oh nee... ik was alweer dit topic vergeten... wat wil je ook... haha ben ook al lid op Facebook in een groep en op een paardenforum... daar krijg ik meldingen van, maar hier niet. zo ik wat lees is het hier nog aardig rustig qua bevallingen. Ik rommel nu al een aantal dagen, en heb 2 x in ziekenhuis gelegen i.v.m. lang aanhoudende harde buiken en hoge bloeddruk. Het is nu rustig, maar de kleine mag zich van mij wel melden. Begin er zat van te worden... Plankje... succes!! komt allemaal goed
Rian jeetje daar krijg je toch kippenvel van.. Wat erg! Je denkt de tijd van wiegendood gehad Te hebben.. Erg heftig maar mooi jullie steun! Gera wij hebben ook onze eigen fbpagina je kan je nog aanmelden. Ben benieuwd plank hoe het met jou is? Zet hem op jij kan dit!👍😘
Ik ben een deel van de slijmprop verloren. En in combi met het gerommel de laatste 1,5 week ben ik best nerveus nu... Plankje hoe gaat het bij jou? Oh rian extra naar zo
Ff snel Zo daar lig ik dan te wachten hihihi kan wel ff duren hoor. Moest toch een ballon want bmm was niet rijp. Denk niet dat de kleine vandaag komt
Plankje!!!! Fijn wat van je te horen (en zien ) Proberen lekker te ontspannen, het gaat vanzelf komen. We denken aan je!!! (Ik vind het zo spannend )
Hier net ballon verloren maar ze gaan pas morgen ochtend kijken hoever we zijn. Ook wel beter anders word het misschien nachtwerk en nu kunnen we hopelijk nog ff slapen
angel: nee de 17e haha. maar ik krijg hem niet veranderd hier. Ik voel het zelfde als jouw! helemaal niet, maar toch ben ik het zat. Plankje: Ow dat is wel fijn! hopelijk nog wat uit rusten voor de grote dag Rian: wat erg voor ze!
Ik zit meer op facebook dus als ik hier laat reageer mijn excuus! Gera als goed is, kun je het via anna haar berichtje vinden! Gelukt of nog niet? Plankje oehh dat is goed teken toch? Ik heb me totaal niet verdiept in het inleiden weet alleen de kleine dingen. Hoop dat je vannacht nog goed kan slapen en dat je uitgerust aan je grote klus kan beginnen! Kinderwens oeh goed teken!! Ben benieuwd hoelang het bij jou gaat duren, het zegt helaas niets over starten van de weeën. Maar je bent 37 weken gepasseerd dus het mag! Ben heel benieuwd hoe snel dit gaat lopen bij jou! Ben benieuwd wie als laatste bevalt bij ons... Ik heb zo vermoeden ik haha!
Goeiemorgen meiden. Hier alles nog rustig. Wat een kl nacht. Om 6:15 kwamen ze me wakker maken om te douchen en lig nu aan monitor. Ze hebben net gevoeld hoeveel cm ik al heb en das een krappe 3cm. Krijg pillen om beter te rijpen dat is maar voor de helft. Ik hoop dat het vandaag gebeurd maar kans is klein
goedemorgen! Pagina gevonden hoor dankjewel! aaah plankje! wat komt het nu snel dichtbij zeg! heb je ook veel pijn?? jeetje mina 6.15 uur bij je... wat vroeg.... :O Ik heb ook echt een rot nacht gehad... rugweeen ... wist noooit dat ik last van mijn rug kon krijgen.. nou vanacht 2 x onder een warme douche gestaan... was gewoon misselijk van de pijn nu alles weer rustig...
Plankje wat zei je nee laat me lekker slapen? Ze zijn er vroeg bij zeg.. je zou toch infuus krijgen of dat is een plan voor morgen? Ben benieuwd wat deze dag brengt voor jou. Is er wel de mogelijkheid om een beetje te slapen tussen door? Hoop echt dat het niet meer zo lang duurt Gera oeh rugweeën het klinkt allemaal niet fijn en vervelend ook dat je het dan s nachts hebt! Kan je op de dag een beetje bij slapen? welkom bij de club😉
Oeh gera rugweeen zijn naar. Hopelijk kun je wat rust pakken vandaag. Heb bij mn zoontje buikweeen gehad, en mn voorweeen nu zijn ook buikweeen, volgens mij is dat toch beter te behappen... Jemig plankje, worden een paar lange dagen. Hopelijk zet het snel goed door en heb je je kleintje snel bij je! Hier na het verliezen van de slijmprop erg ziek geworden. In combinatie met terugkerende krampen dacht ik dat er wat begonnen was, maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan en het is voorwerk waarschijnlijk in combi met fikse buikgriep. Ergste lijkt gelukkig wee voorbij, dus vandaag dagje bank/bed en uitzieken. Hoe gaat het met de andere meiden? Alles nog rustig... Het is nu toch echt maart, kan niet lang meer duren voor de eerste kindjes zich melden
Kinderwens wat naar dat je der ziek van bent eworden.. Maar je knapt alweer een beetje op? Is je man wel lief voor je? Hier gaat het eigenlijk super en ja de nachten zijn wisselend. De ene nacht slaap ik heerlijk en zoals vannacht dan denk ik wat doe ik in bed en is me buik flink aan het rommelen. Ben inderdaad benieuwd hoe het gaat lopen bij iedereen! Ben ook overzicht kwijt wie mag wachten op keisersnede, inleiding en wie spontaan mag afwachtem.
Hoe gaat het nu met je Plankje?? Gera ooh rugweeen zijn zo vervelend! Heb je er nu ook last van? Hopelijk slaap je vannacht beter. Lasje ik denk dat ik (van alle andere meiden in de eind maart groep) de laatste ben die gaat bevallen
Goeieavond meiden. Wij zijn vandaag 01-03-2016 15:41 uur papa en mama geworden van een prachtige zoon Liam 💙 alles gaat goed 😄 49cm 3115 g een tevreden mannetje 💙 Ben helemaal in love 💙❤️💙❤️💙❤️
plankje gefeliciteerd wat een schatje fijn dat alles goed gaat ! geniet ervan en rust goed uit hoe verliep de bevalling verder?