Wat onwijs naar... Hoop zo voor je dat het stopt! Houden ze je weer in het ziekenhuis? Echt hoop zo voor je dat je nu een paar rustige weken kan ingaan... Is je zo gegund!
Jeetje wish wat verschrikkelijk om te horen. Kan me goed voorstellen dat je hier heel verdrietig om bent! Wat gaan de artsen nu doen? Moet je blijven? Houden ze je nu extra in de gaten? Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat komen en de kleine nog een paar weekjes veilig in je buikje mag zitten. Heel veel sterkte en veel liefs!
Anna4. Ja indd echt aftellen nu nog 35 uur werken hihihi. Nu gaat het snel denk als straks thuis zit dat het dan heel langzaam gaat 😁 Wish pfff meid das schrikken en goed dat je naar jezelf luister en tog ff alles heb laten controleren. Wel fijn dat alles met de kleine goed is. Duim dat het iets onschuldigs is.
Oooh jeetje Wish!!! Wat ontzettend naar... kan me voorstellen dat dat erg schrikken is.. Hoe is het nu??
Ha dames Het is even geleden dat ik kon schrijven. Allereerst: wish, ik wil je even een hart onder de riem steken meid. En een knuffel geven. Wat een hoop onzekerheid en schrik elke keer! Rian mooie buik! Mijn buik is ook goed gegroeid, ook ik ben vandaag 31 weken. Ik heb moeilijke weken achter de rug. Ik had rond kerst al 2 keer een ziekenhuisopname gehad vanwege de nierstuwing. Dat is 2 weken redelijk gegaan qua pijn. Kon het thuis aardig af met veel rust. Vorige week is het ineens flink mis gegaan. Heb nog nooit zoveel pijn gehad in mn leven. In eerste instantie wilde ik echt niet naar het ziekenhuis, dacht dat ze daar toch niet zoveel konden doen gezien de vorige keren. Maar het ging echt niet meer. Steeds overgeven van de pijn, over de grond kruipen, echt koliek-aanvallen. Heb een week in het ziekenhuis gelegen met een hele rattaplan aan medicatie. Infuus, morfine, andere opiaten. Pffff. De stuwing van mn nier is verergerd wat de klachten dus ook doet toenemen. Een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om inwendig of uitwendig een buisje/drain te plaatsen om het vocht af te voeren. Maar vanwege de zwangerschap zijn ze daar niet zo voor en ik zekf al helemaal niet. Nu hebben we besloten het met maximale pijnstilling en medicijnen aan te kijken. Als het draagbaar is kan ik het misschien op deze manier uitzingen tot de 37 weken. Liefst langer natuurlijk. Maar ik ben heel angstig voor de pijn en voor wat moet gebeuren als het weer misgaat. Daarbij voelt het niet goed zoveel medicijnen te gebruiken. Ze zijn wel veilig volgens het ziekenhuis hoor, maar toch De kleine uk doet het wel goed hoor, ze groeit goed, beweegt goed, ctg's waren elke dag goedgekeurd. Ik probeer echt mn momentjes te pakken als ze lekker druk is in mn buik door met haar te praten en over mn buik te wrijven. Hoop dat ze niets/weinig meekrijgt van dit alles. Zit bij jullie je buik al in de weg? Ik kan nu sowieso niet veel bewegen, maar merk wel dat mn benen/voeten bijna onbereikbaar zijn geworden haha. Buik staat wel mooi naar voren
Oh lemonpie, zit jou ook echt niet mee, heel veel sterkte toegewenst!! Hoop ook voor jou dat het draagbaar blijft... En dat de kleine nog even lekker kan blijven zitten! Weten ze eigenlijk hoe je dit hebt gekregen? Of is het gewoon echt puur ongeluk? Buik begint nu wel een beetje in de weg te zitten en merk dat ik wat rustiger aan moet doen...maarja welke zwangere niet! rian, mooie foto!
@rian mooie buikfoto! @lemonpie, wat rot allemaal, hopelijk ga je het nog even volhouden! Heel veel sterkte! En die buik... Hij zit nog niet echt in de weg, merk alleen wel dat alles lastiger en zwaarder word... Nog even volhouden😁
Lasje: bij mijn eerste was het wel anders hoor! Toen was de babykamer er met 14 weken en eigenlijk alles 2 maanden van tevoren in huis. Maar dreumes bleef ook nog eens een week langer zitten, dus eigenlijk ga ik daar nu ook weer vanuit. Misschien geheel onterrecht, maar ach dat zien we dan wel weer. Ik wil wel veel schoon en opgeruimd hebben, maar echt nesteldrang heb ik (nog) niet. Rian: heb je een zitplaats? Wish: jeetje schrikken en wat onzeker ook dat ze niet kunnen zeggen waar het bloedverlies vandaan komt. Anna heerlijk dat het dan af is! Is ook wel heel fijn natuurlijk met een newborn. Plankje beterschap!! Lemonpie jeetje wat vervelend zeg. Zo'n pijn is natuurlijk ook niet goed voor jou, maar ook niet voor de baby. Hopelijk lukt het zo nog een tijdje. Buik begint wel een beetje in de weg te zitten. Ik ben al niet zo lang en draag helemaal naar voren. Van achter zie je niks, tot ik mij omdraai. Heel leuk verrassingseffect haha. Maar daardoor worden mijn armen te kort....
