16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meiden.
    Straks heb ik een fotoshoot met andere meiden die uitgerekend zijn in maart (via fb) misschien komt er van hier ook iemand &#128516; Leuk
    Ben echt benieuwd. met zn alle op een rij en dan naar de verschillende buik(jes) kijken hihihi.

2. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat leuk plankje!!! Nee helaas ik ben er niet bij.. nooit op fb zo'n pagina kunnen vinden. Maar heel veel plezier en super leuk idee al die dikke buiken op één foto!:) ben benieuwd dus nu de vraag hoe was het!!

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Mooie gipsbuik angel!! Ben heel benieuwd. Soms twijfel ik tussen zwangerschaps fotoshoot en gips buik. Ben nog aan het denken maar mag wel opschieten haha. Ja het is best prijzig hé mar ik vind het wel een heel leuk aandenken!

Ik heb wel foldertjes moeten lezen.. Maar geboorteplan schrijven nog niet. Ik denk dat we dinsdag dat een beetje bespreken of dat ik dinsdag dat mee krijg om het over 2 weken te bespreken? We zien het wel.. Ik weet wat ik wil. Mijn man en moeder ook en zowiezo is er 1 van hun erbij, of naja alle twee haha, dus dat komt wel goed.

4. Watermann

Watermann Niet meer actief

Heel leuk! Veel plezier &#128519;&#128519;

5. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat leuk Plankje, zo'n fotoshoot! Lijkt me gaaf.
    En wat een mooie gipsbuik Angel!

Ik ben elke nacht om 04.00 uur wakker en blijf dat op een of andere manier tot ongeveer 08.00 uur. Super irritant. En maar hoesten. Heb mn ribspieren verrekt en dat is erg pijnlijk. Die verkoudheid/griep blijft maar hangen. Hoop dat het voor het kleintje geen kwaad kan.

Ik wil na de geboorte een fotoshoot doen. Ik heb een kadobon gekregen en daarbij mocht ik kiezen: van zwangere buik of newborn met kleintje. We gaan dan voor de foto's met ons meisje. Een paar met mij, een paar met papa, van haar alleen en van ons 3-en. De mooiste willen we dan in de woonkamer hangen.

6. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een buikfotootje van vandaag. Precies 33 weken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      1
  7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Mooie buik lemonpie! Jij draagt net zoals mij ook een beetje 'laag':)

Leuk zo'n new born shoot dat gaan wij zowiezo doen!! Dat vind ik nog het mooiste en meest waardevol!

8. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland

Mooi! En gaaf van de newborn shoot, misschien wel een leuk idee, ga het eens overleggen met vriendlief!

Zijn op het moment veel mensen zo lang ziek! Hoop zo dat ik het niet alsnog oploop... In ieder geval beterschap!

9. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Anna heb ik ook griepje... Ene keer voel ik me super lekker en ander moment voel ik me toch beroerd. Hoop dat jij overslaat.. maar zo te horen ligt het hele land plat!

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bollebuik fotoshoot met meiden van uitgerekend maart op fb was echt super leuk.
    Iedereen het zelfde aan en leuk alle buiken bij elkaar hihihi over een paar maanden met de baby's erbij.

Griepje beterschap

LemonPie mooie foto

11. Watermann

Alles hiervan is kleding voor de baby. Te veel gekregen, gekocht en overgenomen &#128514;

Ik ben vandaag begonnen met wassen! Wanneer gaan jullie alles wassen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,9 KB
      Weergaven:
      1
  12. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha watermann, das een flinke stapel!

Ik wil ook gaan beginnen met wassen en strijken. Dan kan ik ook goed zien wat ik nog mis en dat nog bijkopen.

Oh plankje wat leuk! Ik kan me zo voorstellen dat jullie een hoop lol hebben gehad. En met de baby's erbij op de foto......ahhhh :D

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij mij is alles al klaar &#128516;

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie ja dat hebben we zeker gehad hihihi ja leuk idee he erna met de baby's

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Haha waterman dat was ook mijn wasstapel hier gelukkig alles gewassen maar die berg is nu mijn strijkberg... Die staat nog vrolijk op de kinderkamer ver weg uit het zicht. Eerst zou me moeder gaan strijken maar die heeft schouder blessure... Dus moet ik zelf gaan doen.&#128517;

16. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Plankje wat leuk!! Gelukkig heb je het naar je zin gehad... de foto erna is ook een kei leuk idee!

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ps voor uitlopers in de was zijn van de die doekjes te koop. Super handig wit blijft echt wit. Gooi er nu standaard een doekje in haha.

18. Watermann

Haha ga je echt alles strijken? Strijk je trouwens ook de hydrofiele luiers?

19. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Nee de hydrofiele luiers, washanden, slabbers, spuugdoekjes, matrasovertrekken(geen ideee meer hoe dat heet haha) ga ik niet strijken... De rest wel&#128514; De hydrofiele luiers heb ik na het wassen uit geschud op gehangen en daarna opgevouwen terwijl ik plat streek... Kreukels zitten er wel in&#128121; Maar weet dat je niet mag strijken.. Het stapeltje is in ieder geval netjes

20. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    goedenavond dames,

ik heb ook alles al gewassen en gestreken ik heb letterlijk alles wat ik kon strijken ook gestreken haha dus ook de hydorfiele luiers.
    vandaag waren mijn oom en nicht op bezoek en heb ik weer leuke cadeautjes gehad waaronder een roy donders huispak en onesie. ik kan het ook niet meer kwijt in haar commode en dan heb ik ikea hemnes kast met 8 lades dus ik denk dat ik wat minder moet gaan kopen haha je krijgt ook echt zoveel voor een baby.
    morgen ga ik mijn bevaltas in pakken heb die van de baby al klaar maar de mijne moet ik nog aan beginnen.

ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen ik denk dat ik mijn oude slaapritme weer terug heb.

en leuk plankje zo een shoot ik wil graag een newborn shoot gaan doen

Deel Deze Pagina