Gelukkig nieuwjaar allemaal! Nog even en we hebben allemaal een kindje erbij. Wodjeka: vervelend van je bekken, maar kan je zeker adviseren naar een bekkenfysio te gaan.. Heeft bij mij echt goed geholpen bij de eerste, was er ook wel snel bij. Toen al heel vroeg klachten, nu begint het nu pas net. Als het doorzet ga ik zeker weer bellen. Fijn dat de dieten meevallen voor de mensen met suiker. Hopelijk blijft het daarbij meiden. Oh wat naar lemonpie, schijnt echt heel pijnlijk te zijn. Gisteren de kamer voor onze oudste besteld, nu de kamer in orde gaan maken zodat de meubeltjes er straks in kunnen
Gipsbuik. Ja wil ik ook heel graag doen maar wacht denk ik tot week 34 of 35. Eindelijk hebben we alle schroeven boutjes en deuvels binnen om de Combibed in elkaar te zetten ( 5 wk op gewacht pffffff) dus morgen kan ik eindelijk het bedje klaarmaken en de lades vullen 😄 Jeeeeeeh En dan merk je dat het best snel gaat he. Leuk he spullen kopen/bestellen 😄 Jullie ook nog aan het klussen of staat alles al ?
Als aller eerste GELUKKIG NIEUWJAAR iedereen!! Een jaar warin wij allemaal onze kindjes mogen gaan ontvangen en mogen gaan genieten wauw!! Wat zijn wij gezegend! Dat leuk gevulde kraampakket van mij, is van de Hema verzekering! Ik stond er echt van te kijken, ik dacht alleen het benodigde kraamverband etc te ontvangen. Maar dit was een zeer leuke verrassing, voelde echt alsof de verzekering ook even heel blij voor mij was en me wou verrassen😜 Heb alle kraamverbanden etc uit de doos gehaald en in mijn zwitsal box gedaan en in de slaapkamer kast gezet. Ja just in case! Zo kan de verloskundige alles snel vinden. Ik herken dus ontzettend het ojee het schiet op gevoel en o nee heb ik zometeen wel alles? Morgen ga ik alles opschrijven wat ik nog nodig heb want zo hoop ik rust te creeeren in me hoofd.
@plankje wij hebben alles al 'af' kleine dingentjes zoals gezelliger en warmer maken moet nog. Oh en de kinderkamer vind ik nu weer heel leuk, snap ineens weer waarom ik zo verliefd op die kleur was😜
Lasje. Fijn dat alles al klaar is he 😄 Oh dat verwacht je niet van zn verzekering bij Hema 👍🏻 Kaartje moet ik ook nog doen pfffff. Komt steeds meer op mijn te doen lijst hihihi
Ik heb de kaartjes al uit uitgezocht uit een boek bij een drukkerij. Er waren zo veel, maar toch een leuk kaartje gevonden Plankje: Ik heb de baby kamer al klaar, maar misschien dat ik nog verhuis voor Maart. Als ik het huisje krijg, dan gaan mijn ouders het nieuwe huisje klaar maken.. Maar pas volgende week hoor ik meer van hoe en wat duimen En ik heb de kraam pakket van De Friesland al opgehaald paar weken geleden en daar zat een leuk invul boekje bij van "Baby's eerste jaar".
@Anineja, duim voor je! @lasje gelukkig dat je de kleur weer mooi vindt, scheelt weer schilderen 😉 @plankje, zit het bedje al in elkaar? @Angel, leuk van je babyshower! Kinderkaartje is uitgezocht, enveloppen zelfs al binnen. Nu nog adressen bij elkaar krijgen - is het meeste werk! Gisteren heb ik een lijst gemaakt om inderdaad ook rust in m'n hoofd te krijgen, gelijk daarna een online winkelmandje in paniek vol gegooid want we hadden echt heel veel niet! dus gelukkig krijgen we de komende weken veel geleverd en kan over twee/drie weken echt aan het kamertje beginnen, heel veel zin in! Vannacht voor het eerst echt oncomfortabel geslapen door m'n buik, hoop dat het vanavond beter gaat, want prima nu ik vrij heb maar vanaf maandag op werk zo moe lijkt me geen goed plan.
