Ja aan de ene kant wil ik het dolgraag zeggen.... maar aan de andere kant denk ik dan... Ja dan gaan ze misschien ineens wel geïnteresseerd doen, terwijl ze het helemaal niet zijn.. wie hou ik dan voor de gek.. Hormonen doen rare dingen met je ook. Ik laat het ff bezinken... voel me er nu echt ff rot onder.
Vervelend rian. Hier ook zwanger van nr 2, en ja het nieuwe is er af. Hier ook geen babyshower maar eerlijk gezegd had ik dat ook niet verwacht. Vond het erg leuk hoor bij de eerste, maar kan me voorstellen dat ze dat niet iedere keer doen. Ben daar vrij nuchter in geloof ik. Maar minder interesse herken ik gelukkig niet zo, niet zo extreem als dat jij het omschrijft. Misschien toch eens bespreekbaar maken met je vriendinnen? Wish wat naar zo zeg. Kan me voorstellen dat deze onzekerheid killing is. Lekker van je verlof genieten kreeftje en anna!
Idd vervelend rian. Snap je teleurstelling helemaal. Ik begin me echt te vervelen nu bah. Ben net weer terug uit het ziekenhuis. Hartfilmpje was weer mooi. Bloeddruk blijft een beetje hoog. Woensdag weer voor echo heen. Zal eens vragen op papier zetten mbt de bevalling. Ben benieuwd wanneer we naar het streekziekenhuis mogen om te bevallen. En wat als de bevalling spontaan begint? Of de kleine het aankan een vaginale bevalling of dat het sowieso een keizersnede wordt. Ik zou ook wel een beetje voorbereid willen zijn op wat die kleine qua extra zorg evt nodig heeft vanwege het lage gewicht.
Rian89 wat een dillema, ik snap dat het een lastige keus is maar denk er wel even over na. Het zou zonde zijn als het tussen jullie in gaat staan! Idd kreeftje en anna geniet van jullie verlof! Wish fijn dat je hartfilmpje goed was en je bloeddruk tja! Moet je nou ook in het weekend naar het ziekenhuis of dat niet? schrijf je bevallinsgvragen maar goed op het kan je veel rust brengen. Ben erg benieuwd hoe hun ook over jouw bevalling denken. Hoe is het verder met iedereen?
Wat een mooie kamertjes dames! Echt leuk. Rian wat naar dat je je zo voelt. Ik zou het even laten bezinken zodat de eerste emotie even slijt en dan beslissen of je er wat van zegt. Of dat je dat evt ná de bevalling doet. Voelen jullie je meer emo nu in deze laatste periode? Ik heb dat idee bij mezelf wel. Sowieso omdat ik me niet zo goed voel, maar ook in het algemeen. Tranen losser, irritatie/teleurstelling sneller. De pijn is nog flink, zowel de nieren als rib, maar ik merk iets meer rust bij mezelf. Als ik bedenk dat ik zondag op 35 wk zit maakt dat me ook weer trots. Toch weer een week erbij, stel dat ik het kan volhouden......wie weet haal ik het dan zo tot 38 wk. Ik vraag me wel af of het uberhaupt kán, bevallen als je een kwaal/complicatie hebt die zoveel pijn geeft. Nu is ademhalen al bijna te pijnlijk. Nou ja, hou mezelf maar voor dat ik nog minimaal 3 weken 'moet' en wie weet ben ik dan qua ribben al wat opgeknapt. Maandag op controle in net ziekenhuis dus dan kan ik ook mn vragen stellen. Ik ga straks proberen even lekker creatief wat bezig te zijn, even wat anders en leuks aan mn hoofd Gister ben ik begonnen met kijken naar de serie pretty little liars, volgens mij had ik daar hier ook iets over gelezen? Wel lekker he, om in een serie te duiken.
Ik ben trouwens zooooooooo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet! Hihi. Ik zat vd week heel aandachtig een foto van mij en lief samen te bestuderen. Zo van oh ja, hij heeft best veel ruimte tussen lip en neus in vergelijking met mij, en ik heb weer 'langere' wangen. Etc. Tot. U toe konden we op de echo's steeds dingen zien die ze echt van haar papa heeft. Ik hoop heel erg dat ze mijn haarkleur en ogen heeft hihi. En mijn karakter
Geniet lekker van jullie verlof Anna en kreeftje! Heeft iedereen nu lekker verlof?? Fijn Wish, dat alles weer goed was. En wat vervelend dat je je begint te vervelen... heb je Netflix al? Lemonpie, wat vervelend van die pijn zeg... kan me niet indenken hoe dat moet voelen. Ik hoop voor je dat het wat minder wordt en dan de kleine nog eventjes blijft zitten. Lekker pretty little liars kijken!! Haha, ja ik ben ook heel nieuwsgierig hoe meneer er uit ziet en of die op z'n broer lijkt!! Ja ik laat het allemaal ff bezinken nog.. Heb de muur boven de box vast even gepimpt.. ahh lief!!
