Wij maar wachten op facebook haha. Gefeliciteerd meid en vriend! Wat een scheetje!😍 hoe gaat het met jou? Jullie zien er stralend uit. Lekker genieten hoor!
Jaaaa van harte!! Wat een mooi mannetje!! Ben ook benieuwd hoe het is verlopen!! Maar geniet lekker van jullie mooie mannetje! En leuke naam!!
Gefeliciteerd Priscilla! Dan is het toch wel snel gegaan uiteindelijk. Mooi mannetje. Maar lekker genieten! Mag je snel naar huis?
Jeeeehhjj Plankje, gefeliciteerd!! Daar is hij dan, dat heb je fantastisch afgeleverd Ben heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe je het hebt ervaren. Geniet en verwonder lekker samen van jullie prachtige ventje. Wat een scheetje is het. Zo gaaf dat 'onze' eerste baby er is
Plankje gefeliciteerd met de kleine man! Wat een knapperd!! Heb al even niet mee gelezen en weer een hoop gemist! Het is Zoveel dat het teveel is om te reageren! Even hoe het hier gaat: Laatste tijd slaap ik erg slecht en omdat de kleine man de afgelopen dagen ineens veel stiller was heb ik veel extra ctg's gehad. Uiteraard precies op het moment dat vriend lief voor zijn werk 2 weken niet thuis was! ( als ik ga bevallen natuurlijk wel) dus ik zat even niet zo lekker in mijn velletje! Gelukkig is er niks afwijkends te vinden en lijkt de kleine het nog prima naar de zin te hebben binnen! Donderdag gesprek met de gynaecoloog om te kijken of we ivm de suiker eventueel eerder gaan inleiden. Ben ook sinds 2 dagen begonnen met kolven zodat de kleine, indien nodig, borstvoeding kan krijgen ipv kunstvoeding als zijn bloedsuikers te laag zijn. Verder krijg ik steeds meer oefen weeën/ harde buiken, deze had ik eerder nog niet veel gehad. Begin het allemaal maar spannend te vinden en kan niet meer wachten tot de kleine er is!! Heb mij trouwens ook aangemeld op de fb groep!
16-31 maart 2016 mama's 16 maart Angel1233, 19 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje Gera10, 22 jaar, ronde 1,1e kindje, jongen 17 maart Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje,jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje 23 maart Sillywendy, ?, 2e ronde 2e kindje, meisje 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, 30 jaar, ronde 0, 2e kindje, verrassing 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje Aninaja, 21 jaar, ronde 0, 1e kindje,jongen Watermann, 22 jaar, ?, ?, jongen 28 maart Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje 30 maart Wish2014 ,?,?, 1e kindje, verrassing Jongen: 8 Meisje: 6 Verrassing: 3 Geboortedata 01-03-2016 Plankje: Lois Jongen: 1 Meisje: 0 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Ik hoop dat ik de meest recente lijst qua deelnemers heb. Dacht dat het leuk was de geboortes bij te gaan houden. Wie o wie volgt
16-31 maart 2016 mama's 16 maart Angel1233, 19 jaar, ronde 0, 1e kindje, meisje Gera10, 22 jaar, ronde 1,1e kindje, jongen Happy87, 28 jaar, ronde ?, ?e kindje, jongen 17 maart Kinderwens87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, verrassing Kleinegup, 21 Jaar, ronde 1, 1e kindje, meisje 22 maart Dpbovenkamp, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje,jongen Kreeftje81, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje, meisje 23 maart Sillywendy, ?, 2e ronde 2e kindje, meisje 25 maart Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 26 maart Anna4, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, jongen 1612, 30 jaar, ronde 0, 2e kindje, verrassing 27 maart Rian89, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje, jongen LemonPie, 35 jaar, ronde ?, 1e kindje, meisje Aninaja, 21 jaar, ronde 0, 1e kindje,jongen Watermann, 22 jaar, ?, ?, jongen 28 maart Lasje, 23 jaar, ronde 21, 1e kindje, meisje 30 maart Wish2014 ,?,?, 1e kindje, verrassing Jongen: 9 Meisje: 6 Verrassing: 3 Geboortedata 01-03-2016 Plankje: Lois Jongen: 1 Meisje: 0 Als je iets toegevoegd wil hebben aan de lijst, graag in kleur in je post vermelden
Kinderwens wat een toppertje ben jij! Ik ben idd 28 maart uitgerekend ik heb geen idee hoe ik bij de 27ste kwam maar misschien door de vele meiden op die datum haha! Hormonen.. Wodjeka ik hoop dat dit bericht nu goed gaat komen want helaas heb ik al drie keer willen reageren en dan vliegt die piep pagina er weer uit😡 dus als nog wat naar dat je last hebt en die ctg's heb gehad maar gelukkig alles voor de kleine! Werd jij nou ingeleid en zo ja weet je al wanneer? In ieder geval fijn dat die kleine het goed doet. Houd je taai meid!
