Zo raar..vanochtend digitale met weken indicator gedaan en die zegt "Niet Zwanger" en de volgende die k doe zegt " Zwanger 1-2 " en de andere gewone zonder indicator "Niet Zwanger " wat moet k hier nou mee. .ben er weer bang voor. .
Lieke hoeveel dagen na punctie heb je getest? Heb je pregnyl gebruikt en zo ja hoeveel? Wanneer had je de eerste positieve test? Hier ook een icsi kindje btw Twiss heel veel sterkte, twee vruchtzakjes kan ook betekenen een tweeling en dat er 1tje het misschien niet gehaald heeft en je dus minder ver bent dan je dacht. Ik zou echt nog wel hoop houden bij twee vruchtzakjes.. duim duim
Pregnyl/ovitrelle en hoeveel eenheden? Wanneer positief getest voor het eerst? Maandag 12 dagen na punctie is dus 13.5 dag na pregnyl/ovitrelle en was je dus 3w5 bij testen? Hier eerste test op zondag, terwijl ik op maandag een tp had toen van een 3daags embryo, licht streepje. Elke dag getest en werden alsmaar donkerder. Wanneer was je positieve test en hoeveel eenheden heb je gespoten? Wat zegt kruidvat 2 voor 5 euro? die pikken nl op vanaf 25 hcg
Geen pregnyl gebruikt. .alleen ovitrelle 250 eh op 6 juli. .11 juli tp..17 juli 2v5 licht positief. .20 juli positieve digitale. .met en zonder indicator. .gister zelfs zonder indicator nog "Zwanger"..en vanochtend de 1e niet..2e niet en 3e wel..das toch vreemd. .terwijl mn plusjes test van kruitvat wel opgelopen is..op papieren staat 22 juli testen..
Kruidvat loopt wel op dan? en digitale 2 negatief, 1 positief? Als die van kruidvat oplopen, dan zou ik mij niet zo druk maken en denken dat de digitale niet goed zijn (hoor je vaker overigens) BTW ovitrelle 250 mg is 6000 eenheden hcg die zijn met 10.5 dag uit je lichaam dus die zouden geen positieve test meer moeten geven
BTW 2 wat mag jij snel testen Je mocht dus 2 weken na punctie testen, ik officieel pas 16 dagen na tp dus 19 dagen na punctie, uiteraard kon ik mij niet inhouden tot dan
Ja dat vindt k dus ook erg vreemd..denk dat ze overal wat anders aanhouden. .k test morgenochtend nog een keertje en dan zie k wel wat er gebeurd
Waarschijnlijk drink je ook veel om overstimulatie klachten en dergelijke tegen te gaan, dus kan ook zijn dat er verschil in concentratie in urine is. Ik zou dus met geconcentreerde ochtendurine testen met een 2voor 5 kv test.. Succes en ik duim voor je.. Spannend he die stomme wachtweken etc.
Poeh! Ik zou ook zenuwachtig worden van die verschillende testen, maar ik hoor inderdaad wel meer rare verhalen over de digitale testen. Succes morgenochtend met opnieuw testen! Hoop op positief nieuws Ik zit de komende dagen in de nachtdienst. Schijnt morgen prima slaapweer te worden.
Wat gek Lieke! Ik ben ook benieuwd hoe het vanmorgen was. Twiss hoe is het bij jou?? Wij gaan het vanmiddag aan onze ouders vertellen, whaaa. Spannend. Denk dat ze het nog net verwachten. Shirtje met stoer ik word grote broer is binnen!
Lieke sterkte meid. Hier is nog niks veranderd, nog steeds licht bloedverlies. Hopelijk dinsdag met nieuws.
Sterkte Lieke. Btw zit jij ook op de ivf mama groep op fb? Begint je naam daar ook met een L en dan een e?