16 t/m 31 maart <3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door twis88, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Anna ik kan niet vinden hoor maat meiden ik reageer zo FF op jullie

2. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Anna4 leuk idee ! Ga me zeker aanmelden maar kan het ook niet vinden

3. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
  4. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    heb het gevonden met je linkje ben ook lid geworden

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja met de link heb ik m gevonden en aangemeld &#128516;&#128516;&#128516;&#128516;

Leuk leuk &#128516;

6. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Wat fijn kinderwens!!

7. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Oh wouw plankje!! Dat is snel, voel je je er zelf goed bij?

8. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Anna4 ja het gaat wel snel zo en ze zei dat langer dan 38 wk steeds minder prettig word voor de kleine dus dan vind ik het niet zo erg. Had eerst het liefst dat het zelf opgang kom misschien lukt dat nog maar denk t niet. Ik moet me nu gewoon overgeven hihihihi

9. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh plankje wat spannend!! Ik voel me ook gewoon een beetje blij voor je. En dan bedoel ik het idee dat je je kindje al zo snel mag ontmoeten.

Ik heb ook geen facebook. Hihi ben blij dat ik niet de enige ben.

Wat balen dat de 9 maanden beurs zo tegenviel. Als je nergens even kunt uitpuffen is het wel heel zwaar ja.

Ik ga de medicatie wat verhogen, de pijn in mn nieren blijft toenemen. Baal echt, was super verdrietig. Het contact met het ziekenhuis verloopt ronduit slecht eigenlijk als ik daarheen bel dus dat geeft geen goed gevoel. Bij de 'gewone' verloskundige was het zo prettig en voelde ik me in goede handen. Dat gevoel heb ik nu helemaal niet meer en dat is naar.
    Ben benieuwd hoe het gaat, wie weet word ik dan met 37 wk ingeleid, dat is nog ongeveer 2 weken.
    (Oh help, de box moet nog in elkaar, haha :D)

10. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oh plankje wat spannend! Dat is echt al snel zeg!

Anna ik heb me ook aangemeld op fb.

He bah lemonpie, niet fijn zo:(. Zou toch niet uit mogen maken waar je loopt, het is zo belangrijk dat je je er goed bij voelt.

Wish hoe gaat het nu met jou?

Ik weet niet wie het vroeg, maar wat betreft de bevalling. In principe geldt voor deze bevalling hetzelfde als voor jullie, zolang de kleine het goed doet, en mijn baarmoeder niet scheurt, mag ik het blijven proberen. De vorige keer was dit niet zo, aangezien het toen een stuitligging was en er dan sprake moet zijn van een bepaalde vooruitgang, anders kan dit eventueel wijzen op mogelijke moeilijkheden bij de uitdrijving. Omdat nu het grootste deel van het kindje gewoon als eerste komt, kunnen ze het veel langer aankijken.

Wat betreft de lactatiekundige, ik krijg 200 euro vergoed, dat is bijna het hele bedrag. Maar was dat niet zo geweest had ik het ook gedaan. Ik zei bij mijn zoontje dat ik bv wilde geven maar niet ten koste van alles, totdat het echt moet lukte. Wat ben ik verdrietig geweest zeg. Ook omdat niets liep zoals ik had gehoopt, rondom de bevalling etc, dus tegenslag op tegenslag. Ik hoop echt zo dat de tweede keer alles wat meer loopt zoals ik hoop, dus normaal bevallen, bv die wel loopt etc.

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    kinderwens ik was dat met die mega veel vragen... sorry!!:$ Wat fijn dat je net zoals ons/mij zo lang mogelijk het zelf blijven proberen. Ik ben heel benieuwd hoe jij dat gaat ervaren. Spannend voor jou ook want alles is helemaal niet wat dat betreft. Wat fijn dat je in ieder geval een hoop vergoed krijgt en ik hoop echt dat dit een hele andere ervaring word!!