wat schrikken zeg wish.. je bent nog wel steeds voor controle in het ziekenhuis toch? of ben je ondertussen naar huis gestuurd! Gelukkig is met de baby alles goed al snap ik wel dat je het toch wel eng vind. Stertke en beterschap!! plankje: jij bent al lekker aan het aftellen! Je laatste weekje ga je dus in.. spannend! Daarna mag je heerlijk gaan genieten van je verlof Rian mooi buikje!! lemonpie wat een narigheid voor jou zeg! Gelukkig is het met de kleine wel allemaal goed... mooi om te lezen dat jij je momentjes pakt en ik weet zeker dat die kleine in je buik daar zeker van geniet. Ben je nu alweer thuis of moet je nog even blijven? sterkte! Hoelang zit je al aan die hoge dosis medicijnen? buik gaat inderdaad ook hier in de weg zitten.. vooral met sokken en schoenen aandoen begint dat steeds vervelender te worden ach het eind is in zicht en dan ga ik dat getrappel missen.. al heb ik dan het mooiste in me armen. 1612 ah gelukkig het scheelt dat het jouw tweede is... ik ben hier ook wel al ruime tijd klaar alleen nog kleine dingentjes. Maar die kleine dingentjes moeten deze week af want ik merk dat ik er steeds minder tegen kan.
LemonPie pfffff wat erg meid. Ik hoop dat je het dan nog ff kan volhouden met je pijnstillers. Knuffel Buik zit hier soms wel ik de weg vooral als buik hard word door de kleine dan kan ik niet buigen of bukken dus sokken en schoenen aantrekken word echt een probleem hihihi
Ben echt strondverkouden pffffff mijn suikerwaarde zijn daardoor van slag. Ik moet nu voor avondeten en voor slapen prikken 😔 Maar alles voor de kleine 💙
Dank jullie 😄 Voel me nog niet lekker maar het begint los te komen. Prikken was ff eng maar t moet 😬 Over een paar weken zijn we er vanaf
Plankje mooie buik! Wish hoe gaat het n?? Hier is eigenlijk alles aangeschaft, nog maar een paar dingen. Puntjes op de i haha.
Plankje, wat vervelend dat je toch moest prikken. Heel dapper! En ja, ik geloof wel dat we zo mogen denken: over een x aantal weken zijn dit soort dingen voorbij. Mooie buik! Ik had gister echt een slechte dag veel pijn, heel bang dat ik toch geopereerd moet worden ,ik ben ook grieperig, zo slap en duizelig, alles zeer, misselijk. En kon de hele dag wel huilen. Zat er zo onwijs doorheen. Jammergenoeg is mijn lief niet bepaald in troost modus op t moment dus voelde me ook nog super alleen. Leuk he, die hormonen Vannacht aardig geslapen dus hoop vandaag beter. Ik ben wel alleen maar moe en suf, denk van de medicijnen. Ik geloof dat Lasje dat vroeg: ik slik eigenlijk vanaf kerst nu al max paracetamol. Aantal dagen minder of geen. Nu ruim 2 weken 8 stuks per dag plus nog 4 keer per dag ander middel. Ik voel me daar heel rot over, ben steeds maar bang dat het niet goed is voor mn kindje. Verder heb ik lijstjes gemaakt wat ik nog mis qua spullen. Zelf shoppen of naar de winkel lukt niet meer, dus ga ik dat online bestellen. Ook nog wat rompertjes en kleertjes. Dan is alles in ieder geval in huis, fijn gevoel Hoeveel pakjes/kleertjes doen jullie? Bijvoorbeeld 4 setjes maat 50 en 4 maat 56? Ik heb nu alleen nog maar mt 56. Maar als ze toch eerder komt is ze wat klein natuurlijk. Ze schopt trouwens echt flink hard! En kan super druk zijn. Ik vind het leuk. Al mag ze soms best even de andere kant op schoppen hihi.
Erg dat je zo veel last heb 😔 Hoop dat je het nog ff kan volhouden. Gaan ze anders iets doen als je het niet meer volhou ???? Hihih gelukkig wel lekker beweeglijk 👍🏻 Setjes pffff ik heb zoooooooo veeeeeel gekregen weet niet eens hoeveel setjes ik heb. Maar ik denk 3 setjes van elk en dan kan je altijd bijhalen als je de maat weet en misschien krijg je ook nog heel veel kleertjes. Maar weet niet zeker wat slim is 😄