16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gera fijn dat je controle goed was en dat de kleine al is ingedaald.

Noemen ze dat specifiek indalen? Ze zeggen bij mij steeds dat het hoofdje zo laag zit dat ze er bijna niet meer bij kunnen om de omtrek te meten. Zou het bij mij dan ook al ingedaald zijn? Kan dat bij 33 weken? Ik zal het morgen eens vragen.

Ik ga als alles goed gaat volgende week dinsdag een zwangerschapsshoot doen bij een nicht van mij. Mijn man is volgende maand jarig en dan wil hem als verrassing een mooie buikfoto geven.

2. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Wish bij mij zat ze met 28 weken al ingedaald &#128584; Dus het kan zeker bij mij zat ze met 28 weken vast en met 33 was ze weer beweeglijk in de bekken nu zit ze weer vast in mijn bekken.

Ook ik had gisteren controle bij de verloskundige en alles zag er goed uit gelukkig ben vandaag ook precies 35 weken dus het schiet al aardig op.

Wel lig ik nu veel op bed Netflix te kijken en het lijkt ook meteen alsof mijn buik 2 keer zo hard groeit door het op bed liggen. Echt veel te doen heb ik jammer genoeg niet ik had zoveel liever wat meer te doen gehad..

En even een buiken foto van vandaag.
    Ik ben benieuwd wanneer dit kleine meisje zich aankondigt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      5
  3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Gera wat een prijs verschil.. Hihi alleen woon ik veel te ver weg voor een fotoshoot bij jou! Fijne dat de kleine al ingedaald en vast ligt.. Dat is mooi nieuws!

Plankje dat kan je ook weer van je lijstje strepen&#128541;

4. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wish leuk zo zwangerschapsshoot.. Hoop dat je dat nog wel even kan doen.. Is wel een heel leuk cadeau.;) ben benieuwd hoe morgen de controle gaat. Gister heb ik de controle gehad en ze had idd haar hoofd nog steeds perfect beneden maar of ze nou echt ingedaald is geen idee!!

Mooie buik angel! Het schiet al aardig op voor jou! Vervelend dat je niet veel te doen hebt... heb je wel vaste dingen/sport? Naja sport bedoel meer zoiets als zwemmen, wandelen(niet in dit schijtweer) etc?
    heb je iets van een hobby wat je ondertussen kan doen? Naja in ieder geval 1 ding... Jij bent straks heel goed uitgerust haha! Bovendien als er ooit een tweede komt dan heb je niet meer zo'n verlof dan verlang je terug naar dit verlof.;)

Morgen me laatste uurtjes werken en dan heerlijk verlof!! Heb nog een stapel strijksel.. en voor de rest ga ik maar een beetje in beweging blijven door warm water te zwemmen en te wandelen. Voor de rest word het het huis poetsen en lekker netflix kijken.. hier dus ook een heel fijn verlof!

5. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Lasje dankje mijn buik groeit nu opeens een stuk sneller mijn baarmoeder zat op 34 cm ik weet niet of dat goed is voor mijn termijn en het schiet inderdaad al op maar het kan ook zo 7 weken duren.ik kijk veel Netflix en ik maak ook puzzels en heb een kleur boek gekocht ik wil wel gaan zwemmen en als het beter weer is vind ik wandelen ook geen probleem en mijn hobby's zijn paardrijden en dansen &#128584; Dat is dus iets wat ik niet echt kan doen hahaha.

6. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las je wat fijn na morgen je verlof!

Angel ik kijk ook veel netflix. Zit nu in de serie Pretty little liars. Ken je die? Zit nu bijna 9 weken in de ziektewet en ga volgende week donderdag met verlof. Begin het nu soms wel zat te worden het niks kunnen en mogen doen

7. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Wish ik heb pretty little liars nu al helemaal af gekeken en schoot altijd in de stress van die serie haha moet nu wachten tot er weer een nieuwe aflevering is.. Ik keek altijd al veel Netflix dus heb veel al gezien. Is het zo dat door bedrust je baby sneller/meer groeit ? Weet iemand dat. Ze zijn bij mij nu met de kamer bezig dus ik kan het binnenkort inrichten dan heb ik weer wat te doen gelukkig. Begrijp dat het niks doen vervelend is ik merk het nu al &#128555;

8. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige buik Angel!

En jaaaahhh juist als je veel rust of met verlof gaat groeit je buik flink!

Hmm de fotosessie die ik kado heb gekregen is ter waarde van 100,- dus ook goed aan de prijs!

Ik word iets nerveus merk ik. Nog zoveel te doen (wassen, strijken, nog dingen kopen, klusjes in huis) en ik kan zelf zo weinig. Het voelt alsof er iets gaande is in mn buik, kweetnie. Heb meer pijn (nieren), maar ook soort niet heel pijnlijke krampen, mn buik gaat wat lager hangen. Zou het indalen zijn?
    Morgen is mn lief vrij dus hopelijk even wat klusjes doen.

9. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Angel jij hebt gewoon verkeerde hobby's haha! Ach je hebt plannen en dat is het belangrijkste:) geen idee hoe groot me baarmoeder is.. Hoe meten ze dat dan?

Lemon jij hebt beetje zelfde soort rare aparte gevoel als mij. Hoort denk ik bij deze termijn. Bij jou klinkt het wel echt als indalen;) zzrt die man morgen maar aan het werk hihi.. Heb ik vandaag ook gedaan. Bed staat op klossen baby kamer is bijnaaa af. Als die af is upload ik een foto! Ps mooi cadeau... Met fiks bedrag!

Nu heb ik sinds kwartier beetje hele nare buikkrampen, niet darmen maar ook niet echt kramen.. Maar het voelt niet fijn! Zo even douche en kijken of het wat minder word... Maar heb vandaag ook veel te veel gedaan!

10. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig aan allemaal!

11. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Lasje hahah ik denk ook dat ik verkeerde hobby's heb ja en je baarmoeder rekenen ze vanaf je schaambot tot het hoogste punt Zeg maar ik las het op mijn zwangerschaps kaart . Maar of dat iets over je baby zegt weet ik niet.

M,n kleine meid is de afgelopen dagen heerlijk actief ze duwt met der billen in mijn ribben en met der voetjes schopt ze aan de andere kant net onder mijn ribben ook heeft ze bijna elke dag op het zelfde tijdstip de hik lijkt het wel&#128584; hoe ik dit aan het typen ben loopt ze ook flink te duwen. Ik heb het ook eindelijk op film vast kunnen leggen maar mijn placenta ligt voor dus je ziet het alleen schuiven zeg maar

zijn er al voor weeën/ oefen weeën aanwezig bij jullie ? Ik heb er nog steeds geen last van dus kan me ook niet echt voorbereiden op mijn weeën straks misschien komen ze nog

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook nog geen harde buiken ofzo maar had net wel na het douchen met afdrogen vocht uit mijn borsten. Mijn ene tepel was beetje gevoelig dus ging ff kijken en toen zag ik vocht druppels hihihi vond het wel grappig &#128516;

Nu nog genieten van die schoppen enzo denk dat we het straks wel gaan missen

13. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Angel. Is heartland niet leuke serie voor jouw. Gaat over paardjes

Gera. Toevallig zin in dagje zuid holland haha. Wat een mooie prijs reken je. Daarvoor is het leuk om te doen :)

Wish. Fijn dat je groei echo goed was.

Lasje. Mijn bed staat ook hoog. Verschikkelijk 80 cm. Kom er niet meer op. Ik ga morgen kijken of het fijner is met verschonen. En de kleine der kamer is ook bijna af dan ga ik ook eff spamme :p

Lemonpie. Klinkt inderdaad als indalen.

14. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Haha nou plankje het begint zijn werk te doen. Heb je wel al je nursing pads in huis? Ik twijfel of ik het vanochtend had.. Zat op de bank en bij me tepel was het ineens heel klein beetje nat. Nou was ik net cornflakes aan het eten met melk... dus twijfel gevalletje.. Maar die nursing pads heb ik dus gekocht haha! En dat getrappel missen dat weet ik wel zeker.. En wat fijn dat je trouwens geen harde buiken heb. Ook niet bij het omdraaien in bed?

Kleine gup haha ik ben heel benieuwd ik vind het vooral heel erg eng, ben soort van bang dat ik er door heen zak. Vroeger waren ze toch van ijzer? Vertrouw dat iets meer.. geen idee hoe hoog me bed is.. Heb het niet opgemeten weet alleen dat als ik op bed zit me tenen net wel net niet de grond raken haha. Ha grappig dat zei ik tegen me man want die verschootn de laatste weken het bed... Maar zei toevallig tegen hem o dat kan ik nu zelf wel weer hoor! &#128540; Probeer jij het uit? Dan kijk ik of ik het zaterdag zelf ga doen of toch aan me man overlaat haha! &#128521;

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Oh buikkrampen zijn weggetrokken trouwens weet niet wat het was.. Maar ik ga slapen! Trusten ladies!!

16. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Hahah lasje. Ik deed het ook samen. Maar ga toch alleen proberen. Laat het wel weten of het gaat. Ik sta ook met me teentjes op de grond haha. En ook wij stonden zo van is dit stevig :0 maarja zal vast wel en anders is het krak. Ik ben eigenlijk meer bang dat ik eruit rol hahahah.
    Oefenweeeen?

ik denk dat het heerlijk is om geen getrap meer te voelen haha. Mooi me eigen lichaam weer terug. En de kleine in me armen :)

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lasje nee die heb ik niet. Is dat voor het lekken ? Hihi &#128513;
    Heb je nog kunnen slapen ?

Nee ook niet als ik in bed draai. Heb alleen soms een harde kont onder mijn ribben liggen maar verder helemaal niks. Ben ik ook erg blij om want als ik soms verhalen hoor over die harde buiken pffffff.

Mijn bed hoefde niet omhoog gelukkig. Heb boxspring en ze vond de hoogte goed.
    Het bed opmaken hihi dat doet vl gelukkig want dat lukt niet meer zo. We hebben ons bed tegen de muur aan moeten zetten anders paste de kleine zijn bed niet in de kamer.

18. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kleinegup is jullie kleine zo druk in je buik??
    Omdat je het niet zo zou missen.

Ik heb een rustige kleine in mijn buik en ben blij als ik iets voel

19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hé meiden!

Jaaaa ik heb verlof. Alleen niet zo lekker begonnen. Gisteravond met knallende koppijn en misselijkheid naar bed.. en werd er vanmorgen ook weer mee wakker. Moest ook spugen... toch na het werk gegaan. Maar met een uur toch maar naar huis. Voor de zekerheid ff de vk gebeld. Pcm en op bed. Mocht het niet wegtrekken en erger worden weer bellen.

En jaa juist als je rust /verlof hebt gaat je baby een groeispurt maken!

En pretty little liars.. jaaa kijk het ook.. eerst kon ik flink door kijken en nu is het idd afwachten op nieuwe afleveringen elke week. Bleh. Haha.

20. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rian89! Wat fijn verlof. Wel jammer dat het zo begint voor je. Hoop dat je je snel weer fit voelt.

Ben nu net in seizoen 2 aanbeland van Pretty little liars dus heb volgens mij nog wel even te gaan.

Deel Deze Pagina