Plankje.. oehh spannend ben benieuwd of het die dag ook gelijk komt of hoelang je aan moet sukkelen. Het geeft in ieder geval geen garanties.. maar ik hoop echt dat het er snel voor jou op zit! Ben je zenuwachtig? Hoelaat moet jij je maandag melden? trouwens ik heb een blaadje gehad van yoga iets ofzo.. met drukpunten. Die drukpunten kunnen je weeën opwekken en helpen de weeën te dragen.. er werd toen bij die beval avond duidelijk gezegd dat het weeën op kan roepen en je dit pas na 37 weken mag doen. vriendinnentje van mij liep 41,5 dagen en ze ging dat doen... 1 uur later begonnen de weeën. Of het toeval was geen idee het was eigenlijk heel grappig.

Lemon wat naar dat jij zo last heb van je nieren nu.. wanneer had je nou ook alweer afspraak in het ziekenhuis? Is ook niet fijn dat jij je nu niet helemaal op je gemak voelt.. misschien wel even aangeven? want uiteindelijk heb je hun wel nodig en is vertrouwen echt super belangrijk. Succes met de box!

Anna gevonden heb me aangemeld met me dikke buik!:D

ladies maak dan even een facebook aan.. anoniemachtig of iets haha!

mbt de weeën of stekende pijn.. er zit geen regelmaat in hoor.. vannacht had ik vaker maar nu vandaag pas 1 keer gehad. Ik ben niet zo snel van bellen.. morgen moet ik naar de gyn dus misschien vraag ik het even na. Ik heb wel dat ik steeds paar druppels plas en ik weet niet wie dat zei... maar het kan ook een blaasontsteking zijn.. morgen ochtend ook maar even urine inleveren bij de huisarts! Maar blaasontsteking kan dingen natuurlijk versterken of ongemakkelijk laten voelen.

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie balen dat je pijn erger word &#128532; Hoop dat je het nog ff kan volhouden. Oh 37 wk das ook al snel &#128516;

Kinderwens. Das aardig bedrag wat je vergoed krijgt. Hoopndat het straks allemaal goed gaat

Lasje zenuwachtig nog niet hihihi. 07:30 moet ik er al zijn gelukkig maar want om eerst uren te wachten voordat ik mag is niet fijn en stressend hihihi het kan indd heel snel gaan maar ook paar dagen duren ach we zien wel kan tog niks doen. Hihihi yoga ja das ook een optie fijn dat het bij je vriendin geholpen heeft
    Oh hoop op geen blaasontsteking &#128532;&#128532; dat kan ook weeën opwekken

Ja gaat indd snel hihihi

13. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    ik heb ook aangemeld op facebook :) ik reageer morgen op de rest ;) me telefoon wil niet meewerken.

14. Wish2014

Wish2014 Lid

12 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mij ook aangemeld!

Schiet al mooi op voor ons allemaal. Maandag de 29e? Meen je dat? Bijzondere datum wel in een schrikkeljaar.

Hier gaat het goed. Alles blijft rustig en stabiel. Vandaag gesprek met de arts gehad en alles even besproken.

We mogen naar het streekziekenhuis als we dat willen. Die keus is aan ons. Mijn man vind het prima om hier te blijven maar staat achter mijn keus. Mijn gevoel zegt nog steeds dat we beter af zijn hier vanwege alle complicaties. Het enige voordeel op dit moment van verplaatsen is logistiek. Ik lig hier nu prima en heb rust int koppie. Lig met een super leuke meid op de kamer die 2 dagen voor mijn inleiding een keizersnede krijgt.

Verder nog even gehad over de optie om nog een punctie te doen. Ik weet niet of ik hier eerder in dit topic iets over heb gezegd maar bij deze alsnog. Dat de baby klein is zou kunnen komen door een chromosoom afwijking van de baby. De kans hierop is lager dan 5%. Een punctie zou hier uitsluitsel over kunnen geven. Meer waarschijnlijk is dat de Groeiachterstand van de afwijkende placenta komt. Zeker nu ik ook zwangerschapsvergiftiging heb. Wat ook uit de placenta komt.