Dankjewel dames! Wat voor kleuren hebben jullie gekozen voor de baby kamer? Behang of verf, maar ook de spulletjes..
Bekijk bijlage 486863 Anna4 ja gelukkig staat het bedje in elkaar jeeeeeeh hihihi. De spulletjes erop blijven niet staan hoor 😄
Hee meiden, Allereerst nog de beste wensen! Op naar een mooi jaar voor ons! Vind het zo gek dat het al januari is... Over 2 maand is het al maart! Whaa. Wij zijn net met zijn 2tjes uit eten geweest... Lekker! Zoontje slaapt bij m'n ouders, dus hopelijk lekker uitslapen. Bekkenpijn... Pff vreselijk. Ik ga naar de fysio en chiropractor (ook echt een aanrader). Vanmorgen zijn er even naar de dierentuin geweest, maar eigenlijk lukt me dat niet eens. Daarna kan me me opvegen, zo veel pijn. Slapen word ook vervelender. Normaal draai ik altijd veel, maar nu niet meer, lig ik heel lang op 1 zij en dan word ik wakker van de pijn. Is het een idee om de lijst er weer even bij te halen? Of een nieuwe maken... Heel veel zijn niet actief meer. Iemand die dat graag wil doen?
Hallo allemaal. Iedereen de beste wensen nog, dat het maar een mooi jaar mag worden. Ik lig al drie dagen ziek op bed, heb t flink te pakken.. En wat mag je weinig qua medicijnen en alles als je zwanger bent zeg.😕 Ik lees dat iedereen al druk is met de kamertjes, wij hebben tot nu toe alleen nog maar één muur roze laten verven. Het kamertje zou eigenlijk 4 januari geleverd worden maar wegens een productiefout komt deze nu pas in de eerste week van februari. Wel blazen zeg, hebben echt zin om aan de slag te gaan. Ik was op 31-12 naar de vk maar geen gekke uitslag van de rhesus factor gelukkig.
Ik maak zo wel even een nieuwe lijst, moet toch nog wat op m'n laptop doen Ik ben er nog steeds niet uit voor het ledikantje en de commode.. Ruimtegebrek is vooral het probleem, maar wil wel graag een commode met veel opbergruimte omdat een kast er ook nog in proppen echt niet lukt... En ach anders is er altijd nog een Zweeds warenhuis waar geen levertijden zijn, dus kan er nog lang over twijfelen
@ Angel1233, ik kan jou nergens vinden! wil je even jouw gegevens sturen dan zet ik je op de lijst! als ik iemand gemist heb, let me know - ik heb tot een maand terug gekeken wie er actief waren, maar kan best zijn dat ik door het scrollen iemand heb gemist... 16-31 maart 2016 mama's 13 maart Plankje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje, jongen 17 maart Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, 30 jaar, ronde 0, 2e kindje, verrassing 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje Aninaja, 21 jaar, ronde 0, 1e kindje, jongen 28 maart Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje Jongen: 5 Meisje: 4 Verrassing: 2 Afspraken 12-01-2016 Plankje groeiecho 20-01-2016 Anna4 controle vk Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Anna4. Wij hebben ook geen ruimte daarom hebben wij een Combibed en daar kan best veel spullen in. Het is een commode ledikant en kast in 1 😄 En de kleine kan er lang in slapen want je kan het voorste gedeelte eruit haken en dan kan kind er zelf in en uit stappen. Fijn dat je de lijst heb gedaan en zo zie je dat er veel niet meer zijn op t forum
Wat super, een nieuwe lijst. Goed bezig anna! Dacht het er wel even bij te doen, maar lukt me niet echt het bij te houden, sorry. Gisteren toch wel even geschrokken. Ben de hele week al niet zo lekker, en gisteravond ook ineens weer beroerd. Daarna aan de lopende band harde buiken, echt de een was net weg of de volgende kwam alweer. Uiteindelijk toch de vk maar gebeld, deze adviseerde pcm en een warme douche. Daarna met een warme kruik plat. Gelukkig is het nu weer over, en gewoon 'normale' harde buiken. Maar was gisteren toch wel even bang dat er iets op gang kwam wat nog niet helemaal de bedoeling is.. Goed zeg dat al zoveel mensen klaar zijn met de babykamer. geeft toch rust.