@lasje dankje voor je reactie! De kleine maakt het erg goed binnen. Op de ctg's is te zien dat hij lekker beweegelijk is. Alleen voel ik het schijnbaar niet altijd. Mijn placenta zit zowieso aan de voorkant dus hij moet echt aan de zijkanten trappen wil ik iets voelen. Waarschijnlijk trapt hij dus op de momenten dat ik hem niet voel naar voren of naar mijn rug. Vind ik niet erg zolang het maar goed zit! Ook de echo was keurig, geen problemen met het vruchtwater of andere dingen. Ik dacht dat ik vandaag naar de gyn. moest maar het is dus morgen! Ben heel erg benieuwd! Deze gaat morgen bepalen of we uberhaupt gaan inleiden en zoja wanneer.
Spannend meid ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Heel fijn dates goed zit en tja goed trappen is belangrijk haha. Maar het is goed nieuws! Laat je morgen even update horen?
Zo daar ben ik weer eens een keer en wel midden in de nacht..😁 Ik word helemaal gek van m'n rusteloze benen. Had dat in het begin van de zwangerschap ook al, daarna was het even weg. Maar het lijkt wel of de kleine meid is ingedaald en een zenuw in m'n been afknelt waardoor het nu 10x zo erg terug komt. Dit is namelijk al nacht 5 op een rij dat ik niet kan slapen wegens die stuiptrekkingen! Is echt super vermoeiend. Maar goed, genoeg geklaagd! @plankje: WoW, Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en wat een leuke naam ook! 👶🏼💙 lekker genieten en we lezen het nog wel hoe het is gegaan. @anna: als het goed is heb ik me ook aan de Facebookpagina toegevoegd, ik merk wel hoe of wat. @wodjeka: spannend en heel veel succes straks, ben benieuwd of Ze je gaan inleiden. Onze meid wordt met 40 weken op 3800 gram geschat (vriendlief is aardig lang) dus de vk had wel gezegd dat ze me niet tot 42 weken zouden laten lopen. Volgende week gaan ze dan kijken of ze haar nog steeds zo groot schatten en eventueel word ik dan ook ingeleid. Spannend hoor allemaal Ben ook erg benieuwd wie de volgende is. Nou ik ga maar weer poging toen om te slapen,iedereen succes vandaag.
Ahhhhhrgg vervelend he Kreeftje! Die rusteloze benen. Wat jij beschrijft: ik heb precies betzelfde! Kan ze ook niet stilhouden, niet stil liggen. En die steken, auwww. Moet ook echt minimaal 1 keer per uur plassen. En ik heb vaak erge honger haha en moet ik wat suiker hebben. De uitslagen van mn nier-onderzoeken waren ok. Geen ernstigheden. Links functioneert nog goed, rechts is het gelijk aan de vorige keer. Niets beter, maar ook niet slechter. Ik probeer het weer gewoon vol te houden. Verder heb ik met die steken van onder en meer buikpijn en soms wat gekleurd verlies het idee dat het proces wat voorbereid. Niet dat ze al heel snel komt, maar wel dat er wT rommelt. En daar ben ik blij mee. Ik hoop nog altijd dat ze uit zichzelf wat vroeger komt. Zondag ben ik 37 weken. Denk dat we dan een taartje eten want is toch een mijlpaal! Dan heb ik haar ondanks de complicatie nog 10 weken binnengehouden Wodjeka: ik ben ook benieuwd of je ingeleid gaat worden.
Haha Lasje, 28 ipv 27. Maar dan klopt je banner ook niet? Die staat iig gelijk met die van mij. Oh kreeftje, naar die rusteloze benen! Ik ken het ook helaas. En dat slapen word er niet beter op idd. Lemonpie, fijn dat de onderzoeken goed waren!! En idd zondag 37 weken. Voor jou toch zeker een mijlpaal dan! Hoe is het nu met de pijn?