Was fijn alles even op een rijtje zetten met mijn man erbij en de arts. Ik ga er nog een nachtje rustig over slapen maar denk dat ik alles zo laat als het nu is en weer lekker mijn rust pak en me ga verheugen op de komst van onze gezonde baby. Want zo voelt het nog steeds!

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Klinkt beter dan om in zwolle te blijven wish. Daar ken je het nu en voel je je zo prettig als mogelijk in de situatie.
    Heeft het voor jullie nog meerwaarde de punctie wish? Ik kan me voorstellen dat het ook vooral veel onrust oplevert?

Hahaha lasje geeft niet;).

Plankje, zou toch wat zijn als je de 29e ook echt bevalt:$. Ik zei het mog tegen ml vandaag, zou wat zijn. Bijzondere dag, naar tegelijk ook wel onhandig ofzo.

Pfff nacht met helse voorweeen achter de rug. Ik geloof dat de laatste weken iets heftiger gaan worden dan bij ons zoontje, toen nauwelijks ergens last van gehad.

16. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kinderwens ja indd wel bijzonder maar zeker ook lastig. Dan is hij maar 1x in de 4 jaar jarig ahhhhhhhhhh das zielig hihihi. Maar denk dat er wel een nachtje overheen gaat want de gyn zei dat het wel ff kan duren maar hoop het niet. Bij mijn zus hebben ze het ook gedaan en toen was mijn neefje er binnen 2 uur

Voorweeen lijk me zo vreselijk pfffff.

17. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish wat goed te lezen dat je in deze huidige situatie wat rust kunt krijgen in je koppie. Ik zou zelf ook zeker kiezen voor Zwolle. Je hebt nu prettig gezelschap op de kamer wat ook heel belangrijk is om te kunnen ontspannen!
    Verder weg zijn van huis en geliefden is niet zo fijn, maar meis nog een paar weekjes en het is klaar. In dit ziekenhuis kunnen ze betere zorg bieden voor jullie kleintje mocht dat nodig zijn.
    Ik stuur je veel liefs toe.

Haha plankje het zou wat zijn zeg, 29 feb. Ik was voor mezelf een beetje 'bang' voor 1 april want dat zou heel goed kunnen. Maar ik ga nu sowieso niet over de 40 weken. Oeffff hihi

Ik heb wat verhoogde ontstekingswaarden. Er zit 'troep' en weefsel in mn urine. Dinsdag heb ik een echo van de nieren en controle bij de gyn, voor nu hoef ik er even niks mee.
    Vandaag hebben mn lief en ik samen wat opgeruimd in de babykamer, bedje opgemaakt, wat dingetjes aan de muur gehangen. Leuk.
    Morgen wil ik als het lukt even aan het werk met het schilderijtje voor haar kamertje.
    Het huishouden is momenteel goed aan kant dus weer wat 'ruimte' voor andere dingen.

Kinderwens, ik kan me jouw blijdschap goed voorstellen hoor, over het natuurlijk bevallen. Ik ben heel blij voor je dat kindje goed ligt!

18. LemonPie

LemonPie Actief lid

21 aug 2015
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en volgens mij had ik vannacht oefenweeen. Weet het niet zeker, voelde anders dan ik me had voorgesteld. Hoger in mn buik en minder menstruatie-achtig. Maar ik weet t niet zeker, mss was t gewoon buikpijn :D

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Pffffff elke keer als iemand zegt ik heb een slechte nacht zei ik oh ik niet ik kan nog lekker slapen. Nou dat zeg ik dus niet meer &#128532; Pffffff wat een kl *te nacht. Veel wakker en dan niet voor 5 min nee gelijk een half uur of zelfs een keer bijna 2 uur wakker gelegen pfffff ben kapot.
    Sorry moest ff klagen over mijn kl*te nacht &#128556;

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    LemonPie hou het ff in de gaten. Neem je rust. &#128516;

Deel Deze Pagina