Zo blij, vandaag liggingsecho gehad en de kleine ligt inderdaad goed. Is ook al aan het indalen, dus hoop echt zo dat het zo blijft. Maar voor nu wcht opgelucht dat het echt zo is. En onze nieuwe kinderwagen is binnengekomen, dus bijna alles klaar nu. Lemonpie klinkt echt heftig zo, vind alleen gekenusd ribben al heftig zat. Ergens denk ik wel dat de weeen zo intens zijn dat andere pijnen wegvallen, maar hoe dat precies zit met nierstuwing weet ik niet.. Leuk zo rian!
Leuk rian!! Wij hebben dezelfde slinger met naam en dan welkom lieve...... Om het op het raam op te hangen. Maar je bent lekker creabea en zo is het ook erg leuk! ohh ik snap je nieuwsgierigheid! Haha bijna mag je haar ontmoeten zo leuk!! Maar grappig dat je dat op de echo al herkend lemonpie! . Zo ver komen wij niet. Alleen weten wij dat ze mama haar beenlengte heeft haha want papa is bijna 2 meter. Ben ik heel egoistisch als ik zeg ooo hoop zo dat ze nog meer van mij heeft? Maar hoop dat ze haar vaderd krullen en mooie blauwe ogen heeft/houd haha! Lemonpie wat naar dat die nierstuwing zo heftig aanwezig is. Maar je positieve instelling van bijna 35 weken en zo is het maar net. Goed ook om je vragen op te schrijven zo kan je het in ieder geval niet vergeten hahaha! En emotioneler?? Het lijkt met de dag erger te worden... Vooral snauwen van andere is onuitstaanbaar! Maar lala bijna op het einde. Wat voor creabea heb je gedaan? Angel hoe staat het met puzzelen?
Rian: Ik snap je dillema. Maar als ze 'nep' geïnteresseerd zouden zijn, is inderdaad niet leuk Maar ze snappen je gevoel dan wel en proberen denk wel hun best te doen?! Denk ik. Moeilijk zo ook met de hormonen erbij. Goed dat je er over kan praten met je vriend en moeder en ons natuurlijk! Leuk die slingers bij de box Wish: Goed dat je vragen erover gaat stellen. en gewoon gelijk opschrijven als je iets bedenkt ben ook benieuwd naar hoe ze over je bevalling denken. Lemonpie: dankje wel. Ik ben ook best emo. Maar gelukkig nog niet over onzinnige dingen. Balen dat je je nog steeds zo slecht voelt! Wel leuk dat je al een beetje op echo's kan spieken . Ik ben stiekem ook wel heel benieuwd hoor Kinderwens: Ik ben blij voor je dat die kleine goed gedraaid is En fijn dat je bijna alles klaar heb. Ik heb trouwens onwijs het gevoel dat me onder kantje opgezwollen is En inderdaad druk erop. Maar geen pijnlijke druk :O En ik zat te twijfelen of ik de knuffeltjes ook maar even een sopje zou geven en toch maar gedaan. blij toe! Dus als je nog twijfelt. Het is allemaal nieuw wat erin zit :O
Vanmorgen wederom hele ochtend in ziekenhuis. Bloeddruk was 154/80 bleek wel wat eiwit in mijn urine te zitten. De grens is 30.0 en ik had precies 30.0. Morgen gaan ze weer de urine checken om te kijken of het toeneemt. Ze zijn bang voor zwangerschapsvergiftiging. Schijnbaar kun je dit hebben of krijgen zonder dat je verder klachten hebt. Dat wist ik niet. De klachten die erbij horen ken ik en daar heb ik geen last van. Stel dat dat zo is dan mag ik weer gezellig naar het ziekenhuis. Toch nog even iets positiefs op deze dag was dat volgens de verloskundige de baby al is ingedaald. Ze kon het hoofdje al bijna niet meer bewegen zo laag zat het volgens haar. Er zou vandaag een vriendin op bezoek komen maar ik heb aangegeven vandaag rust te willen hebben. Ze bleef wat aandringen en toen heb ik (misschien een beetje hard) aangeven dat ik even geen behoefte heb aan bezoek. Het is me soms gewoon veel te druk en dan wil ik graag lekker alleen zijn. Voel me bijna schuldig over het feit dat ik eerlijk ben over waar ik behoefte aan heb.
Ahh schattig die beertjes in bad, kleine gup! Wish: he bah, weer in het ziekenhuis! Ik vind dat je het juist heel goed hebt aangegeven bij je vriendin. Eerlijk zijn en jezelf nu beschermen is niet hard. Je zegt het duidelijk en vriendelijk, dan ligt het 'niet (willen) begrijpen' niet bij jou. Ik had/heb er ook niet veel behoefte aan hoor nu, bezoek. In het ziekenhuis helemaal niet. Ik had echt te veel pijn. Zo heb ik dat ook gewoon gezegd. En nu ben ik er ook niet fit genoeg voor. Af en toe een goede lieve vriendin heel even vind ik ok en leuk. Maar collega of iemand die wat verder staat trek ik even niet. Komt later wel weer. Ik ben mn ziekenhuis koffertje aan t inpakken. Lukt niet zo. Ik weet t steeds gewoon niet, ondanks de lijstjes. Sommige dingen heb ik ook nog nodig of wil ik nog aan. Voor het kleintje heb ik nu: Romper lange mouw en romper korte mouw 50/56 1 setje kleding mt 50 1 setje kleding mt 56 2 boxpakjes 2 paar sokjes 2 mutsjes 1 jasje 1 omslag dekentje Oh iemand vroeg nog naar mn crea bezigheden: ik ben een naamschilderijtje voor haar aan het maken. Ze heeft ook al gehaakte gympjes made by mama En ik heb vast de enveloppen binnen voor de geboortekaartjes. Dus die ook schrijven, steeds een paar.
Kleinegup ja dat heb ik ook al een paar dagen dat het is opgezet en gevoelig als ik knuffel met vl. Dus wij knuffelen nou niet meer 😔 Ik weet ook niet wat het is. Hihihi knuffels in bad. Doe je ze niet in wasmachine ? Wish oh balen meid. Hoop dat het geen zwvergiftiging is. Fijn dat de kleine al goed ligt 😄 Je niet rot voelen omdat je ff geen zin heb op visite das toch iets normaals. LemonPie lastig he tas inpakken hihihi. Ik had het week geleden gedaan maar twijfel dus ga het weer uitpakken en andere setjes erin doen hihihi
Kleine gup lekker bezig zo te zien! Ruiken de knuffeltjes weer fris? Waarom heb je ze niet in de wasmachine gegooid eigenlijk? Wish jeetje dat klinkt wel als zwvergiftiging tenminste je bloeddruk en eiwitten. Maar ik wist ook niet dat je verder geen last van kon hebben.. Bijzonder hoor! Is er nou een mogelijkheid waardoor het zou kunnen staan? Hoe is het nu met je, wel gewoon thuis toch? Wat betreft je vriendin, ik vind juist goed dat je zegt nee nu niet en als ze dat niet begrijpen is het hun probleem. Goed op jezelf letten en de kleine dat is het belangrijkste! schuldig voelen? Niet doen hoor... het is in deze situatie heel normaal en daarnaast dat is jouw grens. Ben trots op je😉😝 Lemonpie ja dat vroeg ik idd! Wat leuk schiet het al een beetje op? Wat leuk wat voor gympjes heb je gehaakt? Ik heb me moeder gevraagd all stars gympjes te haken maar haha dat kan ik vergeten ze krijgt het niet voor elkaar! Je vluchtkoffer klinkt goed, heb je ook dekentje voor vanuit het ziekenhuis? Ik heb 1 pakje 50 en 1 pakje 6 en 2 mutsjes 3 rompertjes waarvan 1 korte mouw 50/56 en lange mouw 1 x 50 en 1x 56. Sokjes twee paar en dat wa shet voor haar met omslag doek wel oja en jasje. Voor mezelf ook alles ingepakt..op 2 hempjes na want die heb ik nog aan. Ik kreeg als tip van vk om een soort aa drank of aquarius mee te nemen blijk je snel van op te knappen na de bevalling. Misschien nog tip voor jou! Volgens mij hoort het bij de zw want ik heb ook niet echt behoefte aan bezoek, al zijn sommige wel welkom!
Haha Lasje, ik heb allstars gemaakt Ik maak ' beroepsmatig' gehaakte baby schoentjes, laarsjes, mutsjes, schilderijen en een hoop andere dingen. Ik vroeg me eerder altijd al af; maak je dat voor je eigen kindje dan ook nog allemaal? Nou, niet zoveel eigenlijk merk ik. Maar wie weet als ze er straks is. Tot nu toe heeft ze laarsjes en allstars, ben bezig met naamschilderij adv geboortekaartje en met een dekentje. Oh en ik heb wel een hele hoop materiaal/dummies/proefexemplaren liggen in mn werkkamer. Volgens mij zitten daar ook nog gehaakte uggs tussen. Ik moet nodig eens kijken wat ik eigenlijk allemaal heb hihi Oh je hebt al zoveel ingepakt. Fijn hoor, net idee dat het klaar staat...... Mijn ukkie drukt nu ook heel laag en doet best beetje pijn. Zou ze eruit willen?
Oohh Wish, hoop niet dat je ook nog een zwangerschapsvergiftiging hebt.. Bah!! Leuk Lemonpie, dat je zo creatief bent! Ik wou dat ik het geduld had, haha. Nog een tip voor de vluchttas; labello! En iets van dextro energie ofzo.
Jarloers op die allstars lemon🤗 Vind knap dat je het kan ma heeft ook dat haakgeduld.. Maar ik ben dat al snel zat haha. Je hebt nog een hoop te haken, succes!! Rian labello idd een goede zit er nu ook bij!