Gefeliciteerd! Ik mag voor de tweede keer een februari mama worden. Op 17/02/2013 ben ik bevallen van onze kleine kanjer, en nu zal het 7/02/2015 worden...
Hey allemaal, ik mag me ook melden hier Heb gister 2 testen gedaan, beiden positief, vandaag weer 2 positief. Morgen is mijn nod en dan hoop ik dat de testen een donkerder lijntje geven spannend allemaal he Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik klets ook mee in het nod topic 1-15 juni en daar kleurt het ook al behoorlijk roze dus die komen waarschijnlijk ook hier kletsen. Ik zal eens proberen alvast een lijstje te maken.
<3 Bevallingslijst1-15 februari2015 <3 1: 2: 3: 4: 5: JimmyChoo, ?? jaar, ?? kindje 6: 7: Elance, ?? jaar, 2e kindje 8: 9: Adriana, 28 jaar, 2e kindje 10: 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje 12: 13: 14: 15: Afsprakenlijst:
@Ukkieuk 28 februari uitgerekend??? dan kan je nu toch nog geen positieve test hebben?? of ben ik nu gek? Is de lijst zo een beetje oké? Ik zou zeggen vul maar aan met je leeftijd en hoeveelste kindje (mss nog andere gegevens?) of geef het door in kleur dan kan iemand anders het voor je aanpassen
Ik wil ook graag met jullie meekletsen. Mijn nod is pas woensdag, maar ik had gister en vandaag al een positieve test. Ik ben 30 jaar en het is ons 2e kindje. De uitgerekende datum is waarschijnlijk 11 februari.
Hey meis Ja die uitgerekende datum, dat wordt vaak toch nog aangepast na de termijnecho. Heb je al klachten/symptomen? Hier een mega-opgeblazen gevoel. En enorm last van hooikoorts sinds een week maar dat hoeft niet per se zwangerschap gerelateerd te zijn. Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen (NOD). Ik hoop dat ik een knaltest heb! Als dat zo is bel ik dinsdag de VK
Ik heb al een paar dagen branderige ogen. Daar had ik bij mijn dochter ook erg veel last van. En m'n darmen zijn nogal van slag. Verder vallen de symptomen wel mee. Daarom had ik die positieve testen ook niet verwacht. Ik ben toch nog wel zenuwachtig voor morgen... Zou ik dan al een cb indicator kunnen doen? Ik ben benieuwd naar jouw test van morgen. Dat wordt vast een knaltest.
Ik ga de cb met indicator dinsdag doen. Eerst morgen een donkerdere kv Dan pas ga ik het echt geloven denk ik.
<3 Bevallingslijst1-15 februari2015 <3 1: 2: Ukkieuk, ?? jaar, 4e kindje 3: 4: 5: JimmyChoo, ?? jaar, ?? kindje 6: 7: Elance, ?? jaar, 2e kindje 8: 9: Adriana, 28 jaar, 2e kindje 10: 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje 12: 13: 14: 15: Afsprakenlijst:
Gefeliciteerd allemaall, Spannend hoor t is alleen zooo lang wachten nog Gigii, 26 jr, 1ste kindje, 01-02-2015
Gefeliciteerd allemaal! Mag ik er ook bij? Na 2 jaar is het eindelijk gelukt! Spontaan en net voordat we aan onze eerste ivf zouden gaan beginnen. Mamalucy, 25 jaar, eerste kindje. Denk dat ik uitkom op 8 februari ongeveer. Zo ontzettend spannend allemaal! Afgelopen vrijdag een licht streepje op de action test en 2 dagen later een knaller kruitvat 2v5. Bloedtest zag er netjes uit en 20 juni krijgen we de eerste echo.
Ik kom me ook melden! kellyk 33 2e kindje uitgerekend 12 febr. Bekijk bijlage 398567 Nog ff een foto spammen, ik weet niet wat het is maar ben super onzeker!
Hey meiden, welkom allemaal en gefeliciteerd! @kelly ik snap precies wat je bedoelt maar jouw test is een stuk donkerder hoor! Hier dus niet echt volgens mij:
<3 Bevallingslijst 1-15 februari 2015 <3 1: Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Ukkieuk, ?? jaar, 4e kindje 3: 4: 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje 6: 7: Elance, ?? jaar, 2e kindje 8: Mamalucy, 25 jaar, 1e kindje 9: Adriana, 28 jaar, 2e kindje 10: 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje 12: kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: 14: 15: Afsprakenlijst:
@faylin Leuk die bevestiging in letters @mamalucy dat is wel bijzonder, na 2 jaar spontaan zwanger. Fijn dat je al snel een echo kan krijgen. @Ukkieuk Ik ben zo vrij geweest je op 2 febr te zetten 4e kindje begrijp ik? Leuk hoor Ego: nou ik was echt ervan overtuigd dat het goed zat, was erg blij, nu weet ik het niet meer ik had gehoopt dat de kv wat donkerder zou zijn nu weet ik niet meer of het wel goed zit.... Vandaag nog een dag werken en morgen lekker vrij. Morgen doe ik nog een action, kijken of die oploopt ivm die van gister. En dan woensdag nog een kv en de cb als het is opgelopen.