Haha rian geen idee of ze is echt is ingedaald je bedoelt vast lemonpie!😉 Je bent zeker zwanger haha. Ik heb morgen echo en controle ben benieuwd volgens mij is ze nu wel echt ingedaald hoor maar morgen horen we het zeker, en anders ligt ze niet goed want me buik is laag.... Kan ineens weer heel goed ademen en makkelijker de trap op haha! Jij ook veel plezier bij de echo morgen.. voor jou ook de laatste keer dat je haar ziet op een beeldscherm? Laat je morgen even weten hoe de echo was, ben erg benieuwd! Wish hoe is het met jou? Denk aan jezelf hé! Hopelijk heb je al duidelijkheid en is het positief! Lemonpie oehh spannend! Maar even vraag controleer je iedere keer je urine of voelde je dat je iets geks verloor? Fijn dta de kleine is ingedaald.. Vast een hele gerust stelling nu is het echt afwachten hé! Plankje voor jou komt Het moment heel dichtbij ik hoop dat je niet over tijd gaat lopen dat lijkt mij het ergste!! Kinderwens fijn dat je ribben pijn mimder is! Hopelijk blijft dat zo.😉
Heb wel pre eclampsie helaas. We blijven nu hier tot 37 weken en worden dan ingeleid. Enorme tegenvaller maar ook wel fijn dat er nu duidelijkheid is.
Lasje: ik zag het met afvegen na het plassen. Wish: wat een tegenvaller Dus je blijft nu 3 weken opgenomen? Of bedoel je dat je in zkhuis zwolle moet blijven lopen?
Anna4 ja dat wel maar volgens mij vind hij het wel lekker nog ff binnen blijven hihihihi. Jij 5wk wie weet misschien eerder of later (als het kan ) hihihi voor je t weet is de kleine er 😄 LemonPie nu al ingedaald das mooi 👍🏻 hihihi leuk hoe mannen kunnen reageren en het zegt niks 😄 Lasje ik kan niet overtijd lopen ivm suiker dan gaan ze de kleine meestal met 38wk halen soms 39 wk. Denk dat ik donderdag een datum krijgt om ingeleid te worden. Veel plezier morgen Wish zo dat duurt nog wel ff dan dat je daar moet blijven tot 37 wk pffff maar indd gelukkige weten ze t nu en kan jij aftellen.
Ohja dat klopt plankje.. Haha sorry ik kan echt niet meer alles van iedereen onthouden! Ben je al een beetje nieuwsgierig naar wanneer ze gaan inleiden? Vast wel toch😉 Wish wat naar dat je het toch hebt, maar je waardes waren al niet best natuurlijk. Heb je het gevoel dat de medicijnen voor jou nu even zijn werk doen, dus de klachten verminderen? Want je krijgt medicatie neem ik aan toch? Heel vervelend dat je moet blijven maar alles voor jou en de kleine! Sterke!! Lemonpie lekker dan.. Ben heel benieuwd of ik het bewust ga ontdekken zo slijmprop. Maar btw zo slijmprop verlies zegt volgens mij niets over een beginnende bevalling... Althans is mij geleerd. Ik ga nu toch maar slapen kijk veel te lang door naar series... En dat terwijl me wekker om half 9 gaat 💤
Plankje jij bent er echt al bijna Als ze 38 wk zouden aanhouden is het dagen tellen........ Zou jij de eerste van ons zijn die gaat bevallen Lasje welke serie kijk je nu? Ik kan echt niet slapen. Voel me beroerd. Hang nu zoveel mogelijk rechtop op de bank. Mn dochter is ook wakker dus tis niet helemaal stil haha. Het is echt een drukke baby! Ben benieuwd als ze geboren is....
Oh oeps.. hahaha. Lemonpie bedoel ik ja. Kan t niet meer bijhouden, haha. En ja erg last van m'n bekken. Ook een reden dat ik zo slecht slaap. Vannacht 2u wakker gelegen, en m'n zoontje was iets te vroeg wakker. Mehhh. Vanmiddag maar ff lekker mee slapen. Ja denk wel dat het de laatste keer is Ja! Ah maar je kan er nu toch niet meer zo veel van maken... haha. Hoelaat mag jij? Ik 9.30. Oooh Wish, wat ontzettend vervelend zeg.. ook dat nog.. .
Oh bah wish, wat vervelend. Fijn dat er duidelijkheid is maar dit hoor je liever niet natuurlijk. Plankje voor jou komt het echt dichtbij nu. Spannend hoor!
@Lasje Ik ben benieuwd. Ik kan niet wachten! @Wish Balen, maar moet je nu tot 37e week in het ziekenhuis blijven of? Oh mijn hond heeft mij alweer wakker gemaakt, vaak rond 09:00 begint ie te blaffen/huilen Ik heb 5 maart een etentje met een aantal goede vriendinnen. Ik ben op dat moment dan 37 weken. Ik voel me tot nu toe wel goed, alleen ik ben bang dat (misschien een kleine kans) mijn vliezen dan net daar gaat breken.. Zouden jullie nog leuke uitstapjes plannen na 37e week zwangerschap?
Oja en Lasje, het is een hij 😉. Echo gehad!! En meneer ligt gelukkkkkig nu met z'n hoofd naar beneden!! Wel even een opluchting! Hij is alleen totaal niet ingedaald, wat betekend dat als m'n vliezen breken ik meteen moet liggen en bellen. Hij word nu zo'n 2600 gram geschat. En met 40 weken 3600, keurig gemiddeld mannetje!! Hij had wel een hele grote zak...?! Haha. Zat ook wat vocht in ofzo. Maar kon geen in principe geen kwaad.
Lasje hihihi snap t hoor ik onthou ook niet veel hihihi Nee wil het eigenlijk niet weten. Soort examen vrees dan kan ik niet rusten veel spanning bang dat ik niet kan slapen. Het enige is dat binnen 2 wk de kleine er is en lekker kan kroelen met hem dat vind ik wel weer leuk hihihi LemonPie ja denk het wel he de 1e hihihi. Was eerst 19 maart uitgerekend en terug gezet naar 13 maart en als ze de kleine gaan halen met 38wk kan het zelfs nog 29feb (schikkeldag) worden. Pfffff komt heel dichtbij Slapen jammer dat jullie er ook zo last van hebben. Ik vannacht voor het eerst bijna 2 uur wakker gelegen na de wc pauze. Watermann leuk een eetentje hihihi ja dat kan maar kans is indd klein maar je weet maar nooit en anders kan je verbandje inleggen geef misschien een veiliger gevoel Rian fijn dat alles goed is met je mannetje hihi. Ja das groot he hihi zag het toen mijn neefje was geboren ik dacht ahhhhh das zielig maar dat was normaal formaat hihihihihi
Oh wat fijn rian! Gelukkig maar dat hij gedraaid is. Watermann doen waar jij je goed bij voelt. Ik onderneem nog vanalles, mits ik me goed voel. Ga donderdag naar mijn oma (dik een uur rijden), zondag afgesproken met een groep mama's en kindjes (ook een uurtje rijden), 5 maart etentje. Enige wat ik niet doe bijvoorbeeld is mijn verjaardag vieren (6-3). Het idee dat ik iedereen af moet zeggen en dat dan iedereen, incl mijn moeder bv weet dat het begonnen is... Nee dank je feestelijk.
Anna: Ik zat ook onwijs te twijfelen of ik ze zou wassen. maar geen spijt van gehad! en dankje wel . Wat vervelend lijkt me het om je meubeltjes nog niet te hebben :O. Ik zou nu toch wel in paniek raken! en niet naar werkt went snel hoor hahah zit nu vanaf september thuis en heb me nog geen dag verveeld Waterman: Ik slaap ook best slecht. Ik heb onwijs veel ruimte nodig om me ribben en bekken te ontlasten en dan licht me vriend in de weg haha! Als die naar werk ik slaap ik het lekkerste meestal Ojaa en plassen dat gebeurt ook zon 2a 3x per nacht helaas Mijn hond doet dat ook haha. al mocht ik maandag uitslapen tot half 11 maar normaal heeft ze honger en wilt ze naar buiten Lemonpie: Fijn dat de kleine goed licht! spannend hea Plankje: 37 weekjes alweer. Hoop voor je dat ze nu snel aandringt. nog mooi even voor dat ze willen inleiden! Lasje: fijn dat je zo goed slaapt! inderdaad nog even uitrusten voor de hectische tijd.Het kan zo zijn geloof ik dat de slijmprop zelfs weer opnieuw komt, dus hoeft niets te zeggen over de bevalling (weet niet 100% zeker, Maar dacht ik gelezen te hebben) Rian: hopen dat de kleine snel indaald, wel fijn dat hij wel al goed ligt! Leuk nog even kunnen spieken wish: wat balen meis. Maar wel fijn om zekerheid te hebben! Gelukkig weet je waarvoor je het doet! Kinderwens: Verstandige keuze, ondanks het misschien jammer is. Ik ga morgen naar de 9maanden/huishoudbeurs vind het ook heeel spannend, maar wel lekker!
watermann ik ben morgen 37 weken en ga donderdagavond nog naar de negenmaandenbeurs en morgenavond ga ik naar de bioscoop. Vrijdag viert mijn broertje zijn verjaardag en 5 maart is hij echt jarig. Ik zit bijna niet stil zolang ik me goed voel. Ik slaap dan ook wel 9 uur per nacht nog steeds en hoef er niet uit om te plassen maar ik ben bijna elke dag op stap. Lemonpie fijn dat je kleine goed ligt ik ben net bij de verloskundige geweest en alles ging nog goed ze ligt nog steeds in mijn bekken gelukkig de verloskundige schat haar nu zo een 2800 gram en verwacht dat ik tijdens de geboorte een 6,5 a 7 ponder krijg. plankje spannend dat je binnen een paar weken je kleine in je armen hebt geniet nog eventjes van je zwangerschap denk dat je je buik straks ook wel zult missen
Ga even in stappen reageren hoor... Rian wat fijn dat HIJ😉 Nu wel helemaal goed ligt! Hier het zelfde geval en ook het zelfde advies. Jouw mannentje is wel wat groter dan die van mij, maar mijne word geen grote meid en zit dan ook onder de curve(naja het gemiddelde niet onder de kleinste curve) Gelukkig groeit ze wel door op 'haar' curve en is dit boven de curve als grensgeval. Geen zorgen dus en ze doet het prima! Ze word op 2341 gr geschat! Wat bedoel jij met grote zak, zijn ballentjes toch? Of gewoon vruchtzak😂Apart heb er nog nooit van gehoord is dit normaal op deze termijn? aangezien ik in ziekenhuis wil bevallen en mijn bmi net te hoog is moet ik as vrijdag voor plaats indicatie naar het ziekenhuis. Daar krijg ik nog een echo en een gesprekje met de gyn. Naja de ziekenhuis kosten worden in ieder geval gedekt en ben verzekerd van een plaatsje!
Watermann doen waar jij je goed bij voelt, je kan het ook op die dag zelf bekijken. Ik maak tegenwoordig afspraken onder voorbehoud.. Vertel ze dus al van te voren dat ik alleen kom of doorgaat als ik me goed voelt. Tot nu toe positieve reacties en anders hebben ze lekker pech😝 Plankje haha dat kan natuurlijk ook... Misschien is een momen waarop je op overvallen word door weeën beter dan dat je datum weet. Geen idee wat ik zou denken ik denk nu voor mezelf please kom niet na de uitgerekende datum...maar jeetje 29 februari... Dat is al maandag!! Spannend.. Het is in ieder geval bijna... Je mag hij/zij(weer vergeten😅 lekker knuffelen. Mocht ik je niet meer spreken(denk haast van wel) wens je alvast heel veel succes en ben heel benieuwd naar de kleine straks! Angel die van jou is ook geen grote... mijne word met geboorte geschat op 3200 gram. Ik vind dat een mooie gewicht.. heb vriendinnen gezien waarvan de baby 8/9 pond was en ze vonden dat zo erg want voor hun was het niet echt een ukkie. Daarnaast is het fijner voor de bevalling. We mogen in ieder geval in onze handen knijpen dat ze gezond zijn en we straks prachtige kindjes in onze armen hebben. Veel plezier op de 9 maanden beurs ik zag dat niet meer zitten! Ps heb jij een abbo op de bios ofzo haha.. Welke film word het deze keer?😝 Grapje he heel veel plezier!! Veel plezier kleine gup op de negen maanden beurs! Hopelijk ontvang je nog een leuke goodie bag.😉 Slijm prop opnieuw nooit van gehoord maar ik geloof je direct!
Morgen mijn eerste afspraak met de gyn, zal een ander gesprek zijn dan bijj mijn zoontje gok ik. Toen moest ik allemaal moeilijke keuzes maken door de stuitligging, nu zal het advies éen vaginale bevalling zijn dus prima. En aansluitend een gesprek met een lactatiekundige omdat de borstvoeding bij mijn zoontje erg moeilijk liep.. Eens zien of we op voorhand al wat dingen kunnen tackelen.
Lasje haha ze word niet heel groot maar dat zeiden ze al vanaf het begin en ik vind het niet zo erg vind het wel schattig zolang ze gezond is en 3200 gram is zeker een mooi gewicht het kan na de geboorte nog alle kanten op als het flinke eters zijn 😝 En dankje we hebben gratis kaartjes dus gaan in de avond even kijken is het niks ga ik weer na huis. En de bios ja heb wel bijna een abbo ervoor heb veel gratis kaartjes gehad en vl neemt me vaak mee we gaan morgen naar Gods of egypt
Een vaginale bevalling nu zou wel erg fijn zijn voor je kinderwens of had je zoiets keisersnede had ik ook prima gevonden? Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Laat je het ons even weten? Voel jij je verder oke?