toe) gehad
    Hij heeft vanmorgen voor het eerst onze kleine gevoeld.
    Hij schok een beetje en zei ik voelde iets was dat de kleine hihihi
    Echt super leuk hihihi.

Fijne dagen &#127877;&#127995;

3. aninaja

aninaja Niet meer actief

Mooi kerst cadeau!

4. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Haai haai. fijne dagen allemaal :)

Wat leuk al die echo's. ik zit toch wel te twijfelen om nog een x te gaan.

me buik was trouwens voor kerst 96cm :) ik ga het nu niet opmeten haha:).

wat leuk plankje dat je vriend het gevoelt heeft met kerst :p
    Heeft voor de rest al ieders partner de kleine gevoelt?

goed om te horen dat de meeste suiker testen goed uitvallen :).

Het is me inderdaad ook al opgevallen dat veel mensen niet reageren meer van de lijst! ben benieuwd of ze nog wel meelezen of helemaal niet meer.

Misschien een extra lijstje maken en up to date houden :) en die ander gewoon bewaren zoals het is?

hoever is iedereen met het kamertje? ik ben wel benieuwd! en al begonnen met wassen en strijken enzo? begint steeds dichterbij te komen.

Spannend :D

5. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Hoi
    Ik zie dat we even ver zijn in onze zwangerschap leuk !&#128522; Ik ben wel al begonnen met wassen en strijken en de laatste spulletjes kopen. Met de babykamer moet ik wachten tot mijn ooms even laminaat gaan leggen en gaan behangen dan kan ik alles gaan inrichten en klaar maken voor de komst van de baby. Ik merk nu wel dat mijn nesteldrang met de dag meer word en ik ook al een beetje aan het aftellen ben. Ik heb op eerste kerstavond even aan de Ctg gelegen omdat mijn meisje het leuk vond om mama even te laten schrikken daarna heb ik der ook even mogen zien alles zag er Gelukkig goed uit ! Ben benieuwd na hoe de andere het maken heeft iedereen een fijne kerst gehad?

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kleinegup waarom twijfel je om nog een keer te gaan voor echo ?
    96 cm is netjes &#128516; Hihihi zoveel gegeten ? Bij mij is alles er alweer uit.
    cm en kilo's zijn minder &#128516;

Angel1233 hihi nesteldrang. Ik hoor veel meiden daarover maar ik heb dat helemaal niet.

Wasje. Mijn ma heeft wel al kleertjes gewassen en gestreken want dat had mijn zus allemaal nog en dat krijg ik. Mijn neefje heeft het nooit aangehad die was al te groot bij geboorte.
    Maar ikzelf heb nog niks gedaan. Tijd zat tog ? Hihihi.

Kerst was leuk maar ook blij dat het voorbij is hihihi

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oooh aan de ctg ja? Hoezo dan? Fijn dat alles goed was!!

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Plankje, dat is een mooi kerstcadeau! &#9786;.
    Hier voelde m'n vriend hem vanaf week 20. En gister voelde we dat hij voor het eerst de hik had! Haha, te gulzig gegeten met de kerstdagen! Zo leuk om alles weer voor het eerst te voelen. Alleen was dit ook best irritant, hij lag heel laag met z'n hoofd, dus voelde daar ook helemaal die hik.

Qua kamertje zijn wij bijna klaar. Moeten nog gordijnen en de commode moet nog naar de babykamer. Het is zooooo leuk geworden! Wassen enzo dat doe ik straks als ik officieel verlof heb, moet ook alle kleertjes nog uitzoeken wat ik nog kan hergebruiken.

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Wij wel, alleen ben ik ook weer heel blij dat het erop zit. M'n zoontje was ook helemaal ontregeld!

En jeeej, morgenavond hebben we de 3d echo! Zo benieuwd! Ook benieuwd of hij uberhaupt stil kan liggen... baby is echt zo beweeglijk, haha!!

9. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Omdat mijn placenta voor ligt en ze overdwars ging liggen voelde ik haar de hele dag niet bewegen heb haar maar 1 of 2 keer gevoeld dus voor de zekerheid de verloskundige gebeld en de vk kwam hartje luisteren en stuurde me voor mijn eigen gerustheid even door naar het ziekenhuis maar aan de Ctg was ze weer een feestje aan het bouwen en haar hartslag was ook helemaal goed. Ik voel der eigenlijke elke dag echt goed bewegen dus was echt even geschrokken

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    rian89 veel plezier morgen avond &#128516;

Angel1233 gelukkig dat alles goed is

11. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    @Angel, oh dat mort even schrikken zijn geweest, fijn dat alles goed is!

@plankje, mooi kerstcadeau!

@Rian, veel plezier vandaag :)

Kamertje, tja... Ik ga vandaag maar eens wat spullen bestellen en een lijst maken wat allemaal nodig is enzo - half januari wordt het muurtje gezet dus dan hebben we in ieder geval een kamertje :)

Vriendlief voelde de baby denk ik rond de 19 weken, maar ik voelde de baby ook duidelijker aan de buitenkant dan aan de binnenkant, die kriebeltjes en plopjes heb ik dus echt totaal gemist haha

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zo hier al lekker alle kerst spullen opgeruimd. Meestal wacht ik tot weekend na oud en nieuw maar was het al zat hihihi
    Maar nu lang uit op de bank want merk het best wel als ik veel doe.

&#128516;

13. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Angel fijn dat alles goed is! Zo schrikken is niet fijn.

Volgend jaar met kerst hebben we allemaal een klein engeltje van rond de 9 maanden <3
    Ik kan niet wachten om mn meisje te knuffelen.

Ik maak net op t moment wat minder goed. Dag voor kerst een ochtend opgenomen op de verloskamer. Ik was doorgestuurd door de huisarts waar ik met hele heftige pijn kwam. Ik dacht zelf aan nierbekken ontsteking ofzo.
    Ook aan de ctg, baarmoedermond onderzocht en mn urine en bloed. Ze dachten aan niersteen of nierstuwing. Ik mocht met pijnstilling naar huis gelukkig.
    Vanochtend opnieuw opgenomen :(
    Pijn bleef en wordt erger. Vanochtend wederom op verloskamer betzelfde riedeltje als donderdag. Daarna verplaatst naar de afdeling en daar lig ik nu aan bet infuus. Ze hebben een echo gemaakt van mn nieren en 1 is inderdaad vergroot. Dus ik heb inderdaad nierstuwing. Doet ontzettend zeer. Kan komen door de groei van het kindje maar zou ook door de hormonen kunnen komen.
    Heb nu infuus met speciale pijnstilling ervoor. op dit moment helpt het (nog) niet.
    Balen hoor, dit! Heb helemaal geen zin hier te logeren. Hoop dat ik morgen weer naar huis mag.

Bij de nier/blaas echo kon ik nog wel mooi even een blik werpen op ons schatje. Ik zag een armpje en een been. Dat was wel echt mn geluksmomentje vandaag.

14. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Oh lemonpie wat ongelooflijk klote!!! Heel veel beterschap toegewenst en ik hoop echt van harte dat de medicatie aanslaat en je morgen naar huis mag!! &#128542;&#128542;&#128542;

15. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Anna. Ik hoop het ook.

16. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Lemonpie: wat een narigheid afgelopen dagen en nu zeg! Hopelijk gaat de pijnstilling werken en mag je snel maar huis. Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine, en een beentje in beeld nu is natuurlijk prachtig. Wat een mooie geluksmomentje!! Sterkte!!

Angel: dat was vast even schrikken maar gelukkig is alles helemaal in orde! Hopelijk houd hij/zij op met jou laten schrikken!;)

Kamertje: is nog steeds niet helemaal af... Ik krijg alleen heel erg last van nesteldrang en de mintgroene kleur waar ik verliefd op was vind ik ineens niet zo heel leuk meer..... Zucht! Manlief is stellig en tot nu toe heb ik het oververven uit me hoofd gezet. Nou hier nesteldrang dus ten top!

Kleertjes wassen: ik wacht tot 36 weken en dan ga ik alles wassen en strijken.

Afronding alles op de lijst ga ik van de week doen zodat ik weet dat ik straks alles in huis heb. Want anders heb ik echt geen rust!

Hier: gaat het goed heb vorige week hele erge pijn in bovenbuik gehad, vk dacht aan zwangerschapsvergiftiging... Maar op de ernstige pijn in buik nergens last van. Doorverwezen naar huisarts. Huisarts heeft bloed laten prikken en me na het ziekenhuis gestuurd voor een echo. Echo was niets op te zien, dus geen maagzweren, galstenen, tumoren of verdikkingen op alles mbt bovenbuik en darmen. Uitslag bloedprikken was echter niet helemaal in orde... Mijn leverwaardes en mijn ontstekingswaarden was veel te hoog. Ze heeft afgelopen donderdag overlegd met een gyneacoloog. Maar gelukkig was er geen opname nodig. Volgende week weer bloedprikken om te
    Kijken naar stijging. Het kan te maken hebben met een zwangerschapsziekte maar ook iets zijn wat er al altijd zit... Dus afwachten. Bij opnieuw startende klachten direct huisarts of HAP bellen. Maargoed we gaan van beste uit!! Tijdens echo zei die vent 'oeps verstekeling in de weg, heb je het pas nog gezien?' Ik dus eerlijk gezegd de laatste keer met 20 weken en toen zei ach vooruit gaan we nu toch even spieken! Super lief zo gaaf gezichtje en een handje die zwaaiden naar mij helemaal op en top perfect, nou daar kwamen de tranen, voel me zo gezegend!! En kan niet wachten tot ik echt kan knuffelen met der.

Medische dipjes hier dus allemaal! Maar nog even genieten van de laatste loodjes... want straks moeten we dat getrappel etc allemaal missen.

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    18 januari echo bij verloskundige

Doen jullie iets aan zwangerschapsgym of iets dergelijks? Zag vandaag zwangerschapszwemmen. Iemand ervaring?

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ooh jeetje dames wat ontzettend naar!! Lemonpie, snel opknappen en dit jaar nog naar huis!!
    En Lasje, hopelijk niet nog eens zo'n last!

Wij hebben de 3d echo gehad! Leuk! Alleen was meneer gigantisch druk, en constant met de navelstreng voor z'n gezicht. Zuchtt...

Qua groei was hij prima! Hoofdje en benen precies op termijn. Buikje liep wat voor! Maar niet het grote kind Wat ik dacht. Hihi.

Uiteindelijk nog wat mooie plaatjes;

Bijgevoegde bestanden:

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie jeetje meid. Hoe gast tie nou? beterschap Hoop dat het snel beter gaat. &#129298;

Lasje ook al last. Jij ook beterschap. Wel lief dat hij jullie kleine ff liet zien. Leuk&#128516;
    Ik wil graag op zwzwemmen

Rian89 mooie foto's &#128516; En gelukkig alles goed

20. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Lemonpie: wat rot zeg! ik hoop dat het snel beter gaat. wel leuk dat je nog even heb mogen spieken :)

plankje: Ja ik heb idd wel veel gegeten met kerst haha en nu nog steeds. Dat zal pas na oud en nieuw minder worden ben ik bang:). Als het goed is krijg ik geen echo's meer voor de bevalling. Maar aan de ene kant wil ik haar heel graag zien maar aan de andere kant voel ik haar zo goed elke dag dus ik heb niet het gevoel dat ik haar (of iets) mis. Terwijl ik dat op het begin wel heel erg had toen ik haar ook nog niet voelde. Ik kijk eigenlijk veel meer uit naar het moment dat ze in me armen licht. Dus vandaar dat ik nog twijfel

angel: Ja 17 maart is een gewilde dag haha:D ik zag dat veel meiden die datum uitgerekend zijn :) Wat vervelend dat het kamertje nog niet zover is. Ik denk dat naar mate het kamertje meer af gaat zijn je ook minder nesteldrang heb. en wat vervelend dat de kleine je zo heb laten schrikken!

Rian: ik ben benieuwd hoe je echo was :)

Anna: vind je het niet jammer dat je nog niet zover bent aan het kamertje of maakt het je niet zoveel uit nog?

Lasje: wat vervelend dat je het mintgroen niet zo mooi meer vind. ik hoop dat je snel weer van mening veranderd :p en ook vervelend van je klachten. hopen dat je uitslag volgende week goed genoeg is!

Deel Deze